Opleiding goed te doen bij een 40-urige baan. Duidelijke lesplanning en lesmateriaal.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is fijn om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Vivien

Bijzonder fijn dat dit online kon, heel af en toe viel de verbinding weg, dus dat is een klein puntje van aandacht
Het heeft mij echter niet heel erg gestoord.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen, Vivien! Verder vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!

Sander

Direct toegevoegde waarde voor werk
online - vaak problemen met geluid - laatste les via teams was prima! (maar ligt misschien ook aan mijn instellingen hoor)

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dankjewel voor het delen, Sander! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!

Britt

Jan Langelaar weet echt super veel over het onderwerp! Ondanks dat ik de stof vrij droog vind, weet Jan het enthousiast en levendig te brengen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Britt! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Noa

Training is erg leuk en interessant, veel theorie maar er wordt ook interactief meegedaan door casussen uit de praktijk te behandelen. Hele aardige docent die ook rekening houdt met de persoonlijke... Training is erg leuk en interessant, veel theorie maar er wordt ook interactief meegedaan door casussen uit de praktijk te behandelen. Hele aardige docent die ook rekening houdt met de persoonlijke interesses van de groep en de beroepspraktijk waar ieder in zit. Fijn te volgen.

Locatie aan de Mississippidreef in Utrecht is echter wat minder, de eerste les is abrupt beëindigd door een storing in het geluidssysteem. De tweede les werd vervolgens verstoord door het brandalarm, hier kon de locatie niets aan doen maar was wel erg vervelend. Daarnaast zijn de lunch en andere voorzieningen keurig geregeld.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hi Noa, bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Verder spijt het ons te lezen dat de eerste en de tweede les abrupt zijn beëindigd en dit als... Hi Noa, bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Verder spijt het ons te lezen dat de eerste en de tweede les abrupt zijn beëindigd en dit als vervelend werd ervaren. Onze excuses hiervoor! Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag.

Robbert

Goede basis als je niet bekend bent met de dynamiek binnen gemeentes!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Bestuursacademie Nederland

Goed inzicht en gevoel gekregen voor het werk in de gemeente. Dit helpt me bij het beslissen over eventuele vervolgstappen in werk.
Goed om les te krijgen van een voormalig gemeentesecretaris....
Goed om les te krijgen van een voormalig gemeentesecretaris. Hij weet duidelijk de ins en outs van het werk in de gemeente en draagt dit goed over.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.
Met vriendelijke...
Bestuursacademie Nederland

Heel nuttig als je net als ik uit het bedrijfsleven komt en binnen de nieuwe organisatie tegen de nodige vanzelfsprekendheden en jargon aanloopt. De praktijkvoorbeelden maakten het verhaal ook... Heel nuttig als je net als ik uit het bedrijfsleven komt en binnen de nieuwe organisatie tegen de nodige vanzelfsprekendheden en jargon aanloopt. De praktijkvoorbeelden maakten het verhaal ook concreet en herkenbaar. Helemaal positief dat ook door de medecursisten zulke voorbeelden werden aangedragen.
Voor mij zeker geslaagd dus.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Evie

Inhoudelijk sterke training van bekwame docent uit het werkveld. Goede afwisseling tussen theorie, casussen voor begrip hoe het in de praktijk werkt en interactieve momenten in de groep.

Alice

Online les was zeer prettig in verband met drukke werkagenda. De cursus sloot aan op mijn praktijkvragen. Ik kom nu goed beslagen ten ijs voor mijn nieuwe werkzaamheden voor de... Online les was zeer prettig in verband met drukke werkagenda. De cursus sloot aan op mijn praktijkvragen. Ik kom nu goed beslagen ten ijs voor mijn nieuwe werkzaamheden voor de bezwaarschriftencommissies van 2 gemeenten waarvoor ik werkzaam ben.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Alice! Bedankt voor het delen van je beoordeling.