Is het contact met Bestratingsweb.nl goed verlopen?

Snel en goed advies

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Scherpe prijzen en snelle levering

Ik heb 75M2 meter tuintegels besteld. Helaas ging er iets mis met de bestelling en leek het of ik 3 keer hetzelfde had besteld. Gebeld en bleek gelukkig niet het geval. Netjes en vriendelijk... Ik heb 75M2 meter tuintegels besteld. Helaas ging er iets mis met de bestelling en leek het of ik 3 keer hetzelfde had besteld. Gebeld en bleek gelukkig niet het geval. Netjes en vriendelijk geholpen. Moet alles nog binnen krijgen maar ga ervan uit dat dit geen problemen oplevert. En geen verzendkosten en dat is niet overal het geval.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Geen verzendkosten en de tuintegels en betonbandjes het goedkoopst.

Nora Post

Snelle en vriendelijke service. Ruime keuze aan bestrating

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Makkelijk online bestellen en genoeg keuze. Duidelijke site.

Rens Maas

Goed product en snel geleverd. Communicatie met levering ging even mis, maar dit is netjes opgelost.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Mark van Oosterhout

Snelle en keurige levering van mijn bestrating .
Erg tevreden

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Online een keurige aanbieding gevonden die na 2 werkdagen al geleverd kon worden

Norin Bens

Prachtige stenen besteld! Deze werden in 3 werkdagen tijd al geleverd, heel erg fijn dat dit zo snel kon! Ook een dikke duim voor de man die de stenen heeft geleverd, parkeren met zo’n grote... Prachtige stenen besteld! Deze werden in 3 werkdagen tijd al geleverd, heel erg fijn dat dit zo snel kon! Ook een dikke duim voor de man die de stenen heeft geleverd, parkeren met zo’n grote vrachtwagen deed hij als de beste! :)
Vriendelijk en behulpzaam personeel, een dikke tien hebben jullie verdiend!
Mochten we weer een keer iets nodig hebben dan zeker weer via jullie. Bedankt!

Alles een dikke 10!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Norin, Heel fijn om te lezen dat alles zo goed is gegaan! Met onze chauffeur zijn wij ook hartstikke blij, want die stuurt zijn wagen inderdaad ook op moeilijke plekken op de juiste plaats.... Hoi Norin, Heel fijn om te lezen dat alles zo goed is gegaan! Met onze chauffeur zijn wij ook hartstikke blij, want die stuurt zijn wagen inderdaad ook op moeilijke plekken op de juiste plaats. Bedankt voor de dikke 10! Groeten, Team Bestratingsweb.nl

Chantal

Zeer snelle goede levering. Netjes alles via de mail en voor de levering mail en een belletje.

Duidelijk overzichtelijk netjes

We wilden een nieuw terras in de a chtertuin. We wisten welke tegels en verder heeft Bestratingsweb alles bij elkaar gezocht. Super makkelijk en snel.
We hebben nog regelmatig gebeld om af te...
We hebben nog regelmatig gebeld om af te stemmen wat er precies nodig was dus echt maatwerk.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Ik heb Bestratingsweb gevonden via Google. Is altijd afwachten of het allemaal goed gaat maar in dit geval top service en we zijn erg tevreden.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Bedankt voor je review! Mooi dat alles goed geregeld werd. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Ka Fa

Snelle bezorging! Nemen snel contact met u op en denken graag mee waar de levering geplaatst kan worden (indien u in een smalle straat woont waar geen auto bij kan) enig minpuntje vond ik bij... Snelle bezorging! Nemen snel contact met u op en denken graag mee waar de levering geplaatst kan worden (indien u in een smalle straat woont waar geen auto bij kan) enig minpuntje vond ik bij vragen geen respons op e-mail . Chat ook niet (2x geprobeerd)

Van der Kooi

Duidelijke webstek. Goed telefonisch contact.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Afspraken worden nagekomen. Word vriendelijk te woord gestaan aan telefoon.