Daniëlle

De zaal was steeds net te klein voor onze groep, dat was niet fijn. De lunch was goed verzorgd, maar werd niet tijdig bijgevuld waardoor sommigen van ons het met de laatste restjes moesten doen. Dat... De zaal was steeds net te klein voor onze groep, dat was niet fijn. De lunch was goed verzorgd, maar werd niet tijdig bijgevuld waardoor sommigen van ons het met de laatste restjes moesten doen. Dat was jammer

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Bedankt, Daniëlle!

Annemarie

Ik volg deze training omdat ik van het UWV had begrepen dat baliewerk voor een gemeente een kansrijk beroep is. De praktijk leert anders en dat vind ik heel jammer.
Verder zou ik 1 bijeenkomst...
Verder zou ik 1 bijeenkomst toch fysiek laten plaats vinden zodat je medecursisten beter leert kennen en wellicht ook kan netwerken (voor een baan).

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zijn erg blij met je beoordeling. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld, Annemarie!
Bestuursacademie Nederland

Onzekerheid door de foute gegevens in lesmateriaal en voortdurende wijzigingen hierin.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je review! We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze service, en jouw feedback helpt ons hierbij.

Annemieke

Een goede opleiding voor de startende overheidsjurist. De docenten waren goed en de lessen interessant. Wat wel jammer was is dat er weinig begeleiding is vanuit de Bestuursacademie voor de... Een goede opleiding voor de startende overheidsjurist. De docenten waren goed en de lessen interessant. Wat wel jammer was is dat er weinig begeleiding is vanuit de Bestuursacademie voor de eindopdracht. Hier zijn geen lessen aan verbonden en nadat er hier vragen over waren is het nog niet veel duidelijker geworden wat er van je verwacht wordt.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je review. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière.... Hartelijk dank voor je review. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Bestuursacademie Nederland

Ik vond de training fijn qua de toetsen die er achteraf werden afgenomen binnen de online omgeving. Alleen vond ik het niet fijn om zoveel te lezen iedere keer. Ik zou aanraden om de training door... Ik vond de training fijn qua de toetsen die er achteraf werden afgenomen binnen de online omgeving. Alleen vond ik het niet fijn om zoveel te lezen iedere keer. Ik zou aanraden om de training door middel van meer video's wat interactiever te maken.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact opnemen met ons.
Met...

Nouschka

Ik vond het een hele slechte cursus, die het geld totaal niet waard is. Plus er staat oude informatie zo nu en dan in. Er is nul begeleiding en de toets op het eind is ook niet professioneel. Een... Ik vond het een hele slechte cursus, die het geld totaal niet waard is. Plus er staat oude informatie zo nu en dan in. Er is nul begeleiding en de toets op het eind is ook niet professioneel. Een afrader dus. Geld klopperij

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de cursus, Nouschka. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de cursus, Nouschka. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Hans

De vraag over docenten vind ik apart, ik heb door het online karakter van de opleiding namelijk geen enkele interactie gehad met docenten.

Wel heb ik tweeandere online cursisten benaderd...

Wel heb ik tweeandere online cursisten benaderd via LinkedIn, waardoor ik toch nog wat interactie had tijdens de cursus. Om die reden score ik daar met een 5 (hetgeen eigenlijk een 0 is in werkelijkheid).

Zelf had ik liever een (deels) klassikale opleiding gevolgd, juist vanwege die interactie met anderen. Helaas kreeg ik geen budget om een dergelijke opleiding te kunnen volgen en bleef het bij online.

Decursus voldoet verder goed voor mij; belangrijkste doel voor mij was om mijn al aanwezige kennis over de participatiewet officieel te kunnen aantonen; dat kan ik nu met mijn behaalde certificaat.

Als ik vraag 1 dus buiten beschouwing mag laten, scoort de training een dikke 8.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je uitgebreide feedback, Hans! De eerste vraag kun je inderdaad beschouwen als incorrect, daar deze niet van toepassing is op online les.
Verder nemen we je feedback intern met ons...
Verder nemen we je feedback intern met ons mee en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Merel

Helaas is de training zeer kort voor aanvang geannuleerd. Dat vind ik erg onprofessioneel.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Het spijt ons te lezen dat je training is geannuleerd, Merel. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect... Het spijt ons te lezen dat je training is geannuleerd, Merel. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
Bestuursacademie Nederland

In deze training werden vooral verschillende modellen toegelicht die je binnen een project, programma, team of netwerk kunt toepassen.
Zo ging het studiemateriaal in op het 'Netwerk-canvas':...
Zo ging het studiemateriaal in op het 'Netwerk-canvas': Wat verbindt ons? Wie heeft welke belangen? Interessant boek (Organiseren in met netwerken), dat op hoofdlijnen werd toegelicht. Het boek: Beinvloed anderen begin bij jezelf ging over de Roos van Leary: bekende kost en aardig om weer eens na vijftien jaar in te vullen.
De docent, een voormalig wethouder die weet hoe het er in de gemeentelijke politiek aan toe gaat en ervaring had met tal van trajecten, procedures enz binnen gemeenten, zat graag op de praatstoel, maar miste soms wat signalen uit de groep (zoals mensen die op hun telefoon gingen kijken).
De locatie is met het OV-redelijk bereikbaar (twintig minuten lopen of gebruik maken van het gratis busje op afroep). De lunch was uitgebreid, maar voor vegetariërs is de keuze beperkt.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...
Bestuursacademie Nederland

De cursus is niet van toegevoegde waarde voor de gehele diplomalijn of voor het werk aan de balie bij gemeentes.

Met vriendelijke...