Is het contact met Bestratingsweb.nl goed verlopen?

VRIENDELIJKE ENTHOUSIASTE MENSEN EN KEURIG CONTACT. IK HEB MEER TELEFONISCH CONTACT GEHAD. GING OOK PRIMA!

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

OMDAT JULLIE EEN AANBIEDING HADDEN VAN EEN TEGEL, DIE IK AL UITGEZOCHT HAD , MAAR ELDERS DUURDER WAS! EN NOG DAARBIJ : BIJ AANKOOP VAN 1000 EURO WAARDE GEEN VERVOERSKOSTEN!

Joost van Lingen

Inmiddels diverse keren bestratingsmateriaal gekocht. Zeer prettig bedrijf.

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Vriendelijk personeel, ruim assortiment, scherpe prijzen.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Joost, Wat fijn om te lezen dat je meerdere keren bij ons besteld hebt en keer op keer tevreden bent! 'Zeer prettig bedrijf', die kunnen we weer toevoegen op onze complimentenlijst :) Bedankt voor je review! Groeten, Team Bestratingsweb.nl

RAH Wiecherink

Overzichtelijke website, erg ruime keuze en scherp geprijsd!

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

De ruime keuze en scherpe prijzen. Inmiddels ruim 60m2 tegels laten bezorgen. Keurig volgens afspraak geleverd. Positief was de mogelijkheid om vooraf 1 tegel te kopen als sample. Dat gebeurt niet overal.

van Putten

Uitstekend. goede en snelle levering.

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

makkelijk bestellen en goed geleverd, tip van familielid om bij jullie te bestellen. goede keuze!!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste meneer Van Putten, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u tevreden bent. En mond-tot-mondreclame is de beste reclame die we kunnen hebben, dus super dat een familielid ons tipte :) Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Fransen

Prima advies via de telefoon! Heel aardige collega bij de showtuin. Goede service en alles volgens afspraak afgehandeld. Zeer tevreden!

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Uitgebreid advies, meedenken in mogelijkheden

Jolanda Van de Voort

Nette en overzichtelijke website , hierop wat vragen via de mail verstuurd na 3 dagen antwoord gekregen , toen telefonisch contact gehad . Goed advies gekregen .

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

De prijs in eerste instantie, en het advies daarop volgend. Alles keurig aangeleverd gekregen. Chauffeur zette tegels op de juiste plek neer. Heb hierdoor niet ver hoeven te lopen .perfect geregeld.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Jolanda, Hartelijk bedankt voor de review en voor jullie tip. Veel plezier toegewenst met jullie nieuwe bestrating! Groeten, Team Bestratingsweb.nl

duidelijke website

Riccardo

Zeer goede service en zeer goede prijs.

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Zij waren de goedkoopste en daarnaast ook persoonlijke en vriendelijke hulp van Gerjon. Alles is zeer goed aangekomen en zelfs nagevraagd of wij er tevreden mee zijn.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Riccardo, Bedankt voor je mooie review! Top dat je zo'n goede ervaring had met Gerjon. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Na meerdere offertes te hebben aangevraagd via internet bij diverse bedrijven. Is er maar 1 geweest die contact heeft gezocht met mij over de offerte!
Vroeger was nabellen een vast gegeven,...

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Reactie, en beloftes nakomen.

Wendy Yntema

Mijn ervaring is zeer positief! Ik had al spullen besteld en met nameten en meedenken van de tuinmannen had ik toch meer en andere dingen nodig. Ik belde de dag erna en ik kreeg een zeer...

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Website duidelijk en genoeg keuze

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Wendy, Wat fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad! Mooi dat je er met onze hulp uit gekomen bent. Veel tuinplezier toegewenst! Groeten van Team Bestratingsweb.nl