D. Taalman

Fantastisch bedrijf, stel een vraag via de mail en je krijgt een zeer goede reactie terug met aandacht! Daarnaast ook nog eens vriendelijke medewerker aan de telefoon. Wij gaan zaterdag heen voor de... Fantastisch bedrijf, stel een vraag via de mail en je krijgt een zeer goede reactie terug met aandacht! Daarnaast ook nog eens vriendelijke medewerker aan de telefoon. Wij gaan zaterdag heen voor de oriëntatie van onze nog aan te leggen nieuwbouw-tuin.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Dennis, goed om te horen dat je antwoord op je vragen hebt gekregen! En gezellig dat jullie langskomen in onze showtuin. Tot zaterdag! ;)

Ewout de Voogd

Vandaag zijn de tegels aangekomen die we eergister pas hadden besteld. Ellis van Bestratingsweb heeft alles tot in de puntjes geregeld. Bestratingsweb denk mee met de klant. De dag voor levering... Vandaag zijn de tegels aangekomen die we eergister pas hadden besteld. Ellis van Bestratingsweb heeft alles tot in de puntjes geregeld. Bestratingsweb denk mee met de klant. De dag voor levering werd ik nogmaals gebeld en na de levering stuurde Ellis nog eens een berichtje of alles naar wens was verlopen. Echt top geregeld!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hé Ewout, super om te horen dat alles naar wens is verlopen ;) Bedankt voor de mooie review! Groetjes Ellis

DWO-woningonderhoud

Klantvriendelijk, duidelijk en behulpzaam. Contact was prettig, en ook makkelijk te maken.

Welke tip heb je voor ons?

Kan zp snel niets bedenken.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hé Gerben. Fijn om te horen dat wij je goed geholpen hebben! Alvast veel plezier met je nieuwe keramische tuintegels ;) Groetjes, Ellis

Suzanne

Via de site kon je gemakkelijk een afspraak inplannen. Eenmaal op locatie werden we goed geadviseerd door Rudolf en na wat rondkijken hebben we een mooie keramische terrastegel uitgezocht.

Welke tip heb je voor ons?

De paar blaadjes die er lagen even opvegen.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Suzanne, fijn om te horen dat jullie goed geholpen zijn door Rudolf, en mooie tegels hebben uitgezocht! En ook bedankt voor de tip, we zullen eraan denken.

Luc Breden

Bestratingsweb bied een prima kwaliteit voor een mooie prijs.
Hele vriendelijke service via de telefoon en via de app waarbij er goed wordt meegedacht.
Ik raad het iedereen aan 👍🏻

Ga zo door

Ha Luc,
Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je goed geholpen bent ;) Veel plezier met de nieuwe terrastegels!
Groetjes Ellis

Chamour

Top service with good communication and delivery services

Welke tip heb je voor ons?

Better check the payment automatically so the deliver can be done quickly

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hi Abdelouahed, thanks for the nice compliments😊 We are working on improving the monitoring of foreign payments. Have a great day!

Ruizendaal

2 maal tegels besteld voor zowel de voor als achtertuin!
Geweldige service, korte lijntjes qua contact & super behulpzaam.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hé bedankt Mitchell voor je super toffe review!💪 Daar worden we echt blij van😄
Groetjes, Ellis

Clement

Mooie tegels gekocht vorige jaar bij bestratingsweb, echter de coating liet los.
Het probleem werdt erkend door leverancier.
Bestrating web zorgde voor nieuwe tegels Incl kosten voor...
Het probleem werdt erkend door leverancier.
Bestrating web zorgde voor nieuwe tegels Incl kosten voor container en stratenmaker.
Echte hele goede service, zoals je ze niet meer vaak ziet!
Top dame en heren van bestratingsweb!👍👍👍
Op naar volgende bestelling!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Clement, fijn dat we je van begin tot eind hebben kunnen helpen met deze vervelende tegels. Je zit er natuurlijk niet op te wachten om je tegels opnieuw aan te leggen. Jij ook bedankt voor je... Hoi Clement, fijn dat we je van begin tot eind hebben kunnen helpen met deze vervelende tegels. Je zit er natuurlijk niet op te wachten om je tegels opnieuw aan te leggen. Jij ook bedankt voor je medewerking. Samen maken we er iets moois van!

Kika19

Goede service, veel keuze , zeer klantvriendelijk, en snel reactie via de mail. Ook goede prijs-kwaliteit verhouding.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hé Mariska, leuk dat we je ook bij je bijbestelling weer konden helpen. Veel plezier van je onderhoudsvriendelijke keramische tegels :)
Groetjes, Ellis

Mariël Valley

Wij zijn langs geweest in de mooie showtuin en hebben goed advies gekregen. De oprittegels zijn van goede kwaliteit en het contact met de klantenservice en bezorger verliep ook erg fijn.

Welke tip heb je voor ons?

Geen tips, jullie doen het erg goed!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hé Mariël, top dat je zo tevreden bent. We zien de foto's wel verschijnen op je Instagram account 😄