Docent is zeer kundig, stimuleert vragen en interactie en weet met kennis te reageren op zaken die daaruit voort komen (ook als deze buiten scope van het betreffende lesblok vallen). Afwisselende... Docent is zeer kundig, stimuleert vragen en interactie en weet met kennis te reageren op zaken die daaruit voort komen (ook als deze buiten scope van het betreffende lesblok vallen). Afwisselende werkvormen. In drie lesdagen worden alle relevante onderwerpen grondig behandeld, terwijl er ook regelmatig ruimte is voor een korte pauze. Aan het eind van de dag nog steeds energie. Lokatie verdient wat mij betreft een 10 met een griffel: bereikbaarheid, faciliteiten, catering, vriendelijkheid medewerkers.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review!

Aline

De onderdelen 'Speech' en 'Evenementen en Protocol' waren bijzonder leerzaam. Er staan twee gepassioneerde docenten voor de groep die je helemaal meenemen in hun verhaal.
Het onderdeel...
Het onderdeel 'Koninklijke Onderscheidingen' was ondanks de zeer interessante materie wat saai naast de eerstgenoemde onderdelen. Het zou helpen als er wat meer actie gevraagd zou worden, zoals het invoeren van informatie in 'Lint'.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je feedback, Aline. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Aline. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Bestuursacademie Nederland

Een hele fijne opleiding vooral door deskundigheid en wijze van lesgeven docent en de fijne groep medestudenten.
Heb nu weer handvatten voor de praktijk en natuurlijk ontwikkelpunten omdat je nu eenmaal nooit uitgeleerd bent.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review!

Arnold

Prima, ik zou meer toespitsing op gemeente/overheid in het algemeen en minder bedrijfsleven ervaring willen zien.
In de praktijk komt het voor dat je geen geld of goede organisatie hebt, je...
In de praktijk komt het voor dat je geen geld of goede organisatie hebt, je kan het ook niet terugleggen en de opdrachtgever heeft geen goed beeld van de inhoud en werkzaamheden. Hoe ga je dan te werk.... Verder goede informatie gekregen over wat is programmamanagment, wat is projectmanagment, hoe pak je zaken aan....

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Goed om te horen, Arnold! We waarderen je review.

Dirk Jan

De opleiding was bruikbaar om mijn kennis uit te breiden en meer houvast in mijn werk te krijgen. Wel vond ik de materie (in de les en in de boeken) niet altijd even diepgaand. Het bleef redelijk... De opleiding was bruikbaar om mijn kennis uit te breiden en meer houvast in mijn werk te krijgen. Wel vond ik de materie (in de les en in de boeken) niet altijd even diepgaand. Het bleef redelijk oppervlakkig, terwijl er wel relatief ervaren ambtenaren aan de trainingen deelnamen. Wellicht kan hier een betere afstemming gevonden worden.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Dirk Jan! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Daniëlla

Twee informatieve, leerzame, gezellige dagen afgesloten. De docente had door jarenlange ervaring kennis van zaken en wist overal een antwoord op. Met veel plezier deelgenomen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te horen, Daniëlla! We wensen je veel succes met de opgedane kennis en bedanken je voor het delen van je beoordeling met ons.
Bestuursacademie Nederland

Prima training. Wel erg gericht op lokale overheid. Goed om dat te benadrukken in het promotiemateriaal.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je mening. We gaan je feedback intern oppakken en hopen dat je de training als waardevol hebt ervaren.
Bestuursacademie Nederland

Ik heb de online training niet als prettig ervaren. Het kostte mij veel (negatieve) energie. 7 uur kijken naar een beeldscherm met zeer slecht geluid en nauwelijks verstaanbaar. Ook de interactie... Ik heb de online training niet als prettig ervaren. Het kostte mij veel (negatieve) energie. 7 uur kijken naar een beeldscherm met zeer slecht geluid en nauwelijks verstaanbaar. Ook de interactie met mede cursisten is digitaal niet mogelijk.
Ik zal dit niemand aanbevelen. Er gaat niets boven fysiek.
Voor mij is dit echt een "flop" geweest.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je input. We gaan je feedback bespreken en hopen dat je toch iets hebt opgestoken van de training.

Leonie

Ik vond het jammer dat ik deze module niet fysiek kon volgen, maar dat ik dit online moest doen. Discussies zijn dan toch anders.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je beoordeling, Leonie. We gaan je feedback intern doorzetten en hopen dat je de online module als nuttig hebt ervaren.

Angelique

Het waren 2 hele inspirerende, leerzame en gezellige dagen! Toen ik de syllabus per post thuis kreeg had ik een beetje m'n twijfels of het de goede keuze was geweest, maar de training zelf heeft dat... Het waren 2 hele inspirerende, leerzame en gezellige dagen! Toen ik de syllabus per post thuis kreeg had ik een beetje m'n twijfels of het de goede keuze was geweest, maar de training zelf heeft dat helemaal goed gemaakt!! De docente had ontzettend veel ervaring en we hingen aan haar lippen, want ze had zoveel leuke dingen te vertellen uit de praktijk. Ook de locatie in Eindhoven was goed gekozen: naast het station en goede voorzieningen (uitgebreide lunch). Ik kijk met veel plezier terug op deze opleidingsdagen en we gaan zeker contact houden als groep. Aanrader dus!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!