De opleiding zat goed in elkaar. Wij hadden voor het eerste en het laatste blok een zeer bevlogen docent die de training steeds aanpaste aan de behoefte van de groep. Echt heel fijn en op die manier... De opleiding zat goed in elkaar. Wij hadden voor het eerste en het laatste blok een zeer bevlogen docent die de training steeds aanpaste aan de behoefte van de groep. Echt heel fijn en op die manier ook ontzettend leerzaam. Het middelste blok krijgen wij een docent die totaal geen aansluiting had met ons als groep maar ook niet met de praktijk. Het overbrengen van de lesstof ging daardoor zeer moeizaam en de motivatie in de groep zakte enorm. Heel jammer!

Thijs

Het was een super interessante opleiding met veel info uit te praktijk en ook veel ruimte eigen inbreng en casussen te delen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review, Thijs!

Kim

Veel nieuwe informatie wat ik in de praktijk kan gebruiken. De docent heeft veel kennis over het vak en legt dit enthousiast uit. Migratie is een moeilijk onderdeel. De syllabus helpt mij om de stof... Veel nieuwe informatie wat ik in de praktijk kan gebruiken. De docent heeft veel kennis over het vak en legt dit enthousiast uit. Migratie is een moeilijk onderdeel. De syllabus helpt mij om de stof beter te begrijpen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.
Bestuursacademie Nederland

De locatie is bij warm weer niet en prettig. Ramen opendoen kan je wel, alleen gezien Eindhoven aan het station ligt, is er lawaai bij treinen die af en aan voorbij komen.

Deze training...

Deze training bestond uit 2 dagen.
Dag 1 op 02-05 was theorie en dag 2 op 16-05 was praktijk.
Ik had een extra praktijkdag handig gevonden, dit heb ik ook opgevangen van andere cursisten.
De rollenspellen en de input nav hiervan van de aanwezige cursisten was zinvol.

De filmpjes online kan verbetering hebben, deze werden voornamelijk voorgelezen, weinig enthousiasme.

De trainer was en is niks op aan te merken.
Sommige vergaderzalen zijn beperkt met stopcontacten (4e etage)

Karin

Let op ik vind de opleiding / modules met zo weinig aanmeldingen niet van kwaliteit.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Karin! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Bart

Fijne docent met praktijkkennis. Ongedwongen sfeer met ruimte voor eigen inbreng en ruimte om, wanneer nodig, even af te wijken van de leerstof en bepaalde zaken beter te belichten.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je recensie, Bart!
Bestuursacademie Nederland

Ik ga eerst het examen maken, dan kan ik beter beoordelen of de gevolgde opleiding goed aansluit daarop.
Het lijkt er wel op dat de opleiding WOZ-Coördinator maar weinig afwijkt van de opleiding en het (best wel pittige) examen WOZ-Gegevensbeheerder.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Bestuursacademie Nederland

Ik vond de lesinhoud erg veel en vaak was het zware stof, maar de docent vertelde het ons op een dusdanige manier dat het erg goed te volgen was en ik mijn concentratie er de hele dag bij kon... Ik vond de lesinhoud erg veel en vaak was het zware stof, maar de docent vertelde het ons op een dusdanige manier dat het erg goed te volgen was en ik mijn concentratie er de hele dag bij kon houden. Middels de PowerPoint presentaties en de verschillende opdrachten die we voor en tijdens de lessen hebben uitgevoerd was er een duidelijke indeling van wat we tijdens de lessen konden verwachten. De docent zorgde er voor dat het een leuke interessante cursus is om te volgen. Voor mij persoonlijk was de locatie prima te doen door met de trein naar Amsterdam Bijlmer Arena te gaan en vanaf het station lopend naar de locatie te gaan. Het volgen van de opleiding heeft ervoor gezorgd dat ik zowel op algemeen als financieel vlak mijn kennis uitgebreid heb m.b.t. de gemeente waardoor ik tijdens vergaderingen en gesprekken op kantoor beter kan volgen waar het over gaat. Daarnaast zal het mij ook helpen in mijn eigen werk om beter begrip te hebben en de juiste verbanden te leggen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Marie-Octavie

De lesstof sloot totaal niet aan bij mijn verwachtingen. Ik vind het veel te theoretisch, allerlei modellen toepassen terwijl ik me had ingeschreven omdat ik beter advies wil leren geven. Dit is... De lesstof sloot totaal niet aan bij mijn verwachtingen. Ik vind het veel te theoretisch, allerlei modellen toepassen terwijl ik me had ingeschreven omdat ik beter advies wil leren geven. Dit is echt zonde van zowel de financiele- als de tijdsinvestering geweest.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien, Marie-Octavie. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
Bestuursacademie...

Tea

De gevolgde training gaf mij prima inzicht in de basiskennis financiën voor niet-financiële medewerkers.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Goed om te horen! We waarderen je review, Tea.