Is het contact met Bestratingsweb.nl goed verlopen?

Jose Hughes

Ik vond de communicatie met Gerjon heel goed. Hij was heel vriendelijk en ook heel duidelijk dus heb helemaal geen klachten.

De klantvriendelijkheid

ilyas turkmen

Goede service en nazorg!

meedenkend

van Roekel

Een top bedrijf met uitstekende service.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Snel contact, scherp geprijst en uitstekende service.

Mandy Tsang

De website was duidelijk en makkelijk te bestellen.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Bij het vervoer was er een paar tegels beschadigd, maar werd direct geregeld met duidelijke instructies.

Mellema

De bestelde tegels bleken niet meer voorradig tezijn ze kwamen met een mooi alternatief en compensatie zodat we toch gewoon optijd onze tegels zouden krijgen

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Snelle levering en een prima prijs

Verhees

Helaas was de bestelde steen op. Bestratingsweb heeft dit netjes opgelost door dit tijdig te laten weten en nieuwe afspraken te maken.

Communicatie

Wij hebben op de site tegels gezien voor onze tuin, na even een telefoontje te hebben gepleegd kregen wij perfect uitleg over de soort tegel en de voor en nadelen want wij hadden 2 verschillende in... Wij hebben op de site tegels gezien voor onze tuin, na even een telefoontje te hebben gepleegd kregen wij perfect uitleg over de soort tegel en de voor en nadelen want wij hadden 2 verschillende in gedachte.
Na besteld te hebben online in zeer goed vertouwen kregen wij netjes een belletje om de laatste puntjes op de i te zetten wbt onze bestelling en over de leverdatum wanneer deze geleverd zou kunnen worden en gelijk een datum geprikt samen.
Hierna ook zeer vakkundig een mailtje hierover.
Onze bestelling word eind volgende week geleverd maar ons vertouwen hebben ze helemaal wij gaan zonder enige twijfel ervan uit dat alles netjes zoals afgesproken word geleverd en bij byzonderheden word hier zeker op tijd over geïnformeerd 👍🏻
Wij kijken erg uit naar onze tegels volgende week voor nu iig al top service kan iedereen deze zaak adviseren 👍🏻
Bestratingsweb alvast bedankt voor het vertouwen en de service tot nu toe
Groetjes G & D

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

De fijne service en klant ook niet laten wachten bij vragen, goed advies en zeker niet opdringerig

Mirjam

Bestratingsweb heeft zeer met mij meegedacht over mijn bestelling. Communicatie was prettig: snel antwoord en een fijn contact! Ik had er alle vertrouwen in dat het goed zou gaan doordat de... Bestratingsweb heeft zeer met mij meegedacht over mijn bestelling. Communicatie was prettig: snel antwoord en een fijn contact! Ik had er alle vertrouwen in dat het goed zou gaan doordat de medewerkers zo helder, prettig en regelmatig communceerden wannneer ik nog vragen had over mijn bestelling.
Ook de bezorging is heel fijn verlopen, op het afgesproken tijdstip!

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Bestatingsweb is flexibel, denkt in oplossingen en adviseert.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Mirjam, Wat een geweldig mooie review heb je over ons geschreven! Superfijn dat we een 10 krijgen en natuurlijk nóg fijner voor jou dat je bestelling zo goed verlopen is. Succes met de aanleg en... Hoi Mirjam, Wat een geweldig mooie review heb je over ons geschreven! Superfijn dat we een 10 krijgen en natuurlijk nóg fijner voor jou dat je bestelling zo goed verlopen is. Succes met de aanleg en wij zijn benieuwd naar het resultaat! Een fotootje sturen mag natuurlijk altijd! Groeten, Team Bestratingsweb.nl

Sanne Tjin A Kiet

Top! Gerjon geeft eerlijk advies en houdt zich aan zijn afspraken.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Door het snelle en vriendelijke contact. Wij hebben nu een offerte lopen voor de oprit en onze buren gaan ook hun tuin bij jullie kopen.

Goede service en goed bereikbaar voor overleg.

Snelle reactie