Is het contact met Bestratingsweb.nl goed verlopen?

Jaimy Barendrecht

Top bedrijf. Tegels welke wij besteld hadden konden niet geleverd worden op korte termijn. Meneer van Bestratingsweb heeft dit d.m.v andere tegels perfect opgelost.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Gevonden via internet en alles zag er netjes uit. ook de revieuws/

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Jaimy, Top dat je zo tevreden bent met de oplossing die we konden bieden. We zijn er op het moment maar druk mee vanwege leveringsproblemen bij de fabrieken ;-) Bedankt voor je review, we hebben... Hoi Jaimy, Top dat je zo tevreden bent met de oplossing die we konden bieden. We zijn er op het moment maar druk mee vanwege leveringsproblemen bij de fabrieken ;-) Bedankt voor je review, we hebben er weer een prachtig cijfer bij! Groeten! Team Bestratingsweb.nl

C. Slabbekoorn

Hier worden niet de stenen maar de fouten gestapeld.
Hier worden niet de stenen maar de fouten gestapeld.
Stenen besteld die volgens de webshop ruim op voorraad waren en binnen 2-5 werkdagen geleverd zouden worden. Na bestelling worden we gebeld dat ze niet op voorraad zijn en of we niet een andere, duurdere, steen zouden willen. Hier hebben wij niet voor gekozen en onze stenen werden na 10 werkdagen geleverd.
In de bevestigingsmail, waar een verkeerde naam boven stond,werd gezegd dat de stenen geleverd worden door een 15 meter lange wagen, geen probleem want zoiets is eerder hier voor de deur geweest ..... dacht ik.
Bij de poging tot afleveren wilde de chauffeur niet verder dan het begin van de wijk omdat hij de bochten niet kon maken, hij nodigde mij uit om zelf te sturen maar daar heb ik voor bedankt.
Na contact konden we de stenen via een andere koerier laten leveren als we nog eens 95 euro zouden betalen, uiteraard geweigerd want ik had al 95 euro bezorgkosten betaald voor zo'n 200 euro aan stenen. Na overleg mocht het ook voor 85 euro!
Het enige pluspunt is dat we na een week ons geld weer terug hadden.
- foutieve informatie op de site
- geniepige upselling
- verkeerde aanschrijving
- niet kunnen/willen leveren

Nvt

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste meneer Slabbekoorn, We kunnen uw frustratie goed voorstellen. De grootste frustratie zat denk ik in het afleveren met de grote stenentrailer waarbij de chauffeur aangaf niet zonder schade... Beste meneer Slabbekoorn, We kunnen uw frustratie goed voorstellen. De grootste frustratie zat denk ik in het afleveren met de grote stenentrailer waarbij de chauffeur aangaf niet zonder schade de bocht naar uw straat te kunnen maken. We informeren hierover vooraf, maar het blijft een momentopname. Erg jammer dat we samen geen goede oplossing hebben kunnen vinden, hoewel we daar zeker ons best voor hebben gedaan. We gaan nog eens bekijken of de bezorginformatie op onze site nog duidelijker kan worden weergegeven. Mocht u er nog eens over door willen praten dan bent u van harte welkom bij ons op kantoor! Hartelijke groet! Team Bestratingsweb.nl

Fam. Koppel

Dit was onze 1e ervaring met bestratingsweb en deze is tot volle tevredenheid verlopen.
Van telefoontjes als er iets aangepast moest worden tot en met de aflevering van de chauffeur,alles verliep even vriendelijk en vlekkeloos.
Ik zou deze site dan ook zeker aanbevelen aan een ieder die tuinprodukten nodig heeft.en mocht en we zelf ooit nog iets nodig hebben dan hebben we nu een prima adres !!
Zeer tevreden!!!

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Geen idee.was 1e kennismaking.
Een 2e keer zou zeker ook weer bij jullie zijn.

Theo

Offerte aanvraag voor 2 verschillende straatstenen werd dezelfde avond al beantwoord. Prettige ervaring gehad met de contactpersoon die mij te woord stond. De bestelling volgde enkele dagen later.... Offerte aanvraag voor 2 verschillende straatstenen werd dezelfde avond al beantwoord. Prettige ervaring gehad met de contactpersoon die mij te woord stond. De bestelling volgde enkele dagen later. Betaling ging vlot met de creditcard en de levering van de tegels was op tijd.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Er is een zeer uitgebreid aanbod in soorten en maten materiaal. Uitstekend. Website is gemakkelijk te bereiken en de zoekfunctie werkt uitstekend. De beschrijvingen bij het materiaal zijn uitvoerig en zeer duidelijk

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Theo, Wat mooi om te horen dat je ervaring zo goed is! Veel plezier met je nieuwe bestrating. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

