Samantha

Ik ervaar deze studie prima,
Ik ervaar deze studie prima,
Echter als je debiteuren mailt krijg je nooit antwoord, ik heb daarvoor echt met bestuursacademie hoofkantoor contact op moeten nemen, vind ik wel een beetje gek. Verder is het leersysteem goed, heel overzichtelijk en duidelijk, ik vind hem persoonlijk fijner dan die van LOI. Docenten zijn ook prima, van de 3 waren er 2 die erg snel antwoordden en dat heb je ook nodig, want als je ergens niet uitkomt wil je niet dagen lang wachten. Ik had ook 1 docent die echt de tijd nam, dat was wel minder. Verder heb ik niks aan te merken op hun deskundigheid.

Er gaat 1 ster af omdat debiteuren geen antwoord geven. Anders hadden jullie echt wel 5 sterren gekregen.

Leuke en leerzame interactieve inleiding op de WMO. Enthousiaste docente. Er is goed ingespeeld op computerproblemen bij de onlinetraining.

Ik heb de opleiding online gevolgd. De virtuele omgeving werkt beter dan ik van tevoren had gedacht. Lesmateriaal was goed. Belangrijk, zeker bij de jeugdwet is om deze actueel te houden omdat er... Ik heb de opleiding online gevolgd. De virtuele omgeving werkt beter dan ik van tevoren had gedacht. Lesmateriaal was goed. Belangrijk, zeker bij de jeugdwet is om deze actueel te houden omdat er zoveel verandert. De docent werkt vanuit enorme ervaringspraktijk en kent ook de politieke component. Geeft fijn les. De tijdsbesteding is niet aangegeven ook net van de module opdracht (indicatie). Ik volg deze opleiding naast een drukke baan, dus is het handiger om te weten hoeveel tijd ermee gemoeid gaat, uiteraard los van de geplande lesdagen.

Een prima training waar ik veel aan gehad heb. Sluit goed aan bij de praktijk en de diversiteit in de groepen vond ik ook erg positief. Studiebelasting viel mee en prima te combineren met... Een prima training waar ik veel aan gehad heb. Sluit goed aan bij de praktijk en de diversiteit in de groepen vond ik ook erg positief. Studiebelasting viel mee en prima te combineren met thuis/werk. Heb de opleiding volledig digitaal gevolgd en de online leeromgeving maakte dat goed mogelijk. Ik denk wel dat de docenten de inhoud/wijze van lesgeven in de opleiding iets moeten aanpassen als het volledig digitaal gaat i.p.v. met fysieke bijeenkomsten (in 1 van de 3 modules gebeurde dit ook goed, dat was erg prettig).

Erik

De 3-daagse module Digitale informatievoorziening voldoet aan mijn verwachting. De wereld van informatiemanagement wordt in sneltreinvaart bekeken. Veel aandacht voor de praktijksituaties van de... De 3-daagse module Digitale informatievoorziening voldoet aan mijn verwachting. De wereld van informatiemanagement wordt in sneltreinvaart bekeken. Veel aandacht voor de praktijksituaties van de medecursisten.

Wilma

Ik ben nog maar net begonnen met de training en heb nu blok 1 af. Ik twijfel sterk of ik deze training wel af maak. De stof die aangeboden wordt is veel te technisch. Ik ben lid van de adviesraad... Ik ben nog maar net begonnen met de training en heb nu blok 1 af. Ik twijfel sterk of ik deze training wel af maak. De stof die aangeboden wordt is veel te technisch. Ik ben lid van de adviesraad sociaal domein van Medemblik en dacht met deze training meer inzicht te krijgen in de structuur van de gemeente. Wat mij bijvoorbeeld heel erg frustreert is dat het antwoord op bepaalde vragen NIET in de aangeboden stof kan terugvinden. Verder is het taaie stof om tot je te nemen. Ik ben leerkracht in het basisonderwijs en heb een hbo opleiding maar heb veel moeite met de aangeboden stof.

Tom

Nuttige training en erg praktijkgericht, dus voor mij zeker van meerwaarde. Desondanks vind ik de prijskwaliteit-verhouding matig. Juist nu wegens het coronavirus de training online werd aangeboden,... Nuttige training en erg praktijkgericht, dus voor mij zeker van meerwaarde. Desondanks vind ik de prijskwaliteit-verhouding matig. Juist nu wegens het coronavirus de training online werd aangeboden, vind ik de prijs erg hoog.