Niels

De theorie was nuttig en informatief maar gaf zeker niet datgene wat ik van de opleiding verwachte. De docent maakte het verschil. En heeft deze cursus tot een zeer geslaagd geheel gemaakt.

Bas

Het heeft mij opgeleverd dat ik mij bewust ben van een aantal zaken die mij belemmeren creatiever te worden. Docent had de cursus goed in de vingers. Locatie top.

Prima verzorgde training. Deskundige en prettige docent. Prima locatie en ook door de groep twee leerzame en leuke dagen. Naar mijn oordeel heb ik de toerusting gekregen die voor deze functie nodig... Prima verzorgde training. Deskundige en prettige docent. Prima locatie en ook door de groep twee leerzame en leuke dagen. Naar mijn oordeel heb ik de toerusting gekregen die voor deze functie nodig is.

Ik vond de training heel goed, de docent vertelde erg bevlogen en inspirerend over het onderwerp en had duidelijk veel kennis van zaken. De locatie in Amsterdam was goed verzorgd, lekkere koffie en... Ik vond de training heel goed, de docent vertelde erg bevlogen en inspirerend over het onderwerp en had duidelijk veel kennis van zaken. De locatie in Amsterdam was goed verzorgd, lekkere koffie en snacks en een uitstekende lunch.
Een kleine tip: deze training ging eigenlijk volledig over privacy en nauwelijks over informatiebeveiliging. De titel dekt de lading dus niet helemaal.

Luuk

Veel voorbeelden uit de praktijk, docent verdiept zich in de gemeenten van de deelnemers, heel bruikbaar!

Erik

Een prima opleiding die goed aansluit bij de praktijk. Goed lesmateriaal, opdrachten hier en daar wat vaag. De docent verloor zichzelf wel eens in niet ter zake doende (niet juiste) voorbeelden /... Een prima opleiding die goed aansluit bij de praktijk. Goed lesmateriaal, opdrachten hier en daar wat vaag. De docent verloor zichzelf wel eens in niet ter zake doende (niet juiste) voorbeelden / eigen ervaringen waardoor ik de draad van de training wel eens kwijt raakte.

De docent heeft veel kennis en kan de lesstof levendig maken met passend praktijkvoorbeelden.

Joanne

Het lesmateriaal was heel goed leesbaar. Ik had taaie stof verwacht, maar dat was eigenlijk helemaal niet het geval. De docent had veel praktijkervaring. De locatie was top verzorgd en goed... Het lesmateriaal was heel goed leesbaar. Ik had taaie stof verwacht, maar dat was eigenlijk helemaal niet het geval. De docent had veel praktijkervaring. De locatie was top verzorgd en goed bereikbaar.