Sabina

Voor een online opleiding vond ik een fijne wijze van lesgeven en een fijn programma ook, virtual classroom.
Gebruiksvriendelijk en werkte bijna altijd goed.
De docent was ook kundig en...
Gebruiksvriendelijk en werkte bijna altijd goed.
De docent was ook kundig en vriendelijk. Op deze wijze lesgeven is lastig en een stuk minder leuk. Ook omdat je veel minder interactie hebt. Het is als student ook lastiger je focus erbij te houden en enthousiast te blijven. Voor mij werkt dat veel beter bij fysieke lessen. Voor een docent een hele uitdaging dus. Zelf kwam ik erachter dat het lastig is tijd vrij te maken om alle voorbereidingen per les te doen en aan de moduleopdracht te werken.
Heb veel geleerd en tevreden over de opleiding/training.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Zo heeft iedereen inderdaad zijn of haar voorkeuren wat betreft het online les hebben, Bedankt voor het delen van je beoordeling.
Met...

Mieke

De docent kon inspelen op allerhande vragen en had een leuke en interactieve leerstijl. Ze beschikte over veel ervaring.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Mieke! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Ingrid

Het was een goede training. Op een prima locatie en een prettige sfeer.
Dit kwam zeker door het enthousiasme van de docent.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Ingrid! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Leonie

Docent is kundig/ervaren. Er worden goede praktijkvoorbeelden genoemd bij wetgeving en jurisprudentie. Docent is geduldig in het beantwoorden van vragen. Vitero wordt als virtual classroom gebruikt.... Docent is kundig/ervaren. Er worden goede praktijkvoorbeelden genoemd bij wetgeving en jurisprudentie. Docent is geduldig in het beantwoorden van vragen. Vitero wordt als virtual classroom gebruikt. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar Microsoft Teams, omdat je dan ook je medestudenten ziet. Maar het is ook net waar je voorkeur naar uitgaat.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Leonie! We zullen je feedback betreffende de virtual classroom met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als... Bedankt voor het achterlaten van je review, Leonie! We zullen je feedback betreffende de virtual classroom met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Marion

Online les ideaal, maar jammer dat we elkaar niet konden zien. Materiaal had ik in een reader verwacht en meer tekst erop. Ik had ook meer casussen verwacht, om de stof meer in te laten dalen.... Online les ideaal, maar jammer dat we elkaar niet konden zien. Materiaal had ik in een reader verwacht en meer tekst erop. Ik had ook meer casussen verwacht, om de stof meer in te laten dalen. Vandaag de laatste les, doen we gelukkig een oefen examen. Dit zou eigenlijk tijdens elke les moeten.
De leraar legt het op een goede, duidelijke manier uit.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Kristy

Aangezien ik nieuw in dit vakgebied ben is het boek soms wat moeilijk te volgen. De reader vond ik daarin tegen heel overzichtelijk. Door alle voorbeelden van de docent ging de lesinhoud bij mij... Aangezien ik nieuw in dit vakgebied ben is het boek soms wat moeilijk te volgen. De reader vond ik daarin tegen heel overzichtelijk. Door alle voorbeelden van de docent ging de lesinhoud bij mij steeds meer leven. De huiswerkopdracht vond ik goed te doen, al moet het wel naast mijn werk en een huishouden met 2 kleine kinderen. Maar goed, daar heb ik mij op in gesteld. Ik ben nu bezig aan de eindopdracht. Dat vind ik wel een uitdaging. Maar ik hoop ook dit op een goede manier af te kunnen sluiten.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Kristy! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Bestuursacademie Nederland

Leerzame training. Ik werk al bijna een jaar als medewerker interne controle, en heb ook al redelijk wat controleplannen en -verslagen geschreven. Toch vond ik het huiswerk en de moduleopdracht... Leerzame training. Ik werk al bijna een jaar als medewerker interne controle, en heb ook al redelijk wat controleplannen en -verslagen geschreven. Toch vond ik het huiswerk en de moduleopdracht leerzaam, vooral ter controle of het format van controleplan en -verslag wat wij gebruiken compleet is.
Wel vond ik dat de stof redelijk langzaam werd behandeld.
Goede docent, leuke pakkende voorbeelden om de theorie uit te leggen

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke groeten,...
Bestuursacademie Nederland

De docenten zijn deskundig en weten veel te vertellen over de inhoud. De locatie in Eindhoven is top. Ik vond het vervelend om de lessen digitaal te moeten volgen (helaas kon dat op dat moment niet... De docenten zijn deskundig en weten veel te vertellen over de inhoud. De locatie in Eindhoven is top. Ik vond het vervelend om de lessen digitaal te moeten volgen (helaas kon dat op dat moment niet anders). De moduleopdracht en eindopdracht vond ik enorm onduidelijk omschreven, daarnaast werd er van uit gegaan dat je al 'Financieel adviseur' bent, terwijl veel juist in opleiding zijn om die stap te gaan maken. Mijn tip voor de moduleopdracht en eindopdracht zou zijn om een casus mee te geven aan de studenten en dat ze daar een advies/verbetervoorstel over moeten schrijven. Daarnaast heet de opleiding 'Adviseur Financiën Lokale Overheid', echter is het onderdeel 'Financiën' maar heel beperkt ter sprake gekomen, ik zou dit persoonlijk breder uitdragen. Het heeft privé veel impact, aangezien het buiten je werktijden om veel van je tijd vraag om het huiswerk te maken en de module- en eindopdrachten.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal en de virtual classroom met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal en de virtual classroom met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Roger

Docent heeft duidelijk veel kennis van zaken. Praat veel en heeft overal wel een voorbeeld bij. Voorbeelden over 'sneeuw witje' en de hobbits spreken mij persoonlijk niet aan en ik had ook idee dat... Docent heeft duidelijk veel kennis van zaken. Praat veel en heeft overal wel een voorbeeld bij. Voorbeelden over 'sneeuw witje' en de hobbits spreken mij persoonlijk niet aan en ik had ook idee dat de complete groep dan afhaakt. Focus in deze training ligt heel erg op het maken van de eindopdracht. M.i. te veel. Rest van de stof wordt nauwelijks besproken. Laatste middag worden alle opdrachten van cursisten stuk voor stuk doorlopen door de docent. Bedoeling is dat de hele groep meedoet, maar kwam niet echt los. Daardoor is het 14 x een 1 op 1 feedback gesprek van eerste versies van eindopdrachten aan de cursisten. Ik denk dat er meer uit deze training te halen is, door minder te focussen op de eindopdracht. Verder belangrijk voor toekomstige deelnemers is te beseffen dat deze cursus voor bedoeld is voor deelnemers vanuit de overheid. Op zich niet heel erg als je in het bedrijfsleven werkt, maar wel goed om te realiseren. Voorbeelden en uitwerkingen liggen soms net wat anders dan in het bedrijfsleven.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...
Bestuursacademie Nederland

Zeer tevreden over de opleiding en de docent. Niet tevreden over de communicatie vooraf met de Bestuursacademie.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!