Is het contact met Bestratingsweb.nl goed verlopen?

Zeer goed bedrijf ik werd goed geholpen en het leveren van de materiaal ging snel heel tevreden

Dat het snel ging

T-Rotterdam

Het offerte verzoek per e-mail is door Gerjon zeer adequaat en vriendelijk opgepakt en behandelt. De toon van de e-mails is altijd vriendelijk en enthousiast, heel prima!

Volgende week...

Volgende week worden de tegels bezorgd (als het goed is).

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Vriendelijk, goede prijs, snelle afhandeling

Reactie Bestratingsweb.nl:

Bedankt voor deze mooie review! Fijn dat het contact prettig verlopen is en we hopen dat jullie net zoveel plezier zullen hebben van de nieuwe bestrating. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Jolanda vd Voort

Goede service en super mooie tegels ontvangen.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Prijs/kwaliteit verhouding is top.

VRIENDELIJKE ENTHOUSIASTE MENSEN EN KEURIG CONTACT. IK HEB MEER TELEFONISCH CONTACT GEHAD. GING OOK PRIMA!

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

OMDAT JULLIE EEN AANBIEDING HADDEN VAN EEN TEGEL, DIE IK AL UITGEZOCHT HAD , MAAR ELDERS DUURDER WAS! EN NOG DAARBIJ : BIJ AANKOOP VAN 1000 EURO WAARDE GEEN VERVOERSKOSTEN!

Joost van Lingen

Inmiddels diverse keren bestratingsmateriaal gekocht. Zeer prettig bedrijf.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Vriendelijk personeel, ruim assortiment, scherpe prijzen.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Joost, Wat fijn om te lezen dat je meerdere keren bij ons besteld hebt en keer op keer tevreden bent! 'Zeer prettig bedrijf', die kunnen we weer toevoegen op onze complimentenlijst :) Bedankt... Beste Joost, Wat fijn om te lezen dat je meerdere keren bij ons besteld hebt en keer op keer tevreden bent! 'Zeer prettig bedrijf', die kunnen we weer toevoegen op onze complimentenlijst :) Bedankt voor je review! Groeten, Team Bestratingsweb.nl

RAH Wiecherink

Overzichtelijke website, erg ruime keuze en scherp geprijsd!

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

De ruime keuze en scherpe prijzen. Inmiddels ruim 60m2 tegels laten bezorgen. Keurig volgens afspraak geleverd. Positief was de mogelijkheid om vooraf 1 tegel te kopen als sample. Dat gebeurt niet... De ruime keuze en scherpe prijzen. Inmiddels ruim 60m2 tegels laten bezorgen. Keurig volgens afspraak geleverd. Positief was de mogelijkheid om vooraf 1 tegel te kopen als sample. Dat gebeurt niet overal.

van Putten

Uitstekend. goede en snelle levering.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

makkelijk bestellen en goed geleverd, tip van familielid om bij jullie te bestellen. goede keuze!!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste meneer Van Putten, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u tevreden bent. En mond-tot-mondreclame is de beste reclame die we kunnen hebben, dus super dat een familielid ons tipte :) Groeten!... Beste meneer Van Putten, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u tevreden bent. En mond-tot-mondreclame is de beste reclame die we kunnen hebben, dus super dat een familielid ons tipte :) Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Fransen

Prima advies via de telefoon! Heel aardige collega bij de showtuin. Goede service en alles volgens afspraak afgehandeld. Zeer tevreden!

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Uitgebreid advies, meedenken in mogelijkheden

Jolanda Van de Voort

Nette en overzichtelijke website , hierop wat vragen via de mail verstuurd na 3 dagen antwoord gekregen , toen telefonisch contact gehad . Goed advies gekregen .

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

De prijs in eerste instantie, en het advies daarop volgend. Alles keurig aangeleverd gekregen. Chauffeur zette tegels op de juiste plek neer. Heb hierdoor niet ver hoeven te lopen .perfect geregeld.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Jolanda, Hartelijk bedankt voor de review en voor jullie tip. Veel plezier toegewenst met jullie nieuwe bestrating! Groeten, Team Bestratingsweb.nl

duidelijke website