Daan

Geweldig! Heel fijn contact. Super geholpen door Ellis, foto's maken, advies geven, niets was haar te gek. Wij zijn super tevreden, echt een aanrader!

Niets, ga zo door.

Hé Danielle, Hartstikke leuk dat ik de tegels voor je mocht regelen 😄
Groetjes Ellis

Linda

Goede service, erg flexibel, vriendelijk, snelle levering

Wouter Bijderwieden

Eerste contact was prima. Er is mij een boel uitgelegd. Het was een warm contact

Geen idee

Thorgerd

Uitstekend, correcte snelle levering uitstekende service , goede communicatie, alle afspraken nagekomen

Welke tip heb je voor ons?

Alles goed gegaan dus geen tips

Particulier

Top geholpen, denken graag met je mee. Zelfs als je met een lekkeband hebt helpen ze je.

Zo door gaan ....

Reactie Bestratingsweb.nl:

Zo veel mogelijk mensen helpen doen we natuurlijk graag! Leuk dat we je ook konden helpen aan mooie tegels. Veel plezier ermee! 💪

Maarten van Schie

Top service en snelle levering!

Niets

Isja

Opsluitbanden en zand besteld. De chauffeur belde van te voren om te vragen waar hij het neer kon zetten. Toen ik thuis kwam stond alles precies op de goede plek!

Astrid uit Den Haag

Goede klantenservice, zeer vriendelijk personeel. Ben uitstekend geholpen

Reactie Bestratingsweb.nl:

Wat leuk dat we je opnieuw mochten helpen Astrid! Veel plezier met je nieuwe tuintegels 😄

Familie Kol

Super fijne plek om iets te kopen prijzen zijn goed goeie stenen kwaliteit tijdens je bestelling kan je notitie plaatsen

Peter Verhelst

Erg positief, netjes op tijd geleverd, kleine nabestelling ook dik in orde, en zelfs enkele defecte tegels gewoon vervangen