Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

j.

Heel erg duidelijk uitgelegd, kreeg vertrouwen door de arts en het resultaat is naar verwachting en natuurlijk.

A.J.

Duidelijke informatie op de website, eenvoudig online een afspraak gemaakt. Prettig gesprek met de arts gevoerd en super blij dat ik door 2 kleine prikjes van mijn gummysmile af ben !

Sarije

Super ! Je wordt geholpen en tegelijkertijd voorzien van alle informatie die van belang is. Laagdrempelig, vriendelijk en een ons-kent-ons sfeer. Mijn vaste prik ! Topmensen bij Betan !

karina scholtens

Zeer tevreden met het eind resultaat van mijn ooglidcorrectie. Veel eerder moeten doen!

Monique

Deskundig, vriendelijk en benaderbaar. Je voelt dat je in goede handen bent en vertrouwen kunt hebben. Het resultaat is subtiel en verfijnd. (Combinatie van filler en Botox bij ‘rokerslijntjes’) Het... Deskundig, vriendelijk en benaderbaar. Je voelt dat je in goede handen bent en vertrouwen kunt hebben. Het resultaat is subtiel en verfijnd. (Combinatie van filler en Botox bij ‘rokerslijntjes’) Het maakt mij zekerder en vrijer.

Trijntje

Prima ontvangst gehad en een prima behandeling en een prima nazorg.
Zelfs op zondag contact.

J. de Jong

Zeer tevreden over de behandeling en de nazorg.
Geweldig!!

M.

Ik wil zeggen.....
Ik ben zo blij!!!
Blij met jullie!
Jullie hebben een hele lijst met kwalen met wat ik niet kan op schoonheid gebied en mijn bloedstolling.
Het heeft mijn hele...
Ik wil zeggen.....
Ik ben zo blij!!!
Blij met jullie!
Het heeft mijn hele leven getekend.
Alles wat niet mocht, niet kon enz.
Maar deze stap wauw.....
Een hele grote stap wat een overwinning voor mij.
Het geeft mij zoveel zelfvertrouwen.
Jullie beiden maken mij zo blij en happy.
Ik wil niet de mooiste zijn of worden.
Ik wil gewoon ook iets prachtigs.
Ik heb genoeg en ben tevreden.
Maar dit had ik nooit gedacht.
Iets zo prachtig wat jullie met mij hebben gedaan. Innerlijk maar ook van buiten.

Dit is door jullie mogelijk gemaakt.
Ik ben stralend naar huis gereden.
Met zoveel zelfvertrouwen in mij.

Ik ben een mama, ik ben groot maar zo onzeker mijn hele leven al. Een bang vogeltje.

Ik heb gehuild in de auto van blijdschap...

Lieverds,

Dank jullie wel!!!

Sybilla Coaching

Dank voor mijn mooie subtiele behandelingen!

Linda

Botox behandeling tegen het kaak-klemmen/ tandenknarsen. (Bruxisme)
Hiervoor al van alles geprobeerd zoals een knarsbitje, kaakfysiotherapie, nekmassages etc.
Mijn pijnklachten : pijn in...
Botox behandeling tegen het kaak-klemmen/ tandenknarsen. (Bruxisme)
Mijn pijnklachten : pijn in mijn kaken en gebit, hals, nek, en de migraine-achtige hoofdpijn zijn eindelijk nu allemaal verdwenen! Wat een verademing!

Ik kon merken dat de botox na +- 3 maanden was uitgewerkt en heb direct weer een afspraak gepland.
Heerlijk om nu weer een aantal maanden klachtenvrij zijn.

De arts vertelde dat de werking van de botox steeds langer kan zijn en wellicht in de toekomst nog maar 1 keer per 6 à 9 maanden een behandeling.

Enorm tevreden over de professionele, heldere en vriendelijke werkwijze in deze kliniek.