Is het contact met Bestratingsweb.nl goed verlopen?

Corné

Vanaf het uitzoeken tot levering, het was top geregeld. Is er iets, dan komen ze direct met een oplossing. Ga zo door!

Prijs en service

Hugen

Hele mooie tuintegels besteld incl bandjes en stapelblokken
Hele mooie tuintegels besteld incl bandjes en stapelblokken
Nu bleek de tegel niet voorradig. Helaas. Maar bestratingsweb heeft ons gebeld en voor een andere tegel gezorgd en het verschil in tegelprijs voor hun zelf genomen Super service !
Contact was uitstekend en bezorging precies op de dag wat was afgesproken.
Volgend jaar met de voortuin bezig. Dus zeker weer naar bestratingsweb ! Dank jullie wel

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Zeer goede communicatie en de service was uitstekend. Zeer goede ervaring Petje af

Frank

Onverwacht gingen wij een keer kijken in de showtuin waarbij wij enkele vragen hadden. Na de eerste vraag gesteld te hebben aan de balie ging de medewerker (in dit geval Jarno) gelijk mee de... Onverwacht gingen wij een keer kijken in de showtuin waarbij wij enkele vragen hadden. Na de eerste vraag gesteld te hebben aan de balie ging de medewerker (in dit geval Jarno) gelijk mee de showtuin in en gaf ons de antwoorden en meer goede tips voor een totaalbeeld. Dit gaf ons een goed beeld van de mogelijkheden en een helder overzicht van het kostenplaatje.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Zeer goed en snel advise en een nette en snelle terugkoppeling via mail aansluitend op ons bezoek aan de showtuin.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Frank, Bedankt voor je mooie review! Top dat Jarno jullie in de showtuin zo goed geholpen heeft met de overwegingen. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Arnold

Terrastegels 100x100x5 besteld. Vlot geholpen en snel geleverd. Spontaan en goed bedrijf.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Merk, prijs en goede service

P Reingoud

Heel klantvriendelijk snelle levering

Hun klantvriendelijkheid

Konneman

Goedemiddag, Het advies was vakkundig en vriendelijk. Ik wacht op een order van ruim € 3.000 en hoop dat het mooi gaat worden. Kan die € 175,- goed gebruiken.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Complete bestrating en stapelblokken.

Lenselink

Goed meegedacht met onze wensen

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Meedenken met wat wij willen en zoeken naar de juiste oplossing

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste meneer Lenselink, Bedankt voor de mooie review! Groeten van Team Bestratingsweb.nl

Henriette knippenberg

Snelle reactie, na aanvraag offerte volgende dag , na telefonisch overleg te hebben gehad offerte in huis. Prettige mensen met kennis van zaken.

Meedenken met de klant!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hallo Henriette, Bedankt voor je review en de complimenten. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Als eerst kreeg ik een mooi aanbod voor een andere steen omdat diegene die ik wilde niet op tijd geleverd konden worden. Dat was fijn.

Maar nu komt het. De tegels zogenaamd A merk....

Maar nu komt het. De tegels zogenaamd A merk. Zeer slecht van kwaliteit. Bij veel tegels meer dan 0.7 verschil in hoek. Ondank 5 % meer bestellen zijn we tegels te kort gekomen omdat ze afbraken. Nou ik geloof dat bovenstaande niet valt onder A kwaliteit.
Helaas is ons terras wetende minder kwalitatief ogend dat het zou moeten. Doordat bovenstaande is stratenmaker veel langer bezig geweest en wilde ook meer geld omdat hem gevraagd werd A stenen te leggen maar dit blijkbaar niet het geval is.
Meerdere malen hierover gebeld met het bedrijf. Ik had de keuze nadat de helft er in lag om alles eruit te halen en een week te wachten op nieuwe tegels.
Wie betaald dan de kosten voor het leggen , eruit halen en opnieuw leggen. Dit bedrijf dus niet .. ... uiteindelijk. Veel betaald voor slechte kwaliteit... erg jammer want de goede indruk in het begin. Voelt nu als oplichting.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Anoniem, We vinden het jammer dat we geen oplossing gevonden hebben samen. Daar doen we altijd ons best voor. Toch hebben we je blijkbaar teleurgesteld en hebben we niet aan je verwachtingen... Beste Anoniem, We vinden het jammer dat we geen oplossing gevonden hebben samen. Daar doen we altijd ons best voor. Toch hebben we je blijkbaar teleurgesteld en hebben we niet aan je verwachtingen voldaan. Dat spijt ons. Daarom onze excuses en we hopen dat je na dit alles toch veel plezier van het nieuwe terras hebt! Groeten van Team Bestratingsweb.nl

Erik

Zeer prettige ervaring gehad met Bestratingsweb. We hebben na contact via de chatbox dezelfde dag nog een mooie offerte ontvangen voor de gewenste tegels incl. voegmiddel. Ook de verdere afhandeling... Zeer prettige ervaring gehad met Bestratingsweb. We hebben na contact via de chatbox dezelfde dag nog een mooie offerte ontvangen voor de gewenste tegels incl. voegmiddel. Ook de verdere afhandeling en de aflevering van de bestelling is uitstekend verlopen. Wat ons betreft is het dus zeker een aanrader om te bestellen bij Bestratingsweb.nl.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Zeer prettig contact, snel handelen, flexibel én een uitstekende prijs.