Is het contact met Bestratingsweb.nl goed verlopen?

Riccardo

Zeer goede service en zeer goede prijs.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Zij waren de goedkoopste en daarnaast ook persoonlijke en vriendelijke hulp van Gerjon. Alles is zeer goed aangekomen en zelfs nagevraagd of wij er tevreden mee zijn.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Riccardo, Bedankt voor je mooie review! Top dat je zo'n goede ervaring had met Gerjon. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Na meerdere offertes te hebben aangevraagd via internet bij diverse bedrijven. Is er maar 1 geweest die contact heeft gezocht met mij over de offerte!
Vroeger was nabellen een vast gegeven,...
Vroeger was nabellen een vast gegeven, tegenwoordig is het schaars.
Chapeau Bestratingsweb!

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Reactie, en beloftes nakomen.

Wendy Yntema

Mijn ervaring is zeer positief! Ik had al spullen besteld en met nameten en meedenken van de tuinmannen had ik toch meer en andere dingen nodig. Ik belde de dag erna en ik kreeg een zeer... Mijn ervaring is zeer positief! Ik had al spullen besteld en met nameten en meedenken van de tuinmannen had ik toch meer en andere dingen nodig. Ik belde de dag erna en ik kreeg een zeer vriendelijke man aan de lijn. Hij vroeg me wat van de "plantenbak" precies de bedoeling was en heeft met mij aan de telefoon nogmaals uitgerekend of ik de juiste hoeveelheid had. En ik kon zonder problemen dit nog bij mijn andere order bestellen zonder bijkomende bestel/bezorgkosten.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Website duidelijk en genoeg keuze

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Wendy, Wat fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad! Mooi dat je er met onze hulp uit gekomen bent. Veel tuinplezier toegewenst! Groeten van Team Bestratingsweb.nl

Sam Groenewold

Voor 1000+ euro aan bestrating besteld. Ik heb goede ervaringen met bestratingsweb, kon ze goed telefonisch bereiken met mijn vragen, ze kwamen de leveringsafspraak na en leverden alles netjes af,... Voor 1000+ euro aan bestrating besteld. Ik heb goede ervaringen met bestratingsweb, kon ze goed telefonisch bereiken met mijn vragen, ze kwamen de leveringsafspraak na en leverden alles netjes af, prima prijzen.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Goede prijzen en betrouwbaar bedrijf

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hallo Sam, Bedankt voor je mooie review! Zo te lezen heb je een vlekkeloze levering gehad. Daar doen we natuurlijk ook ons best voor. Veel tuinplezier toegewenst! Groeten van Team Bestratingsweb.nl

T de Wert

Zeer positief, Ik ben erg goed geholpen en men deed echt moeite voor mij, daar ik op zeer korte termijn een lading tegels nodig had. alles was in 2 dagen geregeld. TOP!

Snelle en goede service.

Marieke

Ik kocht bij Bestratingsweb.nl nieuwe tegels voor mijn voortuin omdat er plek gemaakt moest worden voor mijn 3 wielerfiets die ik nodig heb. Ik zocht op rode tegel 50x50, zag de foto en wist... Ik kocht bij Bestratingsweb.nl nieuwe tegels voor mijn voortuin omdat er plek gemaakt moest worden voor mijn 3 wielerfiets die ik nodig heb. Ik zocht op rode tegel 50x50, zag de foto en wist meteen, dat is helemaal wat ik mooi vind. Bestelling gedaan, betaald, datum van bezorgen opgegeven, alles in een handomdraai geregeld. Ze liggen er nu en het is werkelijk bijzonder mooi!

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Ik wilde graag rode tegels van 50x50 cm, dus die zoekterm voerde ik in en toen ik de foto van de Metro Carre NeroRosso zag
was ik meteen verkocht, zo prachtig , niet egaal van kleur maar...
was ik meteen verkocht, zo prachtig , niet egaal van kleur maar prachtig in elkaar overlopende tinten rood, grijs en zwart.
Het was super eenvoudig om via de site meteen zaken te doen en later had ik nog een vraag die ik gesteld heb via de mail en daarop kreeg ik meteen antwoord. Heel erg tevreden dus.

Ferdy

Vorige week terrastegels besteld en gevraagd of ze deze week afgeleverd konden worden en of de bezorger me wou bellen voor hij bij me was zodat ik kon aangeven waar de tegels bezorgd konden worden.... Vorige week terrastegels besteld en gevraagd of ze deze week afgeleverd konden worden en of de bezorger me wou bellen voor hij bij me was zodat ik kon aangeven waar de tegels bezorgd konden worden. Erg vriendelijk personeel en ben erg goed geholpen!

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Reageren snel op mails en het bericht die ik bij de bestelling had geplaatst was gelezen.

Prijs kwaliteit verhouding goed!

René Oostrom

Lekker snel iemand aan de telefoon die kennis van zaken heeft. Correcte levering van de bestelde materialen

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Snelle levering en goed advies.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Ha René, Bedankt voor je supermooie review! Top dat je zo tevreden bent. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Goed geluisterd naar mijn wensen, prettige omgang met de mensen, goede dienstverlening

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

snelle levering en gunstige prijs

Fantastisch goeie service komt woord na daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen toppers

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Dat ze aan de mensen denken aan hun portemonnee dat toch mensen die minder hebben ook hun tuin/terras kunnen doen