Geert

Het voorgeschreven boek werd weinig toegepast tijdens de training. Docent zorgde wel voor andere informatie die relevant is voor de training.

Het eerste jaar heb ik de lessen via virtual classroom gevolgd. Dit is mij heel goed bevallen. Dit is heel goed te combineren met een fulltime baan en een gezin.

Anouk

Heel veel bruikbare informatie ontvangen.
Heel veel bruikbare informatie ontvangen.
erg geschikt om in de praktijk toe te passen. De vraag naar woningaanpassingen zal in de toekomst ( waarschijnlijk) toenemen. Een vervolg op deze training, om dieper in te gaan op casuïstiek, zou ik zeer op prijsstellen.

Doordat ik deze training heb gevolgd, begrijp ik bepaalde onderwerpen van de praktijk veel beter. In het begin was alleen niet helemaal duidelijk dat 1 les uit 2 lessen bestond. Daardoor had ik... Doordat ik deze training heb gevolgd, begrijp ik bepaalde onderwerpen van de praktijk veel beter. In het begin was alleen niet helemaal duidelijk dat 1 les uit 2 lessen bestond. Daardoor had ik alleen, voordat de eerste les begon, materiaal van les 1 voorbereid. Verder vond ik het boek veel leeswerk en niet altijd heel duidelijk.

Was een pittige maar zeer leerzame Masterclass. Jammer dat je elkaar in de digitale omgeving niet via bewegend beeld kunt zien, maar verder was alles goed geregeld.

Fijne training, leuke groep, topdocent! Niveau had van mij iets hoger gemogen.

De training was vanuit huis, dus ik heb geen mening over docenten, locaties en de voorzieningen. Ik vond de syllabus en de digitale informatie prima en goed van kwaliteit. De informatie in de... De training was vanuit huis, dus ik heb geen mening over docenten, locaties en de voorzieningen. Ik vond de syllabus en de digitale informatie prima en goed van kwaliteit. De informatie in de syllabus was vele malen uitgebreider dan online aangeboden een mooi naslag werk.

Suzanne

Prettig om op deze manier een opleiding te volgen. Deze opleiding kost wel meer studie tijd dan ik van te voren had ingeschat. Controleer de fouten vragen bij het examen goed, bij mij is iets fout... Prettig om op deze manier een opleiding te volgen. Deze opleiding kost wel meer studie tijd dan ik van te voren had ingeschat. Controleer de fouten vragen bij het examen goed, bij mij is iets fout gerekend wat niet fout was.

Docent was goed, had veel praktijkervaring en boeiende verhalen. Alleen achteraf gezien, nu ik werk, mis ik een kwart van de inhoud van de cursus zoals aangeboden op de website. Die kennis en... Docent was goed, had veel praktijkervaring en boeiende verhalen. Alleen achteraf gezien, nu ik werk, mis ik een kwart van de inhoud van de cursus zoals aangeboden op de website. Die kennis en vaardigheden kom ik nu te kort in mijn functie. Dat vind ik erg jammer achteraf. Het gaat om het volgende: Bezwaar en beroep: het proces van de rechtsbescherming
Bestuurlijke strafbeschikking milieu, Opstellen van de handhavings­beschikking en het verzorgen van de verdediging (het voeren van pleidooi) bij de rechtbank, Essenties uit relevante aanpalende wet- en regelgeving
Inzicht in sanctie-effectuering
Nazorg, retentierecht en invorderingsbeschikking(en).