Helaas heb ik de laatste lesdag gemist vanwege ziekte. Ontzettend jammer en zou deze graag inhalen indien dit mogelijk is.
Het online volgen van deze module was erg zwaar. De hele dag online...
Het online volgen van deze module was erg zwaar. De hele dag online is bijna niet te doen.
Ik ervaar het fysiek volgen van dit soort modules veel meer inhoud geven.
Verder was de inhoud goed en sloot goed aan.

Sloot niet geheel aan bij mijn persoonlijke werkomgeving. Had meer verwacht op het gebied van politieke sensitiviteit (eigenlijk niet aan de orde geweest). Veel werd er gesproken over gemeentelijk... Sloot niet geheel aan bij mijn persoonlijke werkomgeving. Had meer verwacht op het gebied van politieke sensitiviteit (eigenlijk niet aan de orde geweest). Veel werd er gesproken over gemeentelijk bestuur en beleid.
Een paar keer storing geweest in het systeem, maar voor mij geen onoverkomelijk probleem.

Voorbereidingstijd viel wel tegen. Vooral de hoeveelheid leeswerk vond ik pittig.

Anouk

Het ging voornamelijk over de positie van een ambtenaar bij de gemeente. Dat was helaas de beperkende factor van deze cursus.
Verder betrokken docent welke interactief en interessant de materie...
Verder betrokken docent welke interactief en interessant de materie overbracht.

Martijn

Online cursus is voor mij toch anders dan fysiek. Online is wat intensiever, vermoeiender. Ik mis interactie, een andere omgeving, een stukje beleving en op de terugreis een stukje verwerking. Online cursus is voor mij toch anders dan fysiek. Online is wat intensiever, vermoeiender. Ik mis interactie, een andere omgeving, een stukje beleving en op de terugreis een stukje verwerking.
Het gebruikte platform is prima. Soms is het even zoeken met de techniek maar dat was niet storend en het kwam altijd goed.

Willy

Gevolgde opleiding was erg leerzaam; ondanks de 'beperkingen' van online wist de docent hier zeer goed mee om te gaan. Docent is uiterst deskundig en heeft mooie handvatten aangereikt. Ook de groep... Gevolgde opleiding was erg leerzaam; ondanks de 'beperkingen' van online wist de docent hier zeer goed mee om te gaan. Docent is uiterst deskundig en heeft mooie handvatten aangereikt. Ook de groep was erg proactief en meedenkend. Heb genoten van deze opleiding!

Marjolijn

Uitstekende begeleiding en uitleg door de heer Jurgen Pauwels. Heel fijn! De lessen waren goed afgestemd op de verschillende kennisniveau's onder de studenten. Dit vond ik in het bijzonder heel... Uitstekende begeleiding en uitleg door de heer Jurgen Pauwels. Heel fijn! De lessen waren goed afgestemd op de verschillende kennisniveau's onder de studenten. Dit vond ik in het bijzonder heel prettig. Dank daarvoor!

Antoinette

Goede docente. Online vond ik niet fijn maar dat is persoonlijk

De docent is erg deskundig en weet heel veel te vertellen. Maar er waren wel wat opstart problemen bij het online lesgeven, mede omdat het een nieuw systeem is waardoor het soms zoeken is hoe... De docent is erg deskundig en weet heel veel te vertellen. Maar er waren wel wat opstart problemen bij het online lesgeven, mede omdat het een nieuw systeem is waardoor het soms zoeken is hoe bepaalde dingen werken, zoals met de camera, microfoon en de subrooms.