Is het contact met Bestratingsweb.nl goed verlopen?
Hebben wij snel en deskundig gereageerd op uw vragen?
Wat vond u van het contact na het plaatsen van uw bestelling?

Snelle service, onderhouden goed contact met de klant per mail en telefoon. Scherpe prijs!

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

De doorslag om voor bestratingsweb te kiezen was, de scherpe prijs en goede communicatie

ron van duijn

Eerst op internet gekeken daarna in de auto gestapt en de producten ter plekke bekeken.
we zijn daar goed geholpen door gerjon. we kregen ook een paar monsters mee om thuis te bekijken en om...

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

voor ons hadden ze een mooiere steen als de concurrent en prijstechnisch iets goedkoper.
we werden ook goed geholpen

Wat kunnen wij een volgende keer beter doen?

misschien van te voren melden hoe ver de kraan de stenen neer kan zetten, bij ons ging het net goed.
tijdens het straten hadden we redelijk wat kapotte stenen in de pakken zitten. we hadden gelukkig genoeg.
de stenen hadden langer moeten drogen , maar ik vermoed dat dat niet mogelijk is i.v.m. de economie.

Een hele goede ervaring! Grote bestelling geplaatst. Zowel telefonisch als per mail contact gehad. Goed te woord gestaan en vriendelijk, behulpzaam personeel

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Meedenkend en goede communicatie.

Niks.

Pim Govers

Perfecte producten en goede service

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Makkelijk toegankelijke site en goede service. Wij hadden klein percentage slechte tegels geleverd gekregen en na contact werd dit keurig opgelost

Wat kunnen wij een volgende keer beter doen?

De levering, wij hadden 2 mogelijke data opgegeven en tot mijn verrassing was het een andere dag geleverd zondag dat wij thuis waren

tim breunesse

Zeer prettig bedrijf had maar 7m2 nodig wordt voor een keurige prijs keurig netjes thuis bezorgt

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Je krijgt snel iemand aan de lijn als je belt
wordt keurig en fatsoenlijk geholpen aan de lijn
vervolgens via de webshop besteld en alles wordt volgens afspraak geleverd
Wie over dit bedrijf wat aan te merken heeft moet zelf maar keer zo hard aan het werk gaan

niets op aan te merken

Nico E

Vriendelijke mensen goede uitleg gekregen.

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Het contact en een goed prijs voor de stenen

Wat kunnen wij een volgende keer beter doen?

De waaltjes stonden op een slecht kwaliteit pallet. Deze is ook omgevallen bij het verplaatsen.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Nico,

Fijn dat u zo tevreden bent over de manier waarop wij u hebben geholpen.
De meeste bestrating wordt inderdaad op wegwerppallets geleverd. Die zijn minder goed geschikt om te verplaatsen, maar het zorgt er wel voor dat we scherp kunnen leveren.

Als u foto's heeft van het resultaat mag u die natuurlijk altijd met ons delen :)

Groetjes,
Gerjon van Bestratingsweb.nl

Kreutz

Zeer behulpzaam en correcte behandeling

Goede kwaliteit

Niks

Chris

Goede ervaring met Bestratingsweb.nl.
Zowel telefonisch als via email goed contact.
Bestelling was snel geleverd.

Goed en correct volgens afspraak geholpen met duidelijke informatie over de tegels en bezorging!

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Dat ze hun afspraken qua levering bestelling nakomen, zoals het ook hoort.

Roops bouw

Goed overleg