MM

De cursus was erg leerzaam, interactief en met diepgang. Goede uitleg van wat/waarom/hoe van onderwerpen bij beleid. Goed afgestemde opdrachten ter verduidelijking en om te maken. Goede afwisseling... De cursus was erg leerzaam, interactief en met diepgang. Goede uitleg van wat/waarom/hoe van onderwerpen bij beleid. Goed afgestemde opdrachten ter verduidelijking en om te maken. Goede afwisseling in groep en subgroepen inclusief interactie. Het waren 3-dagen van leren en genieten van het leren!

Zeer zinvolle inhoud van de lessen. Goed toepasbaar. Fijne docent met kennis van zaken, heldere uitleg! Hartelijke DANK!

Wel veel en lange pauzes, grote groep, had echt liever...

Wel veel en lange pauzes, grote groep, had echt liever "klassikaal" les gehad, ook jammer dat als je in november al aanmeldt en zou starten, dat je dan pas in maart ECHT kan starten, dat vind ik onbegrijpelijk, ik heb nu de indruk dat er groepen zijn samengevoegd en vandaar zo'n grote groep.
Jammer dat als er iets aan het geluid mankeert, er direct gezegd wordt dat het bij mij als cursist ligt, mijn man is ICT-er die zet echt wel alle instellingen goed hoor!
Is er email uitwisseling mogelijk tussen deelnemers onderling nu?
Komt er een certificaat?

MM

De docent is snel in oplossingen vinden. Hij weet veel te vertellen en mee te geven.
Door deze cursus is het doel en eigen inzet van strategie me duidelijk geworden, ook voor in praktijk.

Ik vond het een uitstekende cursus en heb er veel van geleerd. Goed lesmateriaal en een goede docent. Online ging het goed. De gebruikte programma's voor het online lesgeven voldeden goed. Ik kan... Ik vond het een uitstekende cursus en heb er veel van geleerd. Goed lesmateriaal en een goede docent. Online ging het goed. De gebruikte programma's voor het online lesgeven voldeden goed. Ik kan iedereen de cursus aanraden. Ik werk al 16 jaar als beleidsadviseur en heb toch weer nieuwe dingen geleerd die me helpen om betere beleidsstukken te schrijven.

Lilian

De ondersteuning van beleidswerk wordt vanuit diverse hoeken onder de loep genomen. Ook leer je jezelf beter kennen in je werk door diverse tests. Je leert breed te kijken naar dit onderwerp.

Annemiek

Ik vond het een hele leerzame training over de beleidsprocessen. Met de mede cursisten nuttige uitwisseling van ervaringen gedeeld en hierin goede handvaten meegekregen.

De docent wist echt heel goed waar hij het over had. Wat een fijne man zeg!! Ondanks dat de cursus online was waar ik tegen op zag, heb ik me geen moment verveeld. Het online programma mag nog wel... De docent wist echt heel goed waar hij het over had. Wat een fijne man zeg!! Ondanks dat de cursus online was waar ik tegen op zag, heb ik me geen moment verveeld. Het online programma mag nog wel wat verbeterd worden.