mebellabeauty

Mevrouw heeft mij super goed geholpen met het kiezen van het juiste steen!

Welke tip heb je voor ons?

ook een vestiging in belgie!

Borg

Goede en duidelijke communicatie. Snelle levering, uitstekende kwaliteit, en als kers op de taart was het voor de chauffeur geen probleem om de pallets over de schutting heen in de tuin lossen.... Goede en duidelijke communicatie. Snelle levering, uitstekende kwaliteit, en als kers op de taart was het voor de chauffeur geen probleem om de pallets over de schutting heen in de tuin lossen. Perfect!

Johan

Gebakken klinkers gekocht, zeer tevreden over en ze liggen erg mooi

Vooral zo door gaan!

Eugène

Fantastisch!!!

Welke tip heb je voor ons?

Meer mensen als Ellis aannemen (zelfde enthousiasme). Ga zo door!

Corstian Breunissen

Op afspraak geweest in Woudenberg. Goed advies gehad.

Geen.

Bram

Goede service, snelle levering!

Welke tip heb je voor ons?

Vooral zo door blijven gaan

Warnaar

Goede en snelle levering.

Welke tip heb je voor ons?

Blijf de goedeservice behouden!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Bedankt voor de positieve review! Veel plezier van je nieuwe terras met Kera Twice tegels :) Groetjes Ellis

Krista Van Daalen

Goede prijzen, vriendelijke service, ondanks vakantie, vlotte levering.

Welke tip heb je voor ons?

Vakantiesluiting is begrijpelijk, maar altijd lastig als je middenin een project zit. Hierom zijn we voor materialen die we snel nodig hadden naar een gewone bouwmarkt gegaan.

Arno

Goede service, fijn geholpen bij bestellen, super mooie producten en de levering was ook super. Totaal plaatje is echt fantastisch geworden, heel blij mee!

Lekker zo doorgaan

Reactie Bestratingsweb.nl:

Ha Arno, bedankt voor je mooie review! Heel veel plezier van je nieuwe terras! :) Groetjes Team Bestratingsweb

A. van Velthuizen

Fijn bedrijf met goede service. De tegels die wij uitgezocht hadden waren helaas niet op tijd leverbaar i.v.m onze strakke planning. Uiteindelijk hebben we een prachtig alternatief gevonden en... Fijn bedrijf met goede service. De tegels die wij uitgezocht hadden waren helaas niet op tijd leverbaar i.v.m onze strakke planning. Uiteindelijk hebben we een prachtig alternatief gevonden en dankzij de flexibiliteit van Bestratingsweb.nl kregen we deze geleverd op de door ons gewenste datum. Wij zijn superblij met het eindresultaat!

N.v.t