Was een prima opleiding. Veel geleerd en ook in de prakrijk al toegepast.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
Bestuursacademie Nederland

Docent ging te snel door de stof. Hij vertelde niet veel en niet enthousiast. 's middags over omgevingswet was erg onduidelijk en niet relevant voor de cursus. Docent leek verrast door de sheets, en... Docent ging te snel door de stof. Hij vertelde niet veel en niet enthousiast. 's middags over omgevingswet was erg onduidelijk en niet relevant voor de cursus. Docent leek verrast door de sheets, en wist niet altijd goed wat erbij te vertellen.

was online cursus

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Bestuursacademie Nederland

Een fijne training met veel interactie. Er is veel ruimte voor je persoonlijke leerdoelen. De training geeft inzicht in verschillende adviesstijlen, communicatie, omgaan met weerstand, structuur... Een fijne training met veel interactie. Er is veel ruimte voor je persoonlijke leerdoelen. De training geeft inzicht in verschillende adviesstijlen, communicatie, omgaan met weerstand, structuur aanbrengen in je gesprek en waar het vooral om gaat de tools om een vertrouwde adviseur te worden. Een fijne basis voor startende adviseurs maar ook zeker voor de gevorderde adviseur. Je wordt je bewust hoe je zaken aanpakt en hoe het beter kan door te letten op verschillende zaken te letten.

Ik heb de training in Amsterdam gevolgd: Een fijne locatie dicht bij het station.

De trainer was een ervaren trainer met veel praktijkvoorbeelden. Hij had een natuurlijke manier van lesgeven wat ik zelf heel fijn vond. Dank Jan!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hi, Bedankt voor je review en wat fijn om te lezen dat alles goed beviel. Fijn dat de trainer/docent ook goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je... Hi, Bedankt voor je review en wat fijn om te lezen dat alles goed beviel. Fijn dat de trainer/docent ook goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.

Rolf

Er is erg veel informatie gestopt in maar drie dagen. De docente legde alles wel prima uit .

Het eigenlijke programma om online les te krijgen werkte niet prettig, wij zijn overgegaan naar Teams wat wel prima ging.

De website (de eigen leeromgeving) vind ik onduidelijk. Het is vaak zoeken naar bijvoorbeeld de pagina waar de eindopdracht staat en zo ook naar andere zaken. Hier valt nog wel wat aan te verbeteren.

Wel fijn zijn de mailtjes met de links overal naartoe.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hi, Bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Verder vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!

Johan

Een interessante training, maar wel met een erg kleine groep cursisten waarvan het merendeel geen leidinggevende functie heeft. MIjn verwachting op dit vlak was anders (ik had een groep... Een interessante training, maar wel met een erg kleine groep cursisten waarvan het merendeel geen leidinggevende functie heeft. MIjn verwachting op dit vlak was anders (ik had een groep leidinggevenden verwacht) dat heeft wel (negatieve) invloed op de mate waarin ik kon leren van praktijkvoorbeelden van mijn medecursisten

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed te horen. Verder jammer om te lezen dat de groep niet helemaal aan sloot op je verwachtingen. Bedankt voor het achterlaten van je review!
Bestuursacademie...
Bestuursacademie Nederland

De gebruikte lesmaterialen zijn duidelijk, kort maar krachtig met een opdrachtenboek dat je kunt gebruiken om te oefenen. De docent is zeer deskundig en de locatie prettig en goed verzorgd.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat ontzettend fijn om te lezen! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Hakan

Goed basisniveau lesmateriaal. Deskundige docent met veel praktijkervaring en - voorbeelden. 1e lesdag interactiever dan 2e, waardoor concentratieniveau op 2e dag omlaag ging. Overall meer inzicht... Goed basisniveau lesmateriaal. Deskundige docent met veel praktijkervaring en - voorbeelden. 1e lesdag interactiever dan 2e, waardoor concentratieniveau op 2e dag omlaag ging. Overall meer inzicht in gemeente en financiën opgeleverd.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hi Hakan, Bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.

Rob

Prima opleiding waarin benodigde vereiste kennis wordt opgedaan!

Bestuursacademie Nederland

Ik vond het lesmateriaal erg pover

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Met vriendelijke groeten,...

Sandra

Ik ben bezig met mijn laatste module via e-learning. Dit is mij best tegengevallen. Daarnaast vind ik het verschil tussen de begeleider en degene die de module toetst (examinator) veels te groot. En... Ik ben bezig met mijn laatste module via e-learning. Dit is mij best tegengevallen. Daarnaast vind ik het verschil tussen de begeleider en degene die de module toetst (examinator) veels te groot. En als er nergens staat dat er een leeswijzer toegevoegd dient te worden is het apart dat je hier wel op wordt afgerekend.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.