De locatie was midden in de stad. Alle cursisten waren met de auto, erg onhandig dus. Hoge parkeerkosten etc.
Ik zou aanraden om de opleiding verder uit te breiden met het schrijven van...
Ik zou aanraden om de opleiding verder uit te breiden met het schrijven van speechen; teksten schrijven, voorbeelden etc.
Ook kunnen de sheets mijn inziens professioneler, logo erop etc. Ook gebruik maken van meer recent filmmateriaal.
De opleiding vond ik erg leuk, leerzaam, maar het kan absoluut denk ik nog beter.

8/10

De eerste lesdagen was erg inspirerend. De tweede dag niet. Ik had graag ipv filmpjes over aanzoeken, voorbeeld materiaal gezien van het voltrekken van een huwelijk. Ook de 2 startopdrachten op dag... De eerste lesdagen was erg inspirerend. De tweede dag niet. Ik had graag ipv filmpjes over aanzoeken, voorbeeld materiaal gezien van het voltrekken van een huwelijk. Ook de 2 startopdrachten op dag 2 voegden niet iets toe. De manier waarop de 2e dag liep, maakte dat ik met een onplezierig gevoel naar huis ging. Erg jammer

Demi

7/10

Als starter op de arbeidsmarkt ben ik recent aan mijn eerste baan begonnen. Ik hoopte via de basiscursus milieurecht een boost te geven aan mijn carrière. De cursus bood een handig overzicht van het... Als starter op de arbeidsmarkt ben ik recent aan mijn eerste baan begonnen. Ik hoopte via de basiscursus milieurecht een boost te geven aan mijn carrière. De cursus bood een handig overzicht van het milieurecht, maar qua aansluiting op mijn eigen werk viel het enigszins tegen. Daarvoor is mijn werk enigszins te specialistisch.

De online leeromgeving werkte enigszins, hoewel het verdelen van groepjes vaak niet lukte. Het opgestuurde boek dat diende als lesmateriaal was wel erg goed. De docent(en) hadden tevens voldoende kennis.

7/10

Bij de module Projectmanagement en Communicatie was de wijze van lesgeven door de docent erg rommelig. Dit kwam gedeeltelijk doordat de lessen online werden gegeven. De lessen waren echter erg... Bij de module Projectmanagement en Communicatie was de wijze van lesgeven door de docent erg rommelig. Dit kwam gedeeltelijk doordat de lessen online werden gegeven. De lessen waren echter erg onsamenhangend en sloten niet aan bij de stof in de boeken. Tevens werd er toegezegd dat er een extra les zou worden gegeven i.v.m. opgelopen tijdverlies a.g.v. problemen met het organiseren van de 1e online les.

Monique

10/10

Fijn naslagwerk van de module ko. Goed te gebruiken in de praktijk.
fijne docenten met veel kennis.
module protocol volg ik nog.

8/10

Nuttige training, waarbij boek en lesstof in de bijeenkomst wat teveel overlapten. Het tempo kon hoger en de groepsopdrachten vond ik niet relevant. Liever meer aandacht voor het toepassen van de... Nuttige training, waarbij boek en lesstof in de bijeenkomst wat teveel overlapten. Het tempo kon hoger en de groepsopdrachten vond ik niet relevant. Liever meer aandacht voor het toepassen van de stof in het eigen projectplan. Ervaren trainer met duidelijke ervaring en kennis van zaken. Boek is erg goed. Communicatie via verschillende aanbieders (Bestuursacademie, BVO en ISBW) maakte alles érg slordig en onduidelijk. Gebruik van e-connect is niet nodig, mijns inziens.

Elze

7/10

Interessant training met enthousiaste docent. Ik vond het extra materiaal van de docent interessanter dan het boek dat erg abstract is en vooral gericht op een adviseur die als externe adviseert in... Interessant training met enthousiaste docent. Ik vond het extra materiaal van de docent interessanter dan het boek dat erg abstract is en vooral gericht op een adviseur die als externe adviseert in een organisatie.

Daniël

8/10

De docent heeft de opleiding gemaakt. In mijn ogen is het lesmateriaal een samenraapsel van methoden en zorgt de ervaring en deskundigheid van de docent dat dit tot een goed geheel komt. Ik heb er... De docent heeft de opleiding gemaakt. In mijn ogen is het lesmateriaal een samenraapsel van methoden en zorgt de ervaring en deskundigheid van de docent dat dit tot een goed geheel komt. Ik heb er zeker veel van geleerd wat ik ook direct in de praktijk kan toepassen. Voor mij was dit een fijne uitbreiding van mijn eigen ervaringen.

8/10

Module risicomanagement was echt van hoog niveau en kwaliteit.
Module veiligheids- en crisismanagement was de lesstof (het boek) gedateerd (2009). Dat verwacht je bij een masterclass als deze...
Module veiligheids- en crisismanagement was de lesstof (het boek) gedateerd (2009). Dat verwacht je bij een masterclass als deze niet en kan dus beter. De digitaal aangeboden lesstof via de leeromgeving was actueler.
Het werken via e-connect gaat echt heel erg goed. Fijne manier om de masterclass ondanks de omstandigheden toch digitaal te kunnen volgen, vanuit huis. Prima geregeld!