Robin

Het was een interessante en nuttige training, die op een interactieve manier werd gegeven

Ik heb de training in de digitale vorm gevolgd. Dit is goed bevallen! Het systeem waarmee de digitale lessen werden gegeven, werkte prima. De docent zorgde voor energieke bijeenkomsten en voldoende... Ik heb de training in de digitale vorm gevolgd. Dit is goed bevallen! Het systeem waarmee de digitale lessen werden gegeven, werkte prima. De docent zorgde voor energieke bijeenkomsten en voldoende interactie tussen de deelnemers. De inhoud van de training kan ik zeker aanbevelen.

Anja

Interessante studie, deskundige docenten. Goede koppeling tussen theorie en praktijk. Lesmateriaal sluit aan bij de module. Moduleopdrachten zijn goed te maken.

Docent heeft veel praktijkervaring en reikt boeiend studiemateriaal aan. Wel veel herhaling op bepaalde (uiteraard belangrijke) onderdelen. Eén keer een gastspreker uit het veld... Docent heeft veel praktijkervaring en reikt boeiend studiemateriaal aan. Wel veel herhaling op bepaalde (uiteraard belangrijke) onderdelen. Eén keer een gastspreker uit het veld (gemeentesecretaris): dat zou meer onderdeel mogen zijn. Alles bij elkaar: veel van geleerd.

Ik was erg benieuwd naar hoe de online opleiding zou gaan. Dit is me 100% meegevallen. De opleiding was heel erg praktijkgericht en ook interactief. Goed te volgen en veel informatie. Erg fijn om... Ik was erg benieuwd naar hoe de online opleiding zou gaan. Dit is me 100% meegevallen. De opleiding was heel erg praktijkgericht en ook interactief. Goed te volgen en veel informatie. Erg fijn om eigen casuses te kunnen bespreken. En de ruimte die er was voor eigen vragen.

Daphne

Fijne docent, ruimte voor vragen en discussie. De training sloot helaas wel minder aan bij mijn werkzaamheden dan ik had verwacht. Goed om bij de doelgroep aan het geven dat het vooral voor... Fijne docent, ruimte voor vragen en discussie. De training sloot helaas wel minder aan bij mijn werkzaamheden dan ik had verwacht. Goed om bij de doelgroep aan het geven dat het vooral voor verzekeringsmedewerkers is en niet zozeer voor juristen.

Frances

Ondanks jaren ervaring met werken bij de gemeente en een bestuurskundige opleidingsachtergrond heeft deze opleiding gemeenterecht me het nodige nieuws geleerd. Direct toepasbare kennis en... Ondanks jaren ervaring met werken bij de gemeente en een bestuurskundige opleidingsachtergrond heeft deze opleiding gemeenterecht me het nodige nieuws geleerd. Direct toepasbare kennis en duidelijkheid over het gebruik van de gemeentewet.

Miranda

Nuttig en leerzaam. Leuke docent, veel ervaring en praktijkvoorbeelden. Alles bij elkaar prima.

De inhoud was beter doorgegeven dan wat ik gewend was.