Is het contact met Bestratingsweb.nl goed verlopen?

O. B Younos

Very good & responsive customer care. In case, anything is not available, they call the customers & try to resolve it with alternate options.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Quick & Fast response. Good delivery system.

Gerard Beumer

Fijne en duidelijke website. Ik heb op zaterdag besteld en na controle kwam ik er achter dat ik te weinig had besteld. Op maandag gebeld en het werd meteen geregeld en donderdag had ik het thuis!

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

snelle levering en ook een snelle reactie op mijn telefoontje ivm te weinig besteld,helemaal tevreden!!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hallo Gerard, goed om te lezen dat alles zo vlot en goed is verlopen! Bedankt voor het plaatsen van je review en veel plezier met je nieuwe bestrating. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

bosma tuinen

Knappe tegels. Snel geleverd en werden precies op de plek neer gezet waar ik ze wilde. Ook geen beschadigingen te vinden op de tegels dus ze waren netjes vervoerd

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

snelle levering en goede communicatie

Esther

Super netjes

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Houden je op de hoogte en de chauffeur was super

ilhan demirel

Zeer klantvriendelijke en behulpzame medewerkers. Ze denken echt met je mee en houden zich aan de gemaakte afspraken.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

De gemaakte afspraken worden nagekomen en er werd met mij meegedacht. Dat wordt echt gewaardeerd.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hallo Ilhan, bedankt voor het delen van je ervaring! Wat een mooie complimenten :) Heel veel plezier met je nieuwe tuin en wie weet tot een volgende keer. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Keuning

Ruime keuze, makkelijk online te bestellen en bovendien niet duur! Na onze bestelling is telefonisch contact met ons opgenomen over de levertjes en op welk tijdstip we wilden komen ophalen. Onze... Ruime keuze, makkelijk online te bestellen en bovendien niet duur! Na onze bestelling is telefonisch contact met ons opgenomen over de levertjes en op welk tijdstip we wilden komen ophalen. Onze bestelling zelf opgehaald en deze werd voor ons ingeladen. Super service!

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Eenvoudig te bestellen, niet duur, duidelijke communicatie.

Marjolein

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Goede en snelle levering.
Goede service vriendelijk personeel.

T.Wagenmakers

Prima op de hoogte gehouden over levering!

Correcte service

adams.diamonds.steigerbouw@gmail.com

Was goed en snel geholpen

Werk snel geholpen

Gangadien

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

ik heb zelf contact opgenomen met jullie, ivm de prijs, een paar dagen waren de stenen die ik wilde 15.95 en toen ik ging bestellen omdat dit niet eerder kon waren ze 17.50. Helaas wilde jullie mij... ik heb zelf contact opgenomen met jullie, ivm de prijs, een paar dagen waren de stenen die ik wilde 15.95 en toen ik ging bestellen omdat dit niet eerder kon waren ze 17.50. Helaas wilde jullie mij niet aanbieden voor 15.95.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste mw. Gangadien, de aanbieding die u had gezien was afgelopen, waardoor u die helaas gemist heeft. We hopen dat u alsnog veel plezier hebt van de tuintegels! Groeten van Team Bestratingsweb.nl