Mark

BABS-cursus. Erg fijne docent, een fijn gebouw om te ontmoeten, fijne ruimtes, veel licht (wel een kabaal als de raamdeco omhoog gaat), goede lunch en energy-break. Al met al, top locatie.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een vreugde, Mark! Hartelijk dank voor het delen van je positieve feedback.

Bianca

Een ontzettend leuke en leerzame training. Zowel theorie als praktijk worden behandeld. Onze groep had een fantastische trainer, zij maakte dat we in een prettige setting de training konden volgen... Een ontzettend leuke en leerzame training. Zowel theorie als praktijk worden behandeld. Onze groep had een fantastische trainer, zij maakte dat we in een prettige setting de training konden volgen en ze kon ook veel praktijkervaring met ons delen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is hartverwarmend, Bianca! Bedankt voor het delen van je lovende woorden.

Bas

Prima 2 daagse cursus!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is muziek in onze oren, Bas! Bedankt voor het delen van je complimenten.

Marianne

Het is wellicht goed om over na te denken over het moment van de opleiding. April is de lintjesregen en juist heel druk voor ons. Misschien een ander moment kiezen en dan vooral die van... Het is wellicht goed om over na te denken over het moment van de opleiding. April is de lintjesregen en juist heel druk voor ons. Misschien een ander moment kiezen en dan vooral die van kabinetszaken. Bijv deze twee dagen als eerst in jan/feb plannen?

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is goed om te horen, Marianne! Bedankt voor het versturen van je recensie. We gaan je feedback over de planning intern met ons meenemen.
Bestuursacademie Nederland

Vond het jammer dat de opleiding niet fysiek plaats vond. Problemen met geluid online.

Met vriendelijke...

Ruben

Het was van tevoren niet volledig duidelijk vanuit de omschrijving van de cursus, dat deze voornamelijk bedoeld is voor personen werkzaam voor gemeenten e.d.
Hierdoor sloot de training slecht...
Hierdoor sloot de training slecht aan bij mijn werkzaamheden als auditor.

Daarnaast vond ik de cursus behoorlijk onprofessioneel. De docent had veel afleidingen tijdens de training (katten, bouwwerkzaamheden, telefonische gesprekken over andere werkzaamheden en eten (al kauwend praten) ).
Ook werd er niet altijd genoeg tijd gegeven om vragen te stellen (met name tijdens de reflectiemomenten) en was de reflectie op de voorgaande cursusdag zéér beperkt.
Een enkele leerling kon duidelijk erg in de 'allergie' van de docent zitten en werd dan 'afgesnauwd' tot een escalatie op de laatste cursusdag toe.

Het bestelde boek werd uiteindelijk niet gebruikt en was van geen toegevoegde waarde.

Er werden slechts twee leervormen gebruikt tijdens de cursus: luisteren naar de docent en zelfstandig een casus behandelen.

De docent leek wel zeer veel kennis te hebben.

Ten slotte waren de dagen zeer beperkt in tijd. Hoewel wat inkorting van de tijd (vanwege online) logisch is, was de effectieve trainingstijd per dag gemiddeld 4 a 4,5 uur.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
Bestuursacademie Nederland

Duidelijke introductie, waarin alle stappen van het aanbesteden kort toegelicht worden en door de groepsdynamiek een stapje dieper gaan,

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is mooi nieuws! Bedankt voor het delen van je waardering.

Marja

Ik ben volledig nieuw als ambtenaar dus voor mij is alles interessant en heb ik tegelijkertijd weinig referentiekader. Voor mij was het boek heel leuk informatief.

De docenten waren...

De docenten waren prettig in de omgang, ervaren en ter zake kundig. De dagen hebben mijn bewustwording tav het ambtenarenvak vergroot en het ook interessanter gemaakt. Ook waren de dagen heel relaxed wat ik prettig vind. Goeie praktijkvoorbeelden.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is fantastisch nieuws, Marja! Bedankt voor het delen van je waardering.

Martijn

Prettige training en praktisch.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is goed om te horen, Martijn! Bedankt voor het versturen van je recensie.

Vaishaly

Docent heeft veel ervaring en hierdoor veel relevante kennis die hij graag deelt. Een leerzame cursus om in vogelvlucht een helikopterview te krijgen van het gemeentelijk apparaat.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een plezier om te horen, Vaishaly! Dank voor het doorgeven van je positieve woorden.