Amber

Ik vond het een zeer leerzame dag. De docent is heel duidelijk en kan de informatie goed overbrengen, er zat een bepaalde opbouw en structuur die mij enorm aansprak.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te lezen, Amber! Bedankt voor je feedback.
Bestuursacademie Nederland

Lia heeft enorm veel ervaring en komt met leuke praktijkverhalen / -voorbeelden. Erg leuk.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.
Met vriendelijke...

Marianne

De trainer was top. De lesinhoud en de lesmaterialen lijkt niet helemaal aan te sluiten bij de opleider. Maar de persoonlijke touch in de lessen en de diepgaande praktijkvoorbeelden en het samen... De trainer was top. De lesinhoud en de lesmaterialen lijkt niet helemaal aan te sluiten bij de opleider. Maar de persoonlijke touch in de lessen en de diepgaande praktijkvoorbeelden en het samen oefenen was enorm waardevol.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Marleen

Alles wat je moet weten om een babs te worden hebben we geleerd. Niets meer en niets minder!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn te lezen, Marleen! Bedankt voor je beoordeling.
Bestuursacademie Nederland

Zeer deskundige leraar, praktische hints en tips. Geen goedkope training; er hadden ook drie dagen voor gegeven kunnen worden.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Marielle

Hele fijn docent, goed lesmateriaal en alles heel goed uitgelegd. Ik heb voor de online opleiding gekozen. Dit werkt prima. Best veel lees en leer-materiaal/huiswerk maar alles wordt in de les... Hele fijn docent, goed lesmateriaal en alles heel goed uitgelegd. Ik heb voor de online opleiding gekozen. Dit werkt prima. Best veel lees en leer-materiaal/huiswerk maar alles wordt in de les behandeld.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat ontzettend fijn om te lezen! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Bestuursacademie Nederland

Leraar was eerste keer 1,5 uur te laat. De tweede keer 1 uur te laat. De derde keer 15 min te laat.
Ik zou na de eerste keer te laat komen mij al beschaamd voelen, zodat ik de tweede keer ruim op tijd er zou zijn. Laat staan drie keer te laat komen.
Leslokaal erg koud, moeilijk te concentreren op de les.
Leraar vertelt op zich goed met goede voorbeelden. Maar teveel voorbeelden is ook niet fijn. De les gaat daardoor traag. We kwamen dus niet aan de opdrachten toe, moeten nu online twee keer drie uur inhalen. Hij herhaalt ook veel met dezelfde voorbeelden.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de docent. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de docent. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Sylvia

Het was een prima opleiding, leraar okay, lesmateriaal okay en we hebben een aantal interessante gesprekken gehad. De training mist echter een hele belangrijke component. Deze training gaat ook over... Het was een prima opleiding, leraar okay, lesmateriaal okay en we hebben een aantal interessante gesprekken gehad. De training mist echter een hele belangrijke component. Deze training gaat ook over het van elkaar leren, het delen van elkaars ervaringen. Dat kan eigenlijk alleen als je elkaar fysiek ziet. Ik heb het gevoel dat ik enorm veel heb gemist van die ervaringen, er wordt niet iets informeel gedeeld omdat online dat niet kan bieden. Ik denk dat ik nu ongeveer voor 60% heb kunnen leren van datgene wat in de fysieke omgeving had gekund.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hoi Sylvia, bedankt voor het schrijven van je beoordeling. Jammer om te lezen dat de training een belangrijk component mist. We zullen dit intern met ons meenemen. Verder is het fijn om te lezen dat... Hoi Sylvia, bedankt voor het schrijven van je beoordeling. Jammer om te lezen dat de training een belangrijk component mist. We zullen dit intern met ons meenemen. Verder is het fijn om te lezen dat de docent, het lesmateriaal en de gesprekken naar tevredenheid zijn ervaren.
Mocht je verder nog vragen hebben, stuur ons dan gerust een bericht via Social Media.

Manouchka

Het is jammer dat er is gekozen voor digitale lesvorm. Hier had ik (expres) niet voor gekozen. De reader is een grote lap tekst. Misschien dat hier iets meer vorm en verduidelijking aan gegeven kan... Het is jammer dat er is gekozen voor digitale lesvorm. Hier had ik (expres) niet voor gekozen. De reader is een grote lap tekst. Misschien dat hier iets meer vorm en verduidelijking aan gegeven kan worden?

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Hoi Manouchka, het spijt me te lezen over je ervaringen. Wanneer er niet voldoende aanmeldingen zijn voor een opleiding, wordt er gekeken naar een alternatief. In sommige gevallen wordt er dan... Hoi Manouchka, het spijt me te lezen over je ervaringen. Wanneer er niet voldoende aanmeldingen zijn voor een opleiding, wordt er gekeken naar een alternatief. In sommige gevallen wordt er dan gekozen voor de digitale lesvorm.
Mocht je hier een klacht over willen indienen kun je dit doen via e-connect. Je kunt ons ook bereiken via één van onze Social Media kanalen, dan helpen we je daar graag verder.
Bestuursacademie Nederland

Prima opleiding die aansluit bij de praktijk! Het geeft je andere inzichten en ideeën die het werkgeluk vergroten. Verder werd er deskundig les gegeven op een prima locatie.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Fijn om te lezen dat de opleiding aansluit op de praktijk. Bedankt voor je feedback.