Is het contact met Bestratingsweb.nl goed verlopen?

Gangadien

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

ik heb zelf contact opgenomen met jullie, ivm de prijs, een paar dagen waren de stenen die ik wilde 15.95 en toen ik ging bestellen omdat dit niet eerder kon waren ze 17.50. Helaas wilde jullie mij... ik heb zelf contact opgenomen met jullie, ivm de prijs, een paar dagen waren de stenen die ik wilde 15.95 en toen ik ging bestellen omdat dit niet eerder kon waren ze 17.50. Helaas wilde jullie mij niet aanbieden voor 15.95.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste mw. Gangadien, de aanbieding die u had gezien was afgelopen, waardoor u die helaas gemist heeft. We hopen dat u alsnog veel plezier hebt van de tuintegels! Groeten van Team Bestratingsweb.nl

de Gier

Helemaal top. Goede service

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Dat ze meedenken in wat er mogelijk is. En hoe je dingen het best kunt doen.

Marieke Stoel

Prima contact

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Duidelijke communicatie per mail.

Joran

Enorm netjes geholpen! De tegels werden geleverd en deze bleken enorm krom te zijn (foutje fabrikant), na een fijn telefoongesprek en vriendelijk mailverkeer werden er binnen 2 dagen kosteloos... Enorm netjes geholpen! De tegels werden geleverd en deze bleken enorm krom te zijn (foutje fabrikant), na een fijn telefoongesprek en vriendelijk mailverkeer werden er binnen 2 dagen kosteloos nieuwe tegels geleverd. Echt top! Bedankt mannen.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Snel, vriendelijk, meedenken, goede communicatie

Reactie Bestratingsweb.nl:

Ha Joran, bedankt voor je mooie review! Fijn dat we het zo snel konden oplossen en dat je dik tevreden bent :) Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Nicky Van boxtel

Goede communicatie en je word goed geholpen !

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Ze helpen je zoeken naar alternatieven

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hallo Nicky, we willen je erg bedanken voor het beschrijven van je ervaring! Fijn dat het zo goed is gegaan en wie weet tot een volgende keer. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Weegels

Zeer goed geregeld en een snelle levering

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

dat ze nog even contact met je opnemen om alles even door te spreken.

Kevin Pas

Na een offerte aangevraagd te hebben, kregen we al snel antwoord en werd het telefonisch toegelicht. We zijn goed en vriendelijk geholpen.
Na het vastzetten van de levering veranderde onze...
Na het vastzetten van de levering veranderde onze planning en moesten de materialen 3 weken eerder geleverd worden. Dat was geen probleem. We hebben mooie materialen ontvangen zoals we verwacht hadden en zullen bestratingsweb zeker aanbevelen.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Snelle en vriendelijke communicatie. Goede website en mooie materialen.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Ha Kevin, bedankt voor deze mooie review! Je tuin is vast en zeker erg mooi geworden :) Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Sjoerd Vrakking

Snelle en vriendelijke service denken goed met je mee en houden je goed op de hoogte ??

Snelle en betrouwbare service

PWR D.

Ging even fout met het online offerte formulier. Maar daarna ruimschoots goed gemaakt.
Top hoe vaak jullie nagebeld hebben, volgende keer eerst bij jullie kijken.

Duidelijke website

Leonardo

Zeer deskundig en klantvriendelijk personeel. Ik heb nog helemaal niets besteld bij de onderneming, maar de klantbeleving is helemaal top. Ik kan ze van harte aanbevelen!

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Klantvriendelijk, meedenkend, breed assortiment met diverse prijsklassen