Freddy

Zeer praktijkgericht en daardoor toepasbaar. Fijne, kundige docent, goede gespreksleider. Prima groep en groepsvorming.

Rose

De les online volgen ging best aardig alleen jammer dat je de medestudenten niet live ziet. Verder goed te volgen, prettige docente. Heel prima te doen op deze manier!

Marielle

Docent is kundig. Online is zeker een hele dag niet te doen. Zorg ervoor dat deze opleiding in 6 x wordt verdeeld. Het is te zwaar, inspannend om dit een hele dag vol te houden. Opleiding is wat mij... Docent is kundig. Online is zeker een hele dag niet te doen. Zorg ervoor dat deze opleiding in 6 x wordt verdeeld. Het is te zwaar, inspannend om dit een hele dag vol te houden. Opleiding is wat mij betreft ( totaal ) niet wat ik had verwacht. te log, te theoretisch en sluit niet goed aan op mijn vakgebied. Had veel meer op kwaliteit gerichte onderwerpen, aansturen van personeel e.d. verwacht. Dit was puur procesgericht ( procesmanagement ). Verder heel veel huiswerk wat niet goed terug te vinden is en het boek is niet fijn om te lezen. Ik heb de laatste dag niet meegedaan.

De opleiding voldoet om een basis te krijgen voor inzicht in de wet.
De opleiding voldoet om een basis te krijgen voor inzicht in de wet.
Ik heb er zeker wat aan gehad, maar de lijntjes naar andere wetgeving, bijvoorbeeld leerplicht, passend onderwijs, Zkv, Wlz, Wmo (overgang) hadden wat mij betreft wat meer uitgediept mogen worden.
Ik besef wel dat dit gezien de beschikbare lestijd van 1 dag eigenlijk niet mogelijk is.

Sandra

Het was een prima cursus, ondanks dat deze online gegeven is. Het Online-programma was een drama. Iedereen moet leren er mee te werken. Nadat we overgestapt zijn op Teams verliep de cursus soepeler.... Het was een prima cursus, ondanks dat deze online gegeven is. Het Online-programma was een drama. Iedereen moet leren er mee te werken. Nadat we overgestapt zijn op Teams verliep de cursus soepeler.

De inhoud past goed bij mijn dagelijkse werkpraktijk.

Helaas heb ik de laatste lesdag gemist vanwege ziekte. Ontzettend jammer en zou deze graag inhalen indien dit mogelijk is.
Het online volgen van deze module was erg zwaar. De hele dag online...
Het online volgen van deze module was erg zwaar. De hele dag online is bijna niet te doen.
Ik ervaar het fysiek volgen van dit soort modules veel meer inhoud geven.
Verder was de inhoud goed en sloot goed aan.

Sloot niet geheel aan bij mijn persoonlijke werkomgeving. Had meer verwacht op het gebied van politieke sensitiviteit (eigenlijk niet aan de orde geweest). Veel werd er gesproken over gemeentelijk... Sloot niet geheel aan bij mijn persoonlijke werkomgeving. Had meer verwacht op het gebied van politieke sensitiviteit (eigenlijk niet aan de orde geweest). Veel werd er gesproken over gemeentelijk bestuur en beleid.
Een paar keer storing geweest in het systeem, maar voor mij geen onoverkomelijk probleem.

Voorbereidingstijd viel wel tegen. Vooral de hoeveelheid leeswerk vond ik pittig.

Anouk

Het ging voornamelijk over de positie van een ambtenaar bij de gemeente. Dat was helaas de beperkende factor van deze cursus.
Verder betrokken docent welke interactief en interessant de materie...
Verder betrokken docent welke interactief en interessant de materie overbracht.

Martijn

Online cursus is voor mij toch anders dan fysiek. Online is wat intensiever, vermoeiender. Ik mis interactie, een andere omgeving, een stukje beleving en op de terugreis een stukje verwerking. Online cursus is voor mij toch anders dan fysiek. Online is wat intensiever, vermoeiender. Ik mis interactie, een andere omgeving, een stukje beleving en op de terugreis een stukje verwerking.
Het gebruikte platform is prima. Soms is het even zoeken met de techniek maar dat was niet storend en het kwam altijd goed.