E learning training, dus geen locatie bezocht of leraar gesproken.
Verder prima training en oefenstof

Michael

Ik vond deze opleiding zeer zinvol. Interessante theoretische inzichten opgedaan en veel praktijkervaringen kunnen delen met medecursisten en docenten. Hetgeen ik geleerd heb kan ik toepassen op... Ik vond deze opleiding zeer zinvol. Interessante theoretische inzichten opgedaan en veel praktijkervaringen kunnen delen met medecursisten en docenten. Hetgeen ik geleerd heb kan ik toepassen op mijn dagelijkse werk. Heeft vooral geleid tot bewustwording. Enige minpuntje was het digitaal vergaderen bij sommige cursusonderdelen. Cursusdagen zijn vrij lang. Als je dan de hele dag digitaal moet vergaderen is vermoeiend. Ook bij het uitvoeren van sommige oefeningen is het prettiger als je fysiek bijeen komt. Voor overdracht van theorie is digitaal vergaderen naar mijn mening een goede vergaderoptie.

Linda

Een goed ingerichte opleiding, met zowel voorbereidingsopdrachten als klassikale opdrachten. Professionele docente met veel aandacht voor de cursisten.

Nicole

Aankomende week doe ik examen en ik zie er erg tegenop. Zoals ik ook eerder heb gemeld is het lesboek vreselijk om te lezen. De uitleg is niet helder en daarnaast worden er té veel verwijzingen bij... Aankomende week doe ik examen en ik zie er erg tegenop. Zoals ik ook eerder heb gemeld is het lesboek vreselijk om te lezen. De uitleg is niet helder en daarnaast worden er té veel verwijzingen bij gehaald. Dringend advies om voor het vervolg een ander lesboek ter beschikking te stellen!

De lessen daarentegen waren prima! De leraar wist de toepassingen goed naar de dagelijkse werkomgeving te vertalen. Dit is wat ik enorm interessant vind en waarom ik deze opleiding heb gekozen.

De syllabus kan nog professioneler worden neergezet. Staat een redelijk aantal tegenstrijdigheden in, en ook veel spel- of typefouten. Verder biedt het wel een mooi overzicht.

Maud

Ik heb het als een zeer interessante en prettige opleiding ervaren. De docent wist de lesstof goed te vertalen naar de praktijk. Over het ontvangen boek (Hoofdzaken van het bestuursrecht) ben ik... Ik heb het als een zeer interessante en prettige opleiding ervaren. De docent wist de lesstof goed te vertalen naar de praktijk. Over het ontvangen boek (Hoofdzaken van het bestuursrecht) ben ik niet erg te spreken. Het is langdradig en moeilijk leesbaar als je geen juridische achtergrond hebt. Daarnaast heb ik de examentijd als veel te kort ervaren. Het is niet mogelijk om goede redenaties en onderbouwingen te geven op de vragen, aangevuld met de juiste bepalingen uit de wettekstbundel. Zeker niet als je hierop de bundel nog moet naslaan. Met ongeveer 6 minuten per vraag kom je dan simpelweg niet uit. Laat staan dat je nog tijd hebt om je antwoorden te controleren op zorgvuldigheid.
Persoonlijk vind ik dit erg jammer van het harde studeerwerk dat ik erin heb gestoken.

Marinus

De docent was zeer kundig. Helaas, door COVID, was het een online opleiding waardoor het leerrendement minder was. Het gebrek aan interactie met de docent en de medecursisten zorgt voor een iets... De docent was zeer kundig. Helaas, door COVID, was het een online opleiding waardoor het leerrendement minder was. Het gebrek aan interactie met de docent en de medecursisten zorgt voor een iets minder rendement.

Virtual Classroom was redelijk alternatief, maar niet ideaal. Een foto en een stem, is niet optimaal voor goed les geven/les ontvangen.

Claudia

We hadden een hele fijne docent, die ondanks de online lessen, de stof rustig en duidelijk uit kon leggen. De indeling van het lesboek sloot niet aan bij de lessen, we moesten kriskras door het boek... We hadden een hele fijne docent, die ondanks de online lessen, de stof rustig en duidelijk uit kon leggen. De indeling van het lesboek sloot niet aan bij de lessen, we moesten kriskras door het boek heen, dat vond ik lastig. De laatste les hebben we op locatie gehad en daar was ik erg blij mee en de locatie is goed bevallen.