Ruben

Het was van tevoren niet volledig duidelijk vanuit de omschrijving van de cursus, dat deze voornamelijk bedoeld is voor personen werkzaam voor gemeenten e.d.
Hierdoor sloot de training slecht...
Hierdoor sloot de training slecht aan bij mijn werkzaamheden als auditor.

Daarnaast vond ik de cursus behoorlijk onprofessioneel. De docent had veel afleidingen tijdens de training (katten, bouwwerkzaamheden, telefonische gesprekken over andere werkzaamheden en eten (al kauwend praten) ).
Ook werd er niet altijd genoeg tijd gegeven om vragen te stellen (met name tijdens de reflectiemomenten) en was de reflectie op de voorgaande cursusdag zéér beperkt.
Een enkele leerling kon duidelijk erg in de 'allergie' van de docent zitten en werd dan 'afgesnauwd' tot een escalatie op de laatste cursusdag toe.

Het bestelde boek werd uiteindelijk niet gebruikt en was van geen toegevoegde waarde.

Er werden slechts twee leervormen gebruikt tijdens de cursus: luisteren naar de docent en zelfstandig een casus behandelen.

De docent leek wel zeer veel kennis te hebben.

Ten slotte waren de dagen zeer beperkt in tijd. Hoewel wat inkorting van de tijd (vanwege online) logisch is, was de effectieve trainingstijd per dag gemiddeld 4 a 4,5 uur.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
Bestuursacademie Nederland

Duidelijke introductie, waarin alle stappen van het aanbesteden kort toegelicht worden en door de groepsdynamiek een stapje dieper gaan,

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is mooi nieuws! Bedankt voor het delen van je waardering.

Marja

Ik ben volledig nieuw als ambtenaar dus voor mij is alles interessant en heb ik tegelijkertijd weinig referentiekader. Voor mij was het boek heel leuk informatief.

De docenten waren...

De docenten waren prettig in de omgang, ervaren en ter zake kundig. De dagen hebben mijn bewustwording tav het ambtenarenvak vergroot en het ook interessanter gemaakt. Ook waren de dagen heel relaxed wat ik prettig vind. Goeie praktijkvoorbeelden.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is fantastisch nieuws, Marja! Bedankt voor het delen van je waardering.

Martijn

Prettige training en praktisch.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is goed om te horen, Martijn! Bedankt voor het versturen van je recensie.

Vaishaly

Docent heeft veel ervaring en hierdoor veel relevante kennis die hij graag deelt. Een leerzame cursus om in vogelvlucht een helikopterview te krijgen van het gemeentelijk apparaat.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een plezier om te horen, Vaishaly! Dank voor het doorgeven van je positieve woorden.
Bestuursacademie Nederland

Prima training door een topdocent met enorm veel kennis.
Training kwam precies tegemoet aan mijn verwachting en behoefte.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is mooi nieuws! Bedankt voor het delen van je waardering.

Michiel

Prima docenten die de diverse onderwerpen prima uitlegden met toepasbare tips.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een genoegen, Michiel! Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring.

Marit

Ik vond het een hele leuke en erg informatieve training. De docent was erg kundig, de locatie goed bereikbaar en qua faciliteiten top geregeld. Ook de inhoud van de training was precies goed.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is fantastisch om te horen, Marit! Bedankt voor het overbrengen van je recensie.

Senay

Goed en leerzaam.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is aangenaam nieuws, Senay! Bedankt voor het uitwisselen van je inzichten.

Christian

De klaslokaal was veelste te gehorig voor ander geluiden doordat de klas ernaast erg luidruchtig was. Dit maakte het voor mij erg lastig te volgen wat de docent vertelde. Ook mis ik een naslag werk... De klaslokaal was veelste te gehorig voor ander geluiden doordat de klas ernaast erg luidruchtig was. Dit maakte het voor mij erg lastig te volgen wat de docent vertelde. Ook mis ik een naslag werk boek waar je dingen terug kon lezen wat er verteld is.
De lunch was wel erg lekker !

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je review, Christian! We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze service, en jouw feedback helpt ons hierbij.
Bestuursacademie...