Willeke

Deze masteropleiding heeft mijn leven veranderd!
Ik zag meer, begreep beter en begon steeds meer te geloven in mijn impact op de wereld...

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Beste Willeke,
Beste Willeke,
Wat mooi dat de opleiding je deze ervaring heeft gegeven. Dank je wel voor het achterlaten van jouw mooie review. We wensen je veel plezier bij de verdere toepassing in de praktijk.
Bestuursacademie Nederland

Eelkje

Ik had gehoopt iets meer diepgang te krijgen vanuit het boekje. Gelukkig kwam dit wel tijdens de twee lesdagen naar voren.

Frank

Erg goede en kundige docent die goed uitlegt, en verhelderende voorbeelden weet te geven. Het materiaal (met name de syllabus) was daarentegen erg matig. Slecht gestructureerd, concepten slecht of... Erg goede en kundige docent die goed uitlegt, en verhelderende voorbeelden weet te geven. Het materiaal (met name de syllabus) was daarentegen erg matig. Slecht gestructureerd, concepten slecht of niet uitgelegd, en slecht geschreven.

Arnold

De opleiding heeft mij veel nieuwe inzichten gegeven en ik heb veel geleerd.
De opleiding heeft mij veel nieuwe inzichten gegeven en ik heb veel geleerd.
Door de samenstelling van de groepen, mensen vanuit de praktijk, kan je elkaar ook goed helpen en veel van elkaar leren.
De docenten zijn deskundig in hetgeen zijn presenteren, dat is leerzaam.
Over de studiebelasting kan ik aangeven dat dit goed te combineren is met het werk, ook al lever je op sociaal vlak wel tijd in. Dat is voor mij wel persoonlijk een element wat ik een beetje onderschat had. Dit komt mede door de studie-uren in de avond. Desondanks heeft dit niet geleid tot problemen.

Ik kijk terug op een mooie en waardevolle opleiding!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Beste Arnold,
Beste Arnold,
Dank je wel voor je positieve feedback. Ontzettend leuk om te lezen dat je tijdens de opleiding veel nieuwe inzichten hebt opgedaan en veel hebt geleerd. Bedankt voor je deelname en we kijken er naar uit om je nog eens als student te mogen verwelkomen.
Bestuursacademie Nederland

Prettige manier om basis in het beleidsterrein wonen op te doen. Leuk dat individuele vraagstukken cursisten onderdeel van lesstof werd gemaakt.

Kevin

De cursus was zeer waardevol. De docent heeft erg veel kennis en legt dit goed op een begrijpelijke manier uit. De opzet om samen met andere cursisten de stof door te nemen en te relateren aan de... De cursus was zeer waardevol. De docent heeft erg veel kennis en legt dit goed op een begrijpelijke manier uit. De opzet om samen met andere cursisten de stof door te nemen en te relateren aan de praktijk vond ik heel erg prettig.

Sluit aan bij de actualiteit. Enige kennis vooraf is wel aan te raden.

Melina

Het is zeker waardevol om deze training te volgen. Of je nu nieuw bent of al wat ervaring hebt met woonaanpassingen, je leert of hoort altijd iets nieuws. Het is ook fijn om met collega`s van andere... Het is zeker waardevol om deze training te volgen. Of je nu nieuw bent of al wat ervaring hebt met woonaanpassingen, je leert of hoort altijd iets nieuws. Het is ook fijn om met collega`s van andere gemeente ervaringen uit te kunnen wisselen en te sparren. Dit geeft nieuwe inzichten. Het hele spectrum van woonaanpassingen (klein tot groot) wordt besproken.
Vanwege Corona online les gehad. Het is een prettige online lesomgeving, minpuntje is dat de server niet voldoende capaciteit heeft om je webcam aan te zetten. Het persoonlijke contact miste ik daardoor.
Wat betreft lesmateriaal, dat is goed verzorgd! Vanwege de snelle ontwikkelingen is het wel belangrijk dat de opleider het materiaal regelmatig checkt en update (ook aan de hand van jurisprudentie).

Laura

Ik vond de opleiding heel nuttig, goede docent, interessante boeken en lesmateriaal. Wat ik niet goed vond was de lesstof en opdrachten op econnect. Het was zoeken, doorscrollen, doorklikken.... Ik vond de opleiding heel nuttig, goede docent, interessante boeken en lesmateriaal. Wat ik niet goed vond was de lesstof en opdrachten op econnect. Het was zoeken, doorscrollen, doorklikken. Opdrachten stonden verstopt in hoeken en gaten, erg onoverzichtelijk. Daardoor kon ik ook geen goede tijdsplanning maken.

Lesmateriaal mag worden geactualiseerd, zie Hfdst 14. Verder zat er niet altijd alles bij, zoals casus Rick met tekening.