Kevin

De cursus was zeer waardevol. De docent heeft erg veel kennis en legt dit goed op een begrijpelijke manier uit. De opzet om samen met andere cursisten de stof door te nemen en te relateren aan de... De cursus was zeer waardevol. De docent heeft erg veel kennis en legt dit goed op een begrijpelijke manier uit. De opzet om samen met andere cursisten de stof door te nemen en te relateren aan de praktijk vond ik heel erg prettig.

Sluit aan bij de actualiteit. Enige kennis vooraf is wel aan te raden.

Melina

Het is zeker waardevol om deze training te volgen. Of je nu nieuw bent of al wat ervaring hebt met woonaanpassingen, je leert of hoort altijd iets nieuws. Het is ook fijn om met collega`s van andere... Het is zeker waardevol om deze training te volgen. Of je nu nieuw bent of al wat ervaring hebt met woonaanpassingen, je leert of hoort altijd iets nieuws. Het is ook fijn om met collega`s van andere gemeente ervaringen uit te kunnen wisselen en te sparren. Dit geeft nieuwe inzichten. Het hele spectrum van woonaanpassingen (klein tot groot) wordt besproken.
Vanwege Corona online les gehad. Het is een prettige online lesomgeving, minpuntje is dat de server niet voldoende capaciteit heeft om je webcam aan te zetten. Het persoonlijke contact miste ik daardoor.
Wat betreft lesmateriaal, dat is goed verzorgd! Vanwege de snelle ontwikkelingen is het wel belangrijk dat de opleider het materiaal regelmatig checkt en update (ook aan de hand van jurisprudentie).

Laura

Ik vond de opleiding heel nuttig, goede docent, interessante boeken en lesmateriaal. Wat ik niet goed vond was de lesstof en opdrachten op econnect. Het was zoeken, doorscrollen, doorklikken.... Ik vond de opleiding heel nuttig, goede docent, interessante boeken en lesmateriaal. Wat ik niet goed vond was de lesstof en opdrachten op econnect. Het was zoeken, doorscrollen, doorklikken. Opdrachten stonden verstopt in hoeken en gaten, erg onoverzichtelijk. Daardoor kon ik ook geen goede tijdsplanning maken.

Lesmateriaal mag worden geactualiseerd, zie Hfdst 14. Verder zat er niet altijd alles bij, zoals casus Rick met tekening.

Jaap

Deze enquête komt te vroeg aangezien er nog examen gemaakt dient te worden.
Deze enquête komt te vroeg aangezien er nog examen gemaakt dient te worden.
Door de corona was deze online variant prima. Maar niet ideaal. Vooral ook omdat er een examen achteraan komt. Onilne een helde dag is wat betreft inspanning niet hetzelfde als klassikaal.
Min punt is dat er in het oefenmateriaal (opdrachten) nog regelmatig fouten stonden die tijdens de online les werden geconstateerd. Dit geeft geen gevoel bij het oefenen.

Prima opleiding, alleen jammer dat er meerdere keren fouten in de opgaven en antwoorden zaten. Ook is de online leeromgeving minder bevorderend voor het leerproces dan fysieke bijeenkomsten. De... Prima opleiding, alleen jammer dat er meerdere keren fouten in de opgaven en antwoorden zaten. Ook is de online leeromgeving minder bevorderend voor het leerproces dan fysieke bijeenkomsten. De docent (Herman van Wiggen) heeft het wel erg goed gedaan.

Fleur

De docent was goed en had veel kennis en ervaring met dienstverlening. Dat was duidelijk te merken. Er was voldoende afwisseling in onderwerpen, waardoor de lessen de hele tijd boeiend bleven. De docent was goed en had veel kennis en ervaring met dienstverlening. Dat was duidelijk te merken. Er was voldoende afwisseling in onderwerpen, waardoor de lessen de hele tijd boeiend bleven.

De online lessen verliepen goed en ondanks dat het een virtuele klas was, was er genoeg ruimte voor discussie (en dat gebeurde dat ook vaak). Echter konden een aantal zaken niet in de virtuele klas, zoals het afspelen van Youtube video’s, verder werken in kleine groepen (break-out sessies) en deed het geluid en beeld het af en toe niet.

In de les werden vooral groepsopdrachten gedaan en praktijkverhalen uitgewisseld (de focus lag niet op theorie). Dat was prima, al had wat mij betreft de theorie wel wat meer besproken mogen worden.

Na de 3 lessen moest ik een moduleopdracht maken, dat ging over het schrijven van een projectplan. Hoe je dit doet, is maar kort besproken in de lessen. Ik vond dat vreemd en jammer, want nu wordt je beoordeeld op iets wat je niet geleerd hebt. Daarnaast had ik graag willen leren waar zo’n projectplan aan moet voldoen, voordat ik er een zelf schrijf.

Al met al ben ik tevreden over de opleiding en was het voor mij heel waardevol en leerzaam.

De verwachtingen waren wellicht te hoog, want ik begrijp dat ook deelnemers met minimale kennis moeten kunnen deelnemen. Van mij had er nog meer diepgang in mogen zitten. Wel knap om digitaal toch... De verwachtingen waren wellicht te hoog, want ik begrijp dat ook deelnemers met minimale kennis moeten kunnen deelnemen. Van mij had er nog meer diepgang in mogen zitten. Wel knap om digitaal toch nog voor genoeg interactie te zorgen! Veel praktijkvoorbeelden gebruikt; erg prettig.

Rob

Jammer dat het online was, je mist dan toch een bepaalde emotie, je hebt geen direct klik. Verder ook jammer dat de praktijkdag verviel, dat geeft toch meer een concreet beeld. Opleiding was toch... Jammer dat het online was, je mist dan toch een bepaalde emotie, je hebt geen direct klik. Verder ook jammer dat de praktijkdag verviel, dat geeft toch meer een concreet beeld. Opleiding was toch meer gericht op woningbouw, dus voor de gemeenten. Ik was wat dat betreft een beetje een outsider namens een waterschap. Blijkbaar is dat door jullie instelling van tevoren onvoldoende gebleken, dan hadden we dat van tevoren kunnen bespreken. Verder goede docenten en leuke en interessante groep cursisten.