Het was een goede opleiding met een fijne groep (in deze groep werd iedereen in zijn waarde gelaten en geholpen om te groeien) geleid door een prima docent.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zijn blij dat je de opleiding als waardevol hebt ervaren, met een ondersteunende groep en een uitstekende docent!

Roufaida

Heel positief over de docent, fijne presentaties en licht de casussen goed toe.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je positieve feedback, Roufaida!

Veel van opgestoken.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is goed om te horen! Bedankt voor je review.

Ashvina

Docent geeft goed les en geeft goede praktijkvoorbeelden zodra je de stof beter snapt

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is een mooi compliment voor onze docent. We gaan je compliment intern doorzetten!
Bestuursacademie Nederland

Ik vond het een hele waardevolle training die aansluit bij mijn leerdoelen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed om te horen! Bedankt voor je review.

ELINA

De lesstof was goed, en de docent was erg kundig, het waren twee leerzame dagen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je positieve feedback.

Eline

De leergang heeft mij veel concrete handvatten, verdieping en meer stevigheid in mijn huidige functie gegeven. Daarnaast biedt het ook veel basis om mij verder te kunnen ontwikkelen. Ik ben heel... De leergang heeft mij veel concrete handvatten, verdieping en meer stevigheid in mijn huidige functie gegeven. Daarnaast biedt het ook veel basis om mij verder te kunnen ontwikkelen. Ik ben heel blij als coördinator en als mens dat ik deze leergang heb gevolgd en ik raad deze leergang dan ook iedereen aan!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je positieve feedback, Eline! We wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Bestuursacademie Nederland

De docent was heel aardig alleen vond ik het een beetje te lang duren.

Met vriendelijke...
Bestuursacademie Nederland

De training hielp vooral om meer een beeld te krijgen van hoe je in een bepaalde situatie reageert en welk achterliggend patroon hierachter zit. Het heeft mij geholpen om bepaalde... De training hielp vooral om meer een beeld te krijgen van hoe je in een bepaalde situatie reageert en welk achterliggend patroon hierachter zit. Het heeft mij geholpen om bepaalde voorkeuren/afkeuren in kaart te zetten en te weten wat voor je werkt en niet. Het meest nuttige aan de training vond ik het samenwerken in kleine groepjes aan opdrachten en het brainstormen over hoe jij of een ander werkelijk zaken ervaart. In de grote groep was dit was lastiger, vanwege de groepsgrootte en de weinige tijd die er was om echt dieper over zaken te discussieren.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...

Sabine

Ik vond de docent super. Het was leerzaam zeker vragen.

Ik baal ervan dat je geen proefexamen kan maken. Ja 9 vragen. Maar dat zegt niks.
Daarnaast vind ik dat de leraar genoeg info...
Ik vond de docent super. Het was leerzaam zeker vragen.

Daarnaast vind ik dat de leraar genoeg info geeft en oefent met ons maar daar kan ik niet oefenen bij proefexamens.

Ook vind ik dat de stof nog even naleren door een een samenvatting te lezen een mogelijkheid zou moeten zijn.

Online les zou ook meer aangeboden moeten worden.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Sabine! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!