Is het contact met Bestratingsweb.nl goed verlopen?

Het is inmiddels al een tijdje geleden dat wij bij de Sandro Groep onze bestrating hebben gekocht.
Wij zijn toen uitstekend geholpen door Frans. Dankzij zijn vakkundigheid en ruimtelijke inzicht zijn we samen tot een prachtige samenstelling van materialen gekomen.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Een mooi bedrijf met zeer bekwame en vriendelijke mensen. Komen afspraken na en kunnen snel leveren.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Wat mooi om te horen dat Frans jullie zo goed heeft geadviseerd. Ruimtelijk inzicht heeft die jongen wel ja! Namens Frans bedankt voor de spreekwoordelijke veren ;-) Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Bouchibti

Goed geholpen , komen na wat ze beloven en snel geleverd

prijs kwaliteit

Roel Jacobs

Bestelling ging vlot.
Ze hebben mij verschillende keren gebeld om alles netjes af te spreken.
Met deze firma zal ik nog samenwerken.
👏👍

Vriendelijk, correct

Fam. Holder

Bij Sandro Groep in Woudenberg goed en vriendelijk geholpen! Ruime keus en grote ‘showroom’ buiten. Ook tijdens telefonisch contact zeer vriendelijk te woord gestaan. Ze denken echt met je mee.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Ruim assortiment en zeer vriendelijke medewerkers.

Kamphuis

Zeer snel en goed. Had binnen 3 werkdagen een lading stenen nodig en daarbij hebben ze 2 werkdagen later uit voorraad al kunnen leveren.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Duidelijke planning en afspraken. Samen telefonisch even gekeken of de stenen op voorraad lagen en toen dit het geval was snel ingepland.

Corné

Vanaf het uitzoeken tot levering, het was top geregeld. Is er iets, dan komen ze direct met een oplossing. Ga zo door!

Prijs en service

Hugen

Hele mooie tuintegels besteld incl bandjes en stapelblokken
Hele mooie tuintegels besteld incl bandjes en stapelblokken
Nu bleek de tegel niet voorradig. Helaas. Maar bestratingsweb heeft ons gebeld en voor een andere tegel gezorgd en het verschil in tegelprijs voor hun zelf genomen Super service !
Contact was uitstekend en bezorging precies op de dag wat was afgesproken.
Volgend jaar met de voortuin bezig. Dus zeker weer naar bestratingsweb ! Dank jullie wel

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Zeer goede communicatie en de service was uitstekend. Zeer goede ervaring Petje af

Frank

Onverwacht gingen wij een keer kijken in de showtuin waarbij wij enkele vragen hadden. Na de eerste vraag gesteld te hebben aan de balie ging de medewerker (in dit geval Jarno) gelijk mee de... Onverwacht gingen wij een keer kijken in de showtuin waarbij wij enkele vragen hadden. Na de eerste vraag gesteld te hebben aan de balie ging de medewerker (in dit geval Jarno) gelijk mee de showtuin in en gaf ons de antwoorden en meer goede tips voor een totaalbeeld. Dit gaf ons een goed beeld van de mogelijkheden en een helder overzicht van het kostenplaatje.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Zeer goed en snel advise en een nette en snelle terugkoppeling via mail aansluitend op ons bezoek aan de showtuin.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Frank, Bedankt voor je mooie review! Top dat Jarno jullie in de showtuin zo goed geholpen heeft met de overwegingen. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Arnold

Terrastegels 100x100x5 besteld. Vlot geholpen en snel geleverd. Spontaan en goed bedrijf.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Merk, prijs en goede service

P Reingoud

Heel klantvriendelijk snelle levering