Fehold

Uitstekend!

Houden zo

Siementje de Jager

Snel antwoord op mijn vraag gekregen :)

geen tips

Bram Holshuijsen

Klein probleempje geweest maar echt super opgelost. Dus erg bedankt!
Bram

Ga zo door!!!!

George

Snel geleverd

Ga zo door

Joris

Voor de aanleg van onze nieuwe tuin zeer mooie grote keramische 1x1 meter tegels besteld bij Bestratingsweb.nl. 2 keer gekeken in de showroom en daarna tot aanschaf overgegaan. Prima prijs,... Voor de aanleg van onze nieuwe tuin zeer mooie grote keramische 1x1 meter tegels besteld bij Bestratingsweb.nl. 2 keer gekeken in de showroom en daarna tot aanschaf overgegaan. Prima prijs, duidelijke voorwaarden en zeer goed bereikbaar voor vragen. Bij levering bleek er iets mis met een paar tegels. Dit kan natuurlijk gebeuren bij kwetsbare stenen, maar belangrijker nog het is perfect en heel erg snel opgelost. Als wij weer tegels en andere materialen nodig hebben, dan kijk ik geeneens verder en weet ik Bestratingsweb.nl te vinden. Veel dank Jarno en Thimo voor het advies, de open communicatie en de geweldige service. Kom een keer kijken als de tuin helemaal klaar is ;-)

Zo doorgaan!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Ha Joris, bedankt voor de prachtige review! Erg fijn om te horen dat je onze service ook als goed hebt ervaren! We komen zeker een keertje kijken, als we in de buurt zijn :) Gr. Jarno en Thimo.

Jan

Duidelijke communicatie, en tegels netjes en snel geleverd.

Geen.

Richard Bouma en Lidy van Staalduinen

Onze keus voor terrastegels en zeeuws bont klinkers was snel gemaakt. Afronding van de offerte met alle verdere toebehoren verliep snel in overleg met Ellis. Er ligt nu een mooi aangelegde bestrating.

Geen verdere tips

Reactie Bestratingsweb.nl:

Hé Richard en Lidy, bedankt voor jullie mooie review! Het contact met jullie heb ik ook als erg prettig ervaren. Heel veel plezier van jullie nieuwe keramische terrastegels en opritklinkers! :)... Hé Richard en Lidy, bedankt voor jullie mooie review! Het contact met jullie heb ik ook als erg prettig ervaren. Heel veel plezier van jullie nieuwe keramische terrastegels en opritklinkers! :) Groetjes, Ellis

Marlies

Goed!!

Truus en Ben Kaan

Vanaf het eerste contact, gebeld door Ellis met relevante vragen m.b.t. de offerte aanvraag. Het persoonlijke! contact! optimale service en prima! prijs besloten de aankoop af te ronden.
Tot...
Tot aan levering jl. vrijdag contact blijven houden of de zending, goed is aangekomen en alles goed is gegaan.
Note: Van de overige aangevraagde 9 offertes heeft geen bedrijf de moeite genomen te bellen. Uitstekende! service!, klantgerichtheid!, vriendelijkheid, after Sales een visite kaartje voor het bedrijf.
Een aanrader. Groetjes Ben Kaan

Welke tip heb je voor ons?

Ga zeker zo door Tip concurrerende bedrijven lekker laten slapen.

Reactie Bestratingsweb.nl:

Ha Ben, hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review! Leuk om te horen dat je alles als goed hebt ervaren, daar doen we het voor! ;) En, jullie tuin is uiteindelijk een erg mooi plaatje... Ha Ben, hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review! Leuk om te horen dat je alles als goed hebt ervaren, daar doen we het voor! ;) En, jullie tuin is uiteindelijk een erg mooi plaatje geworden, veel plezier daarvan! Groetjes, Ellis

geubels

Goed en snel