Owen

De docent was simpelweg ge-wel-dig! Ze wist heel veel van haar vakgebied en wist op élke vraag een antwoord. Alle verhalen vol smacht aangehoord. Super lieve vrouw, goede spreekster en ze weet alles... De docent was simpelweg ge-wel-dig! Ze wist heel veel van haar vakgebied en wist op élke vraag een antwoord. Alle verhalen vol smacht aangehoord. Super lieve vrouw, goede spreekster en ze weet alles van het onderwerp. De cursus sloot perfect aan bij m’n verwachtingen en ik weet precies wat ik nodig ga hebben. De accommodatie was ook top. Van de lokalen, tot de mogelijkheden van drinken, tot hoe schoon het was, tot de lunch, die heel veel te bieden had, en tot de energy break, die heel fijn was. Daarnaast ligt het pand in Eindhoven heel dichtbij het station, dus perfect te doen met de trein. Al bij al twee super leerzame en plezierige dagen!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een genoegen, Owen! Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring.

Christina Hadewij

Door de fijne en kundige docent en leuke medecursisten en de locatie met lunch en verwennerij waren deze 2 dagen een feest

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een goed nieuws! Bedankt dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld.

Carla

De opleiding was erg leerzaam en erg leuk, de twee dagen zijn omgevlogen. De docent zeer vakkundig en ik trof een hele leuke, enthousiaste groep!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een heuglijk nieuws, Carla! Dank voor het delen van je positieve ervaring met ons.

Hendrikje

Het waren 2 leerzame en zeer gezellige dagen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is prachtig om te horen, Hendrikje! Bedankt voor het delen van je tevredenheid.

Sandy

De cursus was geslaagd. Helaas moest ik het lesmateriaal zelf printen, terwijl 50,00 in rekening gebracht voor het lesmateriaal. Waar is dat geld voor gebruikt? Graag ontvang ik hierop een antwoord.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hi Sandy, we kunnen ons goed voorstellen dat je je dit afvraagt.
Hi Sandy, we kunnen ons goed voorstellen dat je je dit afvraagt.
Als je een klacht wilt indienen over dit onderwerp, adviseren we je om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders staan klaar om je te helpen. Je kunt ons ook via social media contacteren als je nog vragen hebt.

Mark

BABS-cursus. Erg fijne docent, een fijn gebouw om te ontmoeten, fijne ruimtes, veel licht (wel een kabaal als de raamdeco omhoog gaat), goede lunch en energy-break. Al met al, top locatie.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een vreugde, Mark! Hartelijk dank voor het delen van je positieve feedback.

Bianca

Een ontzettend leuke en leerzame training. Zowel theorie als praktijk worden behandeld. Onze groep had een fantastische trainer, zij maakte dat we in een prettige setting de training konden volgen... Een ontzettend leuke en leerzame training. Zowel theorie als praktijk worden behandeld. Onze groep had een fantastische trainer, zij maakte dat we in een prettige setting de training konden volgen en ze kon ook veel praktijkervaring met ons delen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is hartverwarmend, Bianca! Bedankt voor het delen van je lovende woorden.

Bas

Prima 2 daagse cursus!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is muziek in onze oren, Bas! Bedankt voor het delen van je complimenten.

Marianne

Het is wellicht goed om over na te denken over het moment van de opleiding. April is de lintjesregen en juist heel druk voor ons. Misschien een ander moment kiezen en dan vooral die van... Het is wellicht goed om over na te denken over het moment van de opleiding. April is de lintjesregen en juist heel druk voor ons. Misschien een ander moment kiezen en dan vooral die van kabinetszaken. Bijv deze twee dagen als eerst in jan/feb plannen?

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is goed om te horen, Marianne! Bedankt voor het versturen van je recensie. We gaan je feedback over de planning intern met ons meenemen.
Bestuursacademie Nederland

Vond het jammer dat de opleiding niet fysiek plaats vond. Problemen met geluid online.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...