Kay

Erg goed geholpen. Na een miscommunicatie met de leverancier hebben jullie mij toch sneller kunnen helpen dan verwacht en is alles goed gekomen.

Geen tips

R van Aalst

Gewoon Top.

Welke tip heb je voor ons?

Ga zo door...gaat prima zo..

M.de Romph

De stapelblokken zijn keurig en snel geleverd

Niet nodig

S. van Wijngaarden

Wat een super bedrijf! Tijdens het uitzoeken van de tegels goed en vriendelijk geholpen. Op de dag van uitleveren van de tegels ging er iets mis waardoor de tegels niet op tijd geleverd zouden... Wat een super bedrijf! Tijdens het uitzoeken van de tegels goed en vriendelijk geholpen. Op de dag van uitleveren van de tegels ging er iets mis waardoor de tegels niet op tijd geleverd zouden worden. Maar ook dit hebben ze gelijk opgepakt en alles op alles gezet om alsnog op tijd te kunnen leveren, waar maak je dat nog mee! Enorm bedankt, mocht ik in de toekomst tegels nodig hebben kom ik zeker terug naar jullie.

Ellen

Goed en vriendelijk contact

Niets

Mike

De eerste keer was het pakketje bij DHL zoek geraakt. Dit snel opgelost door bestratingsweb.nl. De tweede zending was er binnen een dag. 👍

Welke tip heb je voor ons?

Ik zou de pakketjes nog even volgen.

Anne-Marije

Eerst online gekeken en daarna in de showtuin. Gebeld over de levertijd, heel goed geholpen. Na het bestellen werd er gebeld over de afhaalmogelijkheden, er werd heel goed meegedacht en -gewerkt!... Eerst online gekeken en daarna in de showtuin. Gebeld over de levertijd, heel goed geholpen. Na het bestellen werd er gebeld over de afhaalmogelijkheden, er werd heel goed meegedacht en -gewerkt! Vriendelijke mensen, zowel op de binnendienst als de heftruck. Tegels zijn prachtig en prijs was ook goed. Aanrader, deze winkel!

Welke tip heb je voor ons?

Doorgaan met goede spullen en goede service.

Lo

Bestratingsweb.nl is een onderneming die professioneel en kundig is.
Goede adviezen, meedenkend, en komen afspraken na.
Daarnaast ook erg vriendelijk personeel, die ruim de tijd nemen om...
Bestratingsweb.nl is een onderneming die professioneel en kundig is.
Goede adviezen, meedenkend, en komen afspraken na.
Daarnaast ook erg vriendelijk personeel, die ruim de tijd nemen om je plannen met je door te nemen.

Welke tip heb je voor ons?

Blijf vooral zo, zoals jullie nu zijn 🙂✅

Meijer

Snell en prima service

Asun

Uitstekend service en goede kwaliteit van producten, zeer vriendelijk en effectief behandeld

Welke tip heb je voor ons?

Geen tio, Jarno is een topper

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review. Goed om te horen! 😃 Groet, Jarno