Particulier

Wij zijn vanmorgen voor de vierde keer weer zo goed geholpen bij Sandro door Jesper echt top.Wij zijn trots op dit bedrijf echt een aanrader.Mvrgr Fam Stroosnijder

Ga zo door

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste familie Stroosnijder, bedankt dat we jullie voor de 4e keer mochten helpen!
Bel even als jullie de 5e keer komen dan regelen we taart haha😎
Groetjes, Jesper

Ruud

Het was geen levering maar een offerte

is oke

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hé Ruud, bedankt voor je review!
Wat kunnen we voor je doen om van de offerte een bestelling te maken?😉
Groetjes, Ellis

John

Top

Ineke Hollman

Helemaal blij met dit bedrijf. Enorm goede klantenservice wat vaak een probleem is met online bestellingen! Ze doen alles om je te helpen!

Welke tip heb je voor ons?

Misschien de levertijd duidelijk op de website zetten?

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Ineke, wat fijn om dit te horen. Echt een opsteker voor ons als team!😊

Boy Interface

Op zoek naar een specifieke tegel, een offerte opgevraagd en deze is snel opgevolgd door de medewerkster. Levering ook snel en netjes gedaan.

Niks

Reactie Bestratingsweb.nl:

Goed om te horen Boy! Blij dat ik je naar tevredenheid heb kunnen helpen.
Groetjes, Ellis

L. Leinders

Prima, duidelijke info, vriendelijk personeel

Welke tip heb je voor ons?

Mogelijkheid om zondag winkelmand te vullen online.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Bedankt voor de mooie beoordeling!
De winkelmand vullen op zondag, daar wordt aan gewerkt. Dat gaat nu inderdaad even niet zoals zou moeten. ;-)

Sander

Top service, vriendelijk personeel, scherp geprijsd en snel geleverd!!!
Top service, vriendelijk personeel, scherp geprijsd en snel geleverd!!!
Was op zoek naar 140m2 Excluton bestrating. Via de what's app op de website offerte opgevraagd. Binnen half uur scherpe offerte binnen. Men vroeg zelfs toestemming om er nog even achteraan te bellen. Zeer vriendelijke jonge dame aan de lijn en alles doorgesproken. Uiteindelijk hier besteld. 24 maart besteld, 31 maart geleverd!!
Kortom, niet langer zoeken maar gewoon even contact opnemen!

Helemaal niets!!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Dankjewel voor je review Sander! Dit is de beste reclame die we kunnen hebben :-) Veel plezier met je nieuwe bestrating!

Arold Offerman

Professionele advies, top kwaliteit product, zeer vriendelijk en ze doen hun uiterste best om aan de wens van klant te voldoen. Goede terugkoppeling na de bestelling. Zeer aangeraden bedrijf.

Keep it up!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hi Arnold, fijn dat alles zo goed ging! Daar doen we dagelijks ons best voor. Veel plezier met je nieuwe tuin!

Wendy Gerritse

Communicatie was goed, levering was ook goed.

Het was gewoon goed!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Wendy, wauw! Bedankt voor de 10 :-)

Lugtmeijer

Top

Alles is goed geregeld

Reactie Bestratingsweb.nl:

Fijn dat je ons top vindt! En bedankt voor deze review, dat vinden wìj dan weer top :-)