Insteek was erg gericht op gemeenten. En het lesmateriaal vond ik niet altijd top. Boek Tweebenig Samenwerken is ronduit slecht. Dankzij docent kregen we alsnog veel aanvullend lesmateriaal. Insteek was erg gericht op gemeenten. En het lesmateriaal vond ik niet altijd top. Boek Tweebenig Samenwerken is ronduit slecht. Dankzij docent kregen we alsnog veel aanvullend lesmateriaal.
De e-omgeving vind ik niet erg vriendelijk in het gebruik. Voor de eerste bijeenkomst kreeg ik geen alert over voorbereidingsinfo die blijkbaar was geplaatst. Heb het idee dat de Bestuursacademie met weinig inspanning erg veel geld heeft verdiend aan deze Masterclass.

Met vriendelijke...

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Monique

Prima opleiding. Wat mij betreft mocht er naast de theorie nog wel wat meer concrete voorbeelden uit de praktijk worden toegevoegd. Verder prima in orde.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te lezen, Monique! Bedankt voor het delen van je feedback.
Bestuursacademie Nederland

Docent had goede voorbeelden om de lesstof goed uit te leggen, erg duidelijk en helder.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.
Bestuursacademie Nederland

Hele waardevolle training door een ervaren en prettige docent. De afwisseling tussen theorie en cases met elkaar bespreken was goed in balans. Ik pas wat ik geleerd heb meteen toe in mijn dagelijks... Hele waardevolle training door een ervaren en prettige docent. De afwisseling tussen theorie en cases met elkaar bespreken was goed in balans. Ik pas wat ik geleerd heb meteen toe in mijn dagelijks werk, wat mijn werk meteen interessanter en leuker maakt. Ik heb hier echt nieuwe inzichten opgedaan en frisse energie van gekregen!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Marcella

Ik vond het eigenlijk geen verdiepingscursus. Het was meer het bespreken van casuïstiek en het herhalen van de gehele wet inburgering. Maar deze informatie wisten we allemaal wel. Ik vond eerlijk... Ik vond het eigenlijk geen verdiepingscursus. Het was meer het bespreken van casuïstiek en het herhalen van de gehele wet inburgering. Maar deze informatie wisten we allemaal wel. Ik vond eerlijk gezegd deze cursus geen toegevoegde waarde.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Marcella! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Wendy

De lessen en het door de docent aangereikte materiaal zijn goed. Ik zou een syllabus als naslagwerk wel prettig vinden.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is super om te lezen, Wendy! Bedankt voor je feedback.

Prima.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn er erg blij mee.

Evelyn

Waanzinnig leuke en leerzame opleiding als je (nog niet zo lang) medewerker Kabinetszaken bent of in aanloop er naartoe. Aanrader!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Je review is erg waardevol voor ons. Dankjewel, Evelyn!

Sharmila

Fantastische leraar, Veel geleerd, wel kort, maar zeker veel geleerd wat ik in de praktijk zal toepassen

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed te horen, Sharmila. Bedankt voor het achterlaten van je review!