Is het contact met Bestratingsweb.nl goed verlopen?

Ronald van de Kuijt

De bestrating is nog niet geleverd maar de weg er naar toe is al bemoedigend. Waar andere bedrijven niet of heel laat reageren doet bestratingsweb wel en komt ook met suggesties.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Ruim aanbod, duidelijk en snel reageren, prijzen zijn interessant.

Gamze kaletas

Superfijne samenwerking!!! De levering ging super goed en ze houden rekening mee wanneer het beste levermoment is.

Snelle reactie.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Gamze, bedankt voor je review! Heel fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad en zo enthousiast bent. Veel plezier met je nieuwe bestrating! Groeten, Team Bestratingsweb.nl

N. El kanfoud

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

Justien Heijne

De bestelling was super makkelijk te plaatsen. Ook de berekening van het bedrag ten opzichte van de benodigde aantal vierkante meters is fijn

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Contact verliep heel erg snel.
Vlak nadat ik besteld had werd er al een afspraak naar wens gemaakt

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Justien, heel erg bedankt voor het delen van je ervaring! Top dat je het bestellen zo makkelijk vindt gaan. Heel veel plezier gewenst met je (ver)nieuw(d)e tuin! Groeten, Team Bestratingsweb.nl.

Kees

Slagvaardig handelen. En juist advies en hulp aan de telefoon.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Komt woord na. Weet waarover hij praat. Prijzen zijn correct.

Sharon Tobben-Jacquemot

Erg vriendelijk en snel geholpen, snelle levering en alles verlopen volgens afspraak.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

snelle reactie op de mail en vriendelijk geholpen en komt afspraken ook na.

Marcel van Heertum

Ik wil graag informatie

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Dat vind ik niet duurder

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Marcel, We begrijpen niet helemaal wat je bedoelt. Als je nog vragen hebt kun je ons altijd bereiken via info@bestratingsweb.nl, telefonisch of via WhatsApp. Laat je het weten als we nog wat... Beste Marcel, We begrijpen niet helemaal wat je bedoelt. Als je nog vragen hebt kun je ons altijd bereiken via info@bestratingsweb.nl, telefonisch of via WhatsApp. Laat je het weten als we nog wat kunnen betekenen? Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Narda Noordhuis

Goede communicatie. Komen afspraken na.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Gemakkelijk te bereiken, snelle feedback. Voordelig

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste Narda, Bedankt voor de complimenten! Heel veel plezier gewenst met je nieuwe tuinbestrating. Groeten, Team Bestratingsweb.nl

Mehmet Simsek

Het is echt een top bedrijf alles goed geleverd en altijd geholpen met vragen zeer tevreden echt een aanrader

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Goeie levering en goed geholpen met vragen

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hallo Mehmet, superbedankt voor deze mooie review! Heel veel plezier gewenst met je nieuwe terras! Groeten, Team Bestratingsweb.nl

Narda Noordhuis

Goede communicatie en dat staat en valt alles mee

Enthousiast en gedreven . En zorg voor goede afwikkeling

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste N. Noordhuis, hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring! Veel plezier gewenst met de nieuwe terrastegels. Groeten! Team Bestratingsweb.nl