Niels

Prima opleiding voor mensen die nieuw zijn in gemeenteland. Een korte introductie in hoe de gemeente in elkaar zit en zich verhoudt tot andere overheden.

De modules die met een examen werden afgesloten, waren erg nuttig. De modules met een module opdracht hadden minder toegevoegde waarde. Lesstof was minder aandacht voor. Daarnaast zat er veel... De modules die met een examen werden afgesloten, waren erg nuttig. De modules met een module opdracht hadden minder toegevoegde waarde. Lesstof was minder aandacht voor. Daarnaast zat er veel overlap in stof tussen de modules. Werken via vitero is waardeloos. Meeste docenten kunnen er niet mee overweg, wat vertragend werkt.

De praktijkvoorbeelden zijn een zeer gewaardeerde aanvulling op de lesstof.

Een deskundige docent die het ook op een vlotte en leuke manier aanpakte. De laatste les werd er voor mijn gevoel wel doorheen geduwd, dus een extra dag was fijn geweest. Ook om meer aandacht te... Een deskundige docent die het ook op een vlotte en leuke manier aanpakte. De laatste les werd er voor mijn gevoel wel doorheen geduwd, dus een extra dag was fijn geweest. Ook om meer aandacht te schenken aan onze eigen teksten en praktijk situaties in je werk.

Ericca

De lesinhoud en de manier van lesgeven vond ik erg goed.

Voor mij had de opleiding meer diepgang mogen hebben.

Mariëlle

De docent heeft dit echt heel leuk gedaan. Enthousiast met veel praktijkvoorbeelden. De locatie vond ik niet helemaal corona-proof. Eten zelf opscheppen e.d. allemaal dezelfde opscheplepel... De docent heeft dit echt heel leuk gedaan. Enthousiast met veel praktijkvoorbeelden. De locatie vond ik niet helemaal corona-proof. Eten zelf opscheppen e.d. allemaal dezelfde opscheplepel gebruiken. Daarnaast was er wat onderhoud nodig bij de toiletten: losse deurklinken, kapotte kranen. Verder een mooi schoon gebouw, goede verlichting en fijn en behulpzaam personeel.

Egbert Johan

4 lesdagen zijn tekort en staan niet in verhouding tot de kosten