Is het contact met Bestratingsweb.nl goed verlopen?

Fam. Holder

Bij Sandro Groep in Woudenberg goed en vriendelijk geholpen! Ruime keus en grote ‘showroom’ buiten. Ook tijdens telefonisch contact zeer vriendelijk te woord gestaan. Ze denken echt met je mee.

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Ruim assortiment en zeer vriendelijke medewerkers.

Kamphuis

Zeer snel en goed. Had binnen 3 werkdagen een lading stenen nodig en daarbij hebben ze 2 werkdagen later uit voorraad al kunnen leveren.

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Duidelijke planning en afspraken. Samen telefonisch even gekeken of de stenen op voorraad lagen en toen dit het geval was snel ingepland.

Corné

Vanaf het uitzoeken tot levering, het was top geregeld. Is er iets, dan komen ze direct met een oplossing. Ga zo door!

Prijs en service

Hugen

Hele mooie tuintegels besteld incl bandjes en stapelblokken
Nu bleek de tegel niet voorradig. Helaas. Maar bestratingsweb heeft ons gebeld en voor een andere tegel gezorgd en het verschil in...

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Zeer goede communicatie en de service was uitstekend. Zeer goede ervaring Petje af

Frank

Onverwacht gingen wij een keer kijken in de showtuin waarbij wij enkele vragen hadden. Na de eerste vraag gesteld te hebben aan de balie ging de medewerker (in dit geval Jarno) gelijk mee de...

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Zeer goed en snel advise en een nette en snelle terugkoppeling via mail aansluitend op ons bezoek aan de showtuin.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Frank, Bedankt voor je mooie review! Top dat Jarno jullie in de showtuin zo goed geholpen heeft met de overwegingen. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Arnold

Terrastegels 100x100x5 besteld. Vlot geholpen en snel geleverd. Spontaan en goed bedrijf.

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Merk, prijs en goede service

P Reingoud

Heel klantvriendelijk snelle levering

Hun klantvriendelijkheid

Konneman

Goedemiddag, Het advies was vakkundig en vriendelijk. Ik wacht op een order van ruim € 3.000 en hoop dat het mooi gaat worden. Kan die € 175,- goed gebruiken.

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Complete bestrating en stapelblokken.

Lenselink

Goed meegedacht met onze wensen

Wat vindt u positief aan Bestratingsweb.nl?

Meedenken met wat wij willen en zoeken naar de juiste oplossing

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste meneer Lenselink, Bedankt voor de mooie review! Groeten van Team Bestratingsweb.nl

Henriette knippenberg

Snelle reactie, na aanvraag offerte volgende dag , na telefonisch overleg te hebben gehad offerte in huis. Prettige mensen met kennis van zaken.

Meedenken met de klant!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hallo Henriette, Bedankt voor je review en de complimenten. Groeten! Team Bestratingsweb.nl