Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

Sprangers

Groot assortiment goede prijzen

van der Hoofd

Maandag ochtend top service!

contact en snelheid

A. Jacobsen

Komt goed.

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Geen overbodige mail. Alleen de noodzakelijke info die ook waar word gemaakt.

W v d Dool

Fijne mensen bij jullie

Super

Bloemsma

Zeer tevreden!

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Via internet op zoek gegaan naar tegels voor onze overkapping. Al snel hier terecht gekomen, omdat de tegels het meest voordelig werden aangeboden. Het bestellen ging gemakkelijk en ook het leveren... Via internet op zoek gegaan naar tegels voor onze overkapping. Al snel hier terecht gekomen, omdat de tegels het meest voordelig werden aangeboden. Het bestellen ging gemakkelijk en ook het leveren verliep zonder problemen. Door onze rekenfout kwamen we uiteindelijk een tegel te kort. Binnen een mum van tijd werd de tegel alsnog nageleverd. Een aanrader dus!

Sierk

Stenen voor tuin

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

We zijn naar de showroom geweest in Heerde. Het is mooie showroom waar zowel binnen als buiten dingen staan. Het is wel zo dat er van verschillende leveranciers dingen staan. We gingen bestellen bij... We zijn naar de showroom geweest in Heerde. Het is mooie showroom waar zowel binnen als buiten dingen staan. Het is wel zo dat er van verschillende leveranciers dingen staan. We gingen bestellen bij ze gaven aan zo zsm leveren. Wij dachten dat alles in 1x kwam want het kwam al best wel snel. Maar dat was dus niet zo alles werd apart geleverd 🙈 .
Zelfs het voegmiddag kwam een aparte vracht wagen voor. Opzich is het niet erg dat het van verschillende leveranciers komt maar je kan ook alles op 1 plek verzamelen en dan alles in 1x keer leveren schild een hoop bezine kosten zeker in deze tijd.
Je werd soms ook verrast dat je ineens gebeld werd dat ze dingen kwam leveren.
Of er waren verkeerde stenen geleverd en die genen is twee keer bij ons geweest 1x om stenen te leveren en 1x om de verkeerde stenen op te halen. Je werd dan ook niet op de hoogte gesteld van we komen ze halen. Het is uit eindelijk allemaal goed komen en we zijn blij met onze stenen 🙂

Paul Scholten

Goed, goedkoop en snel.

Prettige advisering

Ajacied

Mooie nette tegels en strak gelegd

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Professioneel bedrijf die goed bereikbaar is en duidelijk communiceert. Tegels werden tot aan de achtertuin bezorgd met de pompwagen. Dit scheelde heel veel arbeid.

Diender

Goede prijs, kwaliteit en service

Goede prijs, fijne service

Kees