M. C. Boerman

In eerste instantie bleek alles goed geregeld, echter bij navraag om even alles af te stemmen in verband met het op tijd leveren van de zending, bleek de uitgezochte tegels niet meer op voorraad te... In eerste instantie bleek alles goed geregeld, echter bij navraag om even alles af te stemmen in verband met het op tijd leveren van de zending, bleek de uitgezochte tegels niet meer op voorraad te zijn. Uit eindelijk zijn we tot wederzijds tevredenheid tot een oplossing gekomen en hebben we een bedrag bij betaald. Gelukkig is de zending inmiddels op tijd geleverd. De contacten over en weer waren prima.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam en oplossingsgericht.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste meneer Boerman, Bedankt voor uw review en het mooie cijfer 8! Heel fijn dat er naar tevredenheid een passende oplossing is geboden toen de tegels niet op voorraad bleken te zijn. Bij onze... Beste meneer Boerman, Bedankt voor uw review en het mooie cijfer 8! Heel fijn dat er naar tevredenheid een passende oplossing is geboden toen de tegels niet op voorraad bleken te zijn. Bij onze fabrikanten is de voorraad na het drukke voorjaarsseizoen geslonken, waar wij nu ook mee te kampen hebben. Dat betekent voor ons veel regelen met veel klanten. Excuses dat u daardoor minder snel reacties kreeg dan wij hadden beloofd op de site. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Frank van der Voort

Ik heb eerst chatcontact gehad en werd meteen goed geholpen. Vervolgens heb ik via de site de tegels besteld. Hier had ik per mail nog wat vragen over gesteld en ook daarop kreeg ik vrij direct een... Ik heb eerst chatcontact gehad en werd meteen goed geholpen. Vervolgens heb ik via de site de tegels besteld. Hier had ik per mail nog wat vragen over gesteld en ook daarop kreeg ik vrij direct een antwoord. Alles was meteen duidelijk en helder uitgelegd. Vervolgens ben ik goed op de hoogte gehouden en geïnformeerd over de leverdatum en tijd. Ook dit verliep heel soepel. Complimenten voor de snelle en duidelijke communicatie en levering. Niets op aan te merken.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Wij waren op zoek naar niet van die standaard tegels en zijn gaan googelen. Wij kwamen eigenlijk direct op jullie site terecht en vonden daar wat wij zochten. Positief is de heldere en duidelijke site en communicatie via de chat en mail.

Bouwbedrijf Wolswinkel

Zeer goede ervaring! Snelle service en levering. Begin middag gebeld en einde middag op te halen.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Helpen waar ze kunnen door mee te denken. En schakelen snel om ons tot dienst te zijn. En nemen snel contact op, als er vragen zijn.

Benradi

Ik had andere verwachting gehad van mijn regels, de medewerkers zei ook dat ze coating laag hadden maar dat was niet zo. Jammer, aantal tegels zaten deuken, gaten in.

Kreeg goed bod

Reactie Bestratingsweb.nl:

Dag mevrouw Benradi, Bedankt voor uw review. We hebben inmiddels contact gehad. Jammer dat de tegels niet voldoen aan uw verwachtingen! Zoals besproken willen we graag met u meekijken voor een... Dag mevrouw Benradi, Bedankt voor uw review. We hebben inmiddels contact gehad. Jammer dat de tegels niet voldoen aan uw verwachtingen! Zoals besproken willen we graag met u meekijken voor een tegel met een coating. Als u daar aan toe bent, horen we het graag! Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Evert Pauwels

Zeer goed geholpen door bestratingsweb.nl in de aanloop tot de koop en de afhandeling na levering. De aflevering was helaas niet helemaal gegaan zoals we hadden gehoopt omdat op de oprit zand lag... Zeer goed geholpen door bestratingsweb.nl in de aanloop tot de koop en de afhandeling na levering. De aflevering was helaas niet helemaal gegaan zoals we hadden gehoopt omdat op de oprit zand lag dat afgevoerd moest worden en er geen kraan op de vrachtwagen aanwezig was. We hebben hierover na de levering contact gehad met bestratingsweb.nl. We hebben geleerd om in de volgende keer goed door te spreken waar de levering geplaatst moet worden en wat de mogelijkheden zijn. Als je dit doet regelen bestratingsweb.nl dat de levering verloopt zoals je hebt afgesproken.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Het email verkeer om tot een koop te komen en telefonische afhandeling.

Laura vd toorn

Online een bestelling geplaatst. Aantal dagen later kreeg ik een telefoontje dat de stenen niet op voorraad waren. Een goed alternatief gekregen. Er werd rekening gehouden met de bezorging wat erg... Online een bestelling geplaatst. Aantal dagen later kreeg ik een telefoontje dat de stenen niet op voorraad waren. Een goed alternatief gekregen. Er werd rekening gehouden met de bezorging wat erg fijn was gezien de legdata. Fijne communicatie.

Mooie prijs per m2.