Dirk Jan

De opleiding was bruikbaar om mijn kennis uit te breiden en meer houvast in mijn werk te krijgen. Wel vond ik de materie (in de les en in de boeken) niet altijd even diepgaand. Het bleef redelijk... De opleiding was bruikbaar om mijn kennis uit te breiden en meer houvast in mijn werk te krijgen. Wel vond ik de materie (in de les en in de boeken) niet altijd even diepgaand. Het bleef redelijk oppervlakkig, terwijl er wel relatief ervaren ambtenaren aan de trainingen deelnamen. Wellicht kan hier een betere afstemming gevonden worden.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Dirk Jan! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Daniëlla

Twee informatieve, leerzame, gezellige dagen afgesloten. De docente had door jarenlange ervaring kennis van zaken en wist overal een antwoord op. Met veel plezier deelgenomen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te horen, Daniëlla! We wensen je veel succes met de opgedane kennis en bedanken je voor het delen van je beoordeling met ons.
Bestuursacademie Nederland

Prima training. Wel erg gericht op lokale overheid. Goed om dat te benadrukken in het promotiemateriaal.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je mening. We gaan je feedback intern oppakken en hopen dat je de training als waardevol hebt ervaren.
Bestuursacademie Nederland

Ik heb de online training niet als prettig ervaren. Het kostte mij veel (negatieve) energie. 7 uur kijken naar een beeldscherm met zeer slecht geluid en nauwelijks verstaanbaar. Ook de interactie... Ik heb de online training niet als prettig ervaren. Het kostte mij veel (negatieve) energie. 7 uur kijken naar een beeldscherm met zeer slecht geluid en nauwelijks verstaanbaar. Ook de interactie met mede cursisten is digitaal niet mogelijk.
Ik zal dit niemand aanbevelen. Er gaat niets boven fysiek.
Voor mij is dit echt een "flop" geweest.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je input. We gaan je feedback bespreken en hopen dat je toch iets hebt opgestoken van de training.

Leonie

Ik vond het jammer dat ik deze module niet fysiek kon volgen, maar dat ik dit online moest doen. Discussies zijn dan toch anders.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je beoordeling, Leonie. We gaan je feedback intern doorzetten en hopen dat je de online module als nuttig hebt ervaren.

Angelique

Het waren 2 hele inspirerende, leerzame en gezellige dagen! Toen ik de syllabus per post thuis kreeg had ik een beetje m'n twijfels of het de goede keuze was geweest, maar de training zelf heeft dat... Het waren 2 hele inspirerende, leerzame en gezellige dagen! Toen ik de syllabus per post thuis kreeg had ik een beetje m'n twijfels of het de goede keuze was geweest, maar de training zelf heeft dat helemaal goed gemaakt!! De docente had ontzettend veel ervaring en we hingen aan haar lippen, want ze had zoveel leuke dingen te vertellen uit de praktijk. Ook de locatie in Eindhoven was goed gekozen: naast het station en goede voorzieningen (uitgebreide lunch). Ik kijk met veel plezier terug op deze opleidingsdagen en we gaan zeker contact houden als groep. Aanrader dus!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Leon

In beginsel taaie stof (aanbestedingsrecht), maar door een interactieve (digitale) meeting en een deskundige docent een zeer leerzame dag!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Leon! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Leon! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Koen

Erg belachelijk dat als je te gast bent je nog 25,-- parkeergeld moet betalen

Beste Koen,
Bedankt voor je feedback. We nemen je feedback hierover intern met ons mee.

Danielle

De docent wist veel van communicatie, echter niets van handhaving. Hier liepen we in beide lessen tegen aan. Hierdoor sloot de les niet aan met hoe het in de praktijk gaat. De locatie had goede... De docent wist veel van communicatie, echter niets van handhaving. Hier liepen we in beide lessen tegen aan. Hierdoor sloot de les niet aan met hoe het in de praktijk gaat. De locatie had goede voorzieningen, echter was het lokaal iets te klein. Bij de rollenspellen liepen we hier tegenaan. Wij hebben een boek gekregen die we moesten doorlezen. De manier hoe de boek was geschreven, kwam ik er moeilijk doorheen. Tevens hebben wij het boek in beide lessen niet aangeraakt.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Danielle! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...
Bestuursacademie Nederland

De online omgeving waarin de les gegeven wordt (Vitero) is erg slecht. Microfoon staat standaard erg zacht. Weinig interactie doordat je geen beeld van de anderen hebt, alleen de sheets. Ga aub over... De online omgeving waarin de les gegeven wordt (Vitero) is erg slecht. Microfoon staat standaard erg zacht. Weinig interactie doordat je geen beeld van de anderen hebt, alleen de sheets. Ga aub over naar teams of zoom, zoveel beter en je krijgt hierdoor een betere interactie tussen docent en cursisten.

Misschien ook een idee om de sheets die gebruikt worden een door de revisie te halen. Meerdere fouten geconstateerd waar heel laconiek op gereageerd wordt door de docent.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!