Jasper van Dam

Prachtige tegels en klinkers gekocht, top service , o.a. met meedenken over de materialen. Ook de bezorging was perfect geregeld en kon op precies de dag dat we het nodig hadden. Aanrader voor... Prachtige tegels en klinkers gekocht, top service , o.a. met meedenken over de materialen. Ook de bezorging was perfect geregeld en kon op precies de dag dat we het nodig hadden. Aanrader voor iedereen die met zijn tuin aan de slag wil!

Ga zo door :)

Fred v Bodegraven Stanlysteelart

Met de bestelling opgenomen was alles met elkaar goed door besproken en zoals afgesproken op de juiste tijd afgeleverd.
Super

Welke tip heb je voor ons?

De tip die jullie hebben hou de klant hoog in het vaandel dat is jullie grote kracht van service.

Thomas

Goeie service en mooie tegels

Bram

Vriendelijke klantendienst en snelle service.

Geen!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hoi Bram, bedankt voor je mooie review! Veel plezier van je nieuwe Schellevis tegels ;) Groetjes Ellis

P van Tatenhove

Top services

Alleen maar top.

Matthijs

Goede communicatie, fijne begeleiding. Geoceramica tegels gekocht, snelle levering en goede informatie voorziening.

I Valkenburg

Fijn, snel reactie vriendlijk

Michel Belga

Fantastisch en snel geholpen door kundig mensen. Heb na de offerte ook direct een bestelling geplaatst

Welke tip heb je voor ons?

Dat je naast de materialen en de tips ook klein gereedschap kunt kopen/lenen

R. van der Kuijl

Daar is maar één woord voor en dat is gewoon goed. Goede website, Fijne communicatie en een prima levering.
Mijn complimenten en als ik later nog iets nodig hebt dan weet ik waar ik moet zoeken.

Welke tip heb je voor ons?

Moest daar niet lang over nadenken: GEEN

Henk

Duidelijke website.
had mijn bestelling snel gevonden, en ja je gelooft het misschien niet maar het is persoonlijk bij mij thuis afgeleverd zonder extra kosten.
deze aardige werkneemster...
Duidelijke website.
deze aardige werkneemster woonde bij mij in de buurt.
ben erg tevreden

heb geen aanvullende aanbeveling