Is het contact met Bestratingsweb.nl goed verlopen?

ilhan demirel

Zeer klantvriendelijke en behulpzame medewerkers. Ze denken echt met je mee en houden zich aan de gemaakte afspraken.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

De gemaakte afspraken worden nagekomen en er werd met mij meegedacht. Dat wordt echt gewaardeerd.

Keuning

Ruime keuze, makkelijk online te bestellen en bovendien niet duur! Na onze bestelling is telefonisch contact met ons opgenomen over de levertjes en op welk tijdstip we wilden komen ophalen. Onze... Ruime keuze, makkelijk online te bestellen en bovendien niet duur! Na onze bestelling is telefonisch contact met ons opgenomen over de levertjes en op welk tijdstip we wilden komen ophalen. Onze bestelling zelf opgehaald en deze werd voor ons ingeladen. Super service!

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Eenvoudig te bestellen, niet duur, duidelijke communicatie.

Marjolein

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Goede en snelle levering.
Goede service vriendelijk personeel.

T.Wagenmakers

Prima op de hoogte gehouden over levering!

Correcte service

adams.diamonds.steigerbouw@gmail.com

Was goed en snel geholpen

Werk snel geholpen

Gangadien

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

ik heb zelf contact opgenomen met jullie, ivm de prijs, een paar dagen waren de stenen die ik wilde 15.95 en toen ik ging bestellen omdat dit niet eerder kon waren ze 17.50. Helaas wilde jullie mij... ik heb zelf contact opgenomen met jullie, ivm de prijs, een paar dagen waren de stenen die ik wilde 15.95 en toen ik ging bestellen omdat dit niet eerder kon waren ze 17.50. Helaas wilde jullie mij niet aanbieden voor 15.95.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste mw. Gangadien, de aanbieding die u had gezien was afgelopen, waardoor u die helaas gemist heeft. We hopen dat u alsnog veel plezier hebt van de tuintegels! Groeten van Team Bestratingsweb.nl

de Gier

Helemaal top. Goede service

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Dat ze meedenken in wat er mogelijk is. En hoe je dingen het best kunt doen.

Marieke Stoel

Prima contact

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Duidelijke communicatie per mail.

Joran

Enorm netjes geholpen! De tegels werden geleverd en deze bleken enorm krom te zijn (foutje fabrikant), na een fijn telefoongesprek en vriendelijk mailverkeer werden er binnen 2 dagen kosteloos... Enorm netjes geholpen! De tegels werden geleverd en deze bleken enorm krom te zijn (foutje fabrikant), na een fijn telefoongesprek en vriendelijk mailverkeer werden er binnen 2 dagen kosteloos nieuwe tegels geleverd. Echt top! Bedankt mannen.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Snel, vriendelijk, meedenken, goede communicatie

Reactie Bestratingsweb.nl:

Ha Joran, bedankt voor je mooie review! Fijn dat we het zo snel konden oplossen en dat je dik tevreden bent :) Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Nicky Van boxtel

Goede communicatie en je word goed geholpen !

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Ze helpen je zoeken naar alternatieven

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hallo Nicky, we willen je erg bedanken voor het beschrijven van je ervaring! Fijn dat het zo goed is gegaan en wie weet tot een volgende keer. Groeten! Team Bestratingsweb.nl