1. De meeste docenten waren niet bekend met Vitero.
2. Sommige docenten waren niet te verstaan.
3. Weinig verbinding tussen voorbereiding, de lesstof en de examens
4. Weinig uitleg...
1. De meeste docenten waren niet bekend met Vitero.
2. Sommige docenten waren niet te verstaan.
3. Weinig verbinding tussen voorbereiding, de lesstof en de examens
4. Weinig uitleg over bronnen en onderzoeken.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Anneke

De trainer is heel deskundig, luistert goed en maakt de les aantrekkelijk

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Anneke! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Bestuursacademie Nederland

Leuke praktijkgerichte training. Docent heeft veel kennis in huis en heeft veel tips en trics gegeven.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
Bestuursacademie Nederland

In vergelijking tot mijn werkzaamheden was ik nieuwsgierig naar wat deze training mij te bieden had. Hierdoor weet ik op hoofdlijnen welke werkzaamheden bij een beleidsondersteuner horen. De... In vergelijking tot mijn werkzaamheden was ik nieuwsgierig naar wat deze training mij te bieden had. Hierdoor weet ik op hoofdlijnen welke werkzaamheden bij een beleidsondersteuner horen. De realiteit op de werkvloer is echter anders. De laatste 2 lessen vond ik minder passen bij een BO, het is meer voor een beleidsmedewerker. Desondanks heb ik het ik het toch als fijn ervaren. De docent kan door zijn manier van uitleggen en les geven ons bij de aandacht houden. Heel fijn is dat.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Bestuursacademie...
Bestuursacademie Nederland

Bevlogen docent veel kennis met veel voorbeelden sluit prima aan op de praktijk.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je review. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière.... Hartelijk dank voor je review. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Rene

Paar dingen:
- Ik heb een prima inleiding gehad.
- Ik had graag naslagwerk gehad. Ik vind enkel een Powerpointpresentatie onvoldoende.
- de docent heeft echt voldoende kennis en...
Paar dingen:
- Ik heb een prima inleiding gehad.
- de docent heeft echt voldoende kennis en ervaring. Zo beantwoordde hij vragen erg duidelijk en zonder twijfel. Wel zouden zijn didactische vaardigheden beter mogen zijn. Je moet de groep blijven boeien, zeker een cursus van een hele dag.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Rene. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact opnemen met ons.
Met...

Lesinhoud, lesmateriaal, docent, locatie = prima
Impact op werk = meer duidelijkheid in de functie en de dunne scheidingslijn tussen assistent en beleidsondersteuner
Wat beter kan = de...
Lesinhoud, lesmateriaal, docent, locatie = prima
Wat beter kan = de laatste dag van de training, iets korter op de 3 voorgaande trainingsdagen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Henrie

Ik heb de cursus online gevolgd met 3 andere medestudenten. Doordat we met een kleine groep zetten was er voldoende aanwezig voor alle cursisten en zat 'verstoppen' er niet in. Docent was duidelijk... Ik heb de cursus online gevolgd met 3 andere medestudenten. Doordat we met een kleine groep zetten was er voldoende aanwezig voor alle cursisten en zat 'verstoppen' er niet in. Docent was duidelijk en had ook vele praktijkcasussen. Dit maakte het volgen van de cursus ook plezierig.

Bestuursacademie...
Bestuursacademie Nederland

- de beschrijving van de training wekt andere verwachtingen dan de training zelf is
- er is niet voldoende tijd voor heel veel PP sheets, voorlezen van wetten en wat belangrijk is: het ingaan op de vragen van deelnemers.
- deze cursus aanpassen/ apart geven aan juristen/ gevorderden en apart aan de beginners
- veel meer tijd inruimen voor het praktische gedeelte van de training – da is juist de behoefte van de deelnemers
- cursus geven in 2 dagen van 8 uur zodat de materie toegepast kan worden, juist vanuit de praktijk kennis maken met de wetten
- de locatie in Den Haag koste me 2,5 uur reistijd in 1 richting. Graag locaties kiezen dicht bij de Centraal station van een centrale stad in Nederland (dus zonder nog een ov-middel te moeten nemen in de spits)

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.

Julia

Fijne docent, beleid in ontwikkeling is een vreselijk boek om te lezen er zijn vast betere boeken te vinden. Opdrachten zijn vaak reproductie opdrachten wat ik eerlijk gezegd een beetje kinderachtig... Fijne docent, beleid in ontwikkeling is een vreselijk boek om te lezen er zijn vast betere boeken te vinden. Opdrachten zijn vaak reproductie opdrachten wat ik eerlijk gezegd een beetje kinderachtig vind zeker op dit niveau en voor professionals

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je review, Julia! We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze service, en jouw feedback helpt ons hierbij.