Zeer kundige docent, speelde goed in op behoeften vd deelnemers. Mooie balans theorie en praktijk. Top locatie

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Bestuursacademie Nederland

Ik heb veel geleerd van deskundige docenten. De lesgroepen waren klein waardoor iedereen voldoende aanbod kwam. Ook heb ik iedere keer in prettige groepjes gezeten en leuke mensen ontmoet. Ik zou... Ik heb veel geleerd van deskundige docenten. De lesgroepen waren klein waardoor iedereen voldoende aanbod kwam. Ook heb ik iedere keer in prettige groepjes gezeten en leuke mensen ontmoet. Ik zou het om die reden ook prettiger vinden om niet iedere keer in een andere groep te zitten maar meer uit te gaan van dezelfde groepen.
De lesinhoud kwam deels overeen met mijn verwachtingen maar deels ook niet. Ik had verwacht dat er meer ingegaan zou worden op projectmanagement en de theorie die daar bij hoort.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed te horen. Verder begrijpen we heel goed dat je liever elke keer dezelfde groep hebt. We proberen ons best te doen dit zoveel mogelijk in te plannen, helaas kan het voorkomen dat dit niet... Wat goed te horen. Verder begrijpen we heel goed dat je liever elke keer dezelfde groep hebt. We proberen ons best te doen dit zoveel mogelijk in te plannen, helaas kan het voorkomen dat dit niet altijd mogelijk is en je les hebt met een andere groep. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Christiaan

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Bestuursacademie Nederland

Docente is bevlogen en weet overal wel iets vanaf.
Docente is bevlogen en weet overal wel iets vanaf.
Het lesmateriaal en opdrachten is veel te veel voor de korte duur/aantal lessen en zeker als je full time werkt op directieniveau. Geen tijd om alles goed door te nemen en alle opdrachten goed voor te bereiden.
Lesmateriaal en opdrachten veel beschrijvend van aard en zetten weinig aan tot kritische beschouwing van producten die in de praktijk worden opgeleverd, dilemma s in bedrijfsvoering praktijk of uitvoerbare verbetersuggesties in praktijkschaarste.
Het is dat de docente die enigszins poogde te prikkelen maar doordat ook veel uitleg was van theorie, kom je tijd te kort voor diepgang.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat ontzettend fijn om te lezen! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Erwin

De bijeenkomsten en trainers waren goed. De examenopdrachten waren een onmogelijke hobbel. Heel veel werk, nooit weten of je op de juiste weg zit, te weinig begeleiding van docenten na de laatste... De bijeenkomsten en trainers waren goed. De examenopdrachten waren een onmogelijke hobbel. Heel veel werk, nooit weten of je op de juiste weg zit, te weinig begeleiding van docenten na de laatste cursusdag. Je wordt helemaal op jezelf teruggewezen en zwemt dan in een poel die elke module weer nieuw is.
Toen tijdens de mastercourse duidelijk werd dat de term "master" een verkeerde indruk had gewekt, viel elke motivatie weg.
Uiteindelijk dus best een teleurstellend traject, dat ik ook niemand zal aanbevelen, ondanks de goede bijeenkomsten.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hoi Erwin, het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier... Hoi Erwin, het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
Bestuursacademie Nederland

Docent, inhoud en locatie waren goed. Het lesmateriaal op onderdelen slecht.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Met vriendelijke...
Bestuursacademie Nederland

Veel informatie, leerzaam en goed te gebruiken in mijn dagelijks werk

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Dennis Theo

De masterclasses heb ik met plezier gevolgd en ook direct toe kunnen passen in de beroepspraktijk. Ik ben zeer tevreden met hetgeen is aangeboden. Gelukkig weinig last gehad van de coronamaatregelen... De masterclasses heb ik met plezier gevolgd en ook direct toe kunnen passen in de beroepspraktijk. Ik ben zeer tevreden met hetgeen is aangeboden. Gelukkig weinig last gehad van de coronamaatregelen waardoor bijna alle lesdagen (op 1 na) fysiek konden plaatsvinden. De groepen waren wisselend samengesteld. Wel veel mensen die afhaken na het volgen van een les. Maar voor mij volstaat het geheel. Ik ben dus zeer tevreden.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Dennis Theo! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Zeer tevreden

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!
Bestuursacademie Nederland

Opleiding goed te doen bij een 40-urige baan. Duidelijke lesplanning en lesmateriaal.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is fijn om te lezen! Bedankt voor je feedback.