Diny

Ik heb een stageplaats gevonden daardoor kon ik alles plaatsen. Als je niet in het vak zit is het eigenlijk niet te doen

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel, Diny!

Bram

Goede opbouw van het programma.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je recensie, Bram! We zijn erg blij met je positieve feedback.
Bestuursacademie Nederland

Erg prettige trainer en goed studiemateriaal (voor het boekje).

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Miranda

Enkele tips:
- zorg dat de docent beschikt over een headset bij online opleidingen;
- Vitero werkt niet altijd efficiënt, veel problemen door studenten.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je review, Miranda! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding. Verder nemen we je tips intern met ons mee!
Bestuursacademie...

Miranda

De laatste les van deze cursus was door verbindingsproblemen van Vittero door mij bijna niet te volgen. De verbinding werd constant verbroken waardoor ik tijdens de les om de 5 a 10 minuten opnieuw... De laatste les van deze cursus was door verbindingsproblemen van Vittero door mij bijna niet te volgen. De verbinding werd constant verbroken waardoor ik tijdens de les om de 5 a 10 minuten opnieuw moest inloggen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Miranda! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...
Bestuursacademie Nederland

Ik vind de lesinhoud erg algemeen en ik zou het juist fijn hebben gevonden om de casussen te behandelen op wetsartikel niveau omdat je dan veel meer kan oefenen met de stof. ik had eerlijk gezegd... Ik vind de lesinhoud erg algemeen en ik zou het juist fijn hebben gevonden om de casussen te behandelen op wetsartikel niveau omdat je dan veel meer kan oefenen met de stof. ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat het zo meer zou zijn, maar dat is helaas niet het geval geweest.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Josanne

De grote groep van 16 online cursisten had ook klassikaal mogelijk geweest. Ik begrijp de reden of het waarom nog steeds niet.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen er een en ander geschoven moet worden, daardoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je ondanks dat de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Marjolein

Digitale leeromgeving is heel fijn. Docenten zijn deskundig.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je recensie, Marjolein! We zijn erg blij met je positieve feedback.

Nuttige handvatten!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te lezen! Bedankt voor het delen van je feedback.
Bestuursacademie Nederland

Ik vind de locatie prima. Docent is een echte professional. Lunch was matig weinig keuze! Beschikbare ruimte om te overleggen voor een opdracht tijdens de cursus is heel slecht.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om horen! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.