Michiel

Prima docenten die de diverse onderwerpen prima uitlegden met toepasbare tips.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een genoegen, Michiel! Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring.

Marit

Ik vond het een hele leuke en erg informatieve training. De docent was erg kundig, de locatie goed bereikbaar en qua faciliteiten top geregeld. Ook de inhoud van de training was precies goed.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is fantastisch om te horen, Marit! Bedankt voor het overbrengen van je recensie.

Senay

Goed en leerzaam.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is aangenaam nieuws, Senay! Bedankt voor het uitwisselen van je inzichten.

Christian

De klaslokaal was veelste te gehorig voor ander geluiden doordat de klas ernaast erg luidruchtig was. Dit maakte het voor mij erg lastig te volgen wat de docent vertelde. Ook mis ik een naslag werk... De klaslokaal was veelste te gehorig voor ander geluiden doordat de klas ernaast erg luidruchtig was. Dit maakte het voor mij erg lastig te volgen wat de docent vertelde. Ook mis ik een naslag werk boek waar je dingen terug kon lezen wat er verteld is.
De lunch was wel erg lekker !

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor je review, Christian! We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze service, en jouw feedback helpt ons hierbij.
Bestuursacademie...

Marcel

We hadden een zeer deskundige leraar weet van alle ins en outs en deelt deze graag.
De valkuil is dat daardoor niet alle stof behandeld is.
Zeker de moeite waard om inzicht te krijgen...
De valkuil is dat daardoor niet alle stof behandeld is.
Zeker de moeite waard om inzicht te krijgen in gemeenteland.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat maakt ons blij, Marcel! Bedankt voor het verstrekken van je recensie.

Informatie/boeken/trainer oké
mag wat minder hoog over en meer praktijkgericht

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hartelijk dank voor het delen van je evaluatie.
Bestuursacademie Nederland

Als strategisch beleidsadviseur van een GGD was deze cursus voor mij heel zinvol. Veel verhelderende informatie gekregen en heel leuk en inspirerend om met cursisten uit andere werkvelden te sparren... Als strategisch beleidsadviseur van een GGD was deze cursus voor mij heel zinvol. Veel verhelderende informatie gekregen en heel leuk en inspirerend om met cursisten uit andere werkvelden te sparren over situaties uit de eigen werkpraktijk en actuele gebeurtenissen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een goed nieuws! Bedankt dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld.

Sietske

Een heel fijne docent met veel ervaring vanuit de praktijk en goede voorbeelden. De training is goed te volgen ook zonder ervaring in dit vakgebied zoals in mijn geval. Het was top! Bedankt!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Heel prettig om te vernemen, Sietske! Dank voor het doorgeven van je feedback aan ons.
Bestuursacademie Nederland

Een inhoudelijke rondgang op alle ARBO-aspecten. Precies waar ik naar op zoek was. Met een mooi boekje als naslagwerk. De docent was zeer deskundig en maakte de taaie materie levendig met... Een inhoudelijke rondgang op alle ARBO-aspecten. Precies waar ik naar op zoek was. Met een mooi boekje als naslagwerk. De docent was zeer deskundig en maakte de taaie materie levendig met voorbeelden uit de praktijk en van deelnemers vanuit niet alledaags werkvelden. Dit maakte het zeer waardevol en informatief. Hoewel aangemeld bij een fysieke klas, werd ik ingedeeld bij een online-klas. Eén deelnemer besloot na 1 online fysiek deel te nemen. Prima online faciliteiten, maar wel de valkuil om ondertussen mails te beantwoorden.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling te schrijven. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis
Bestuursacademie Nederland

Bevlogen docent, opleiding geeft een goede basis voor het arbo vak

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om horen! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.