Deskundigheid
Telefonische bereikbaarheid
Persoonlijke service
Behandeling

Jara

If I could give more stars I would, you changed something I was anxious about completely gone, eyelidcorrection surgery made me look less tired and took off at least 10 years. If you have doubts,... If I could give more stars I would, you changed something I was anxious about completely gone, eyelidcorrection surgery made me look less tired and took off at least 10 years. If you have doubts, just do it at betanclinics and you won’t regret. The procedure was to my surprise painless and the healing process was quick. Definitely worth it, best choice! I’m very happy with it!

Claudia

Super eerlijk advies van de chirurg en een super leuke assistent, dankbaar

Miriam

Erg vriendelijke en prettige benadering door de arts. Geeft deskundig advies wat wel en niet mogelijk is. Heel blij met mijn behandeling van fillers in combinatie met botox. Heb het als zeer... Erg vriendelijke en prettige benadering door de arts. Geeft deskundig advies wat wel en niet mogelijk is. Heel blij met mijn behandeling van fillers in combinatie met botox. Heb het als zeer aangenaam ervaren en blij dat ik naar Betan Clinics ben gegaan. Had ik veel eerder moeten doen.

Gretha

Heel tevreden over mijn ooglidcorrectie had het veel eerder moeten doen.
Heel tevreden over mijn ooglidcorrectie had het veel eerder moeten doen.
Littekens zitten perfect in de plooi na 10 dagen zag je er helemaal niks meer van .De ingreep zelf stelde niks voor,geen pijn gehad. Totaal is er 1,2 cm verwijderd .
De afgelopen 3 jaar had ik 3 x een plexr behandeling gedaan in totaal 1650 euro kwijt voor bijna geen resultaat.
Verschikkelijke pijn tijdens de behandelingen en de dagen erna veel zwellingen en dat voor bijna geen resultaten en elk jaar weer opnieuw moet.
Ik zag tegen de ooglidcorrectie operatie op en deed daarom eerst de laser .
Maar wat ben ik blij dat ik dit heb gedaan en 15 jaar er plezier van hebt .

Mariette vegt

Hartelijk ontvangst. Luisterd goed naar je wat je wensen zijn .ben erg tevreden blij met resultaat perfect. Goed behandelt en erg netjes en schoon .kan iedereen aanbevelen top .

S.

Professioneel advies en altijd bereid om echt te luisteren naar je wensen. Deskundig, vriendelijk, goed bereikbaar en persoonlijke service.

M

Ik zou deze kliniek aanbevelen, zeer vriendelijk en duidelijk over wat ze gaan doen en het resultaat is super, buiten verwachting.

Greta

Ik vertel anderen altijd hoe tevreden ik over Betan Clinics ben. Hoe vriendelijk ik altijd word behandeld. Ik ben blij met het resultaat en kom daarom graag terug.

James

Dr. Volkan neemt echt de tijd voor je. Samen neem je door wat je graag wilt. Ik heb anderen geprobeerd maar heb hier ver weg de beste ervaring!

j.

Heel erg duidelijk uitgelegd, kreeg vertrouwen door de arts en het resultaat is naar verwachting en natuurlijk.