Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

marianne

Keiharde garanties

degelijk en betrouwbaar

Huib

Klein foutje in de bestelling maar NETJES gecorrigeerd

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Ordering gaat prima, levering snel, maar niet exact hetgeen besteld was na contact met klantenservice werd eea direct opgelost

Rob

Snel en makkelijk

Super

Jennifer van ZON

IJzersterk bedrijf, snelle levering en goed bereikbaar

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Kunnen snel schakelen en nog sneller leveren op locatie, fijne club!!

Muriël Schepers

Leuke stenen

prima ervaring

Arnold

Snel geleverd

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

De bestelling werd in 2 delen geleverd omdat ze bij de 1e levering een aantal m2 vergeten waren mee te nemen. Ondanks dat het in 2 keer geleverd werd ging het wel vlot. De zwarte betonklinkers 8cm... De bestelling werd in 2 delen geleverd omdat ze bij de 1e levering een aantal m2 vergeten waren mee te nemen. Ondanks dat het in 2 keer geleverd werd ging het wel vlot. De zwarte betonklinkers 8cm breken snel hoekjes uit dit is wel jammer. Ook 1 opsluitband van 6x20cm tilde ik op en brak zo doormidden. Ik hoop dat de dure terrastegels van betere kwaliteit zijn. Het bestelproces is makkelijk en tijdens het bestellen kun je snel hulp vragen via de chat. Ik heb voor de zekerheid een kleine vrachtwagen meebesteld voor 35 euro omdat ik niet zeker wist of een grote vrachtwagen de draai kon krijgen. Dit bleek niet nodig te zijn volgens de planning. Het geld wat hier extra voor betaald is heb ik nog niet terug gekregen maar dit zal vast goed komen.

Raymond

Snelle reactie en goede afspraak voor levering

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Zeer snelle reactie op een vraag voor een offerte, met een aantrekkelijke prijs.

Marion van Hoogenhuizen

Goede service voor een goede prijs

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Bij meerdere sites werden deze producten aangeboden voor een hogere prijs. Helaas was de bestelde split op, maar keurig opgelost met een iets meer hoeveelheid voor dezelfde prijs. Keurig opgelost!... Bij meerdere sites werden deze producten aangeboden voor een hogere prijs. Helaas was de bestelde split op, maar keurig opgelost met een iets meer hoeveelheid voor dezelfde prijs. Keurig opgelost! Alleen de bezorgingsdag was niet gemeld, waardoor de transporteur voor onze deur stond terwijl we niet thuis waren.

Arjen

Prima geregeld

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Na de bestelling duidelijk geïnformeerd over de levertijd en alles optijd geleverd

T Ruijter

Fantastisch

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Snelle levering, goed contact en prachtige spullen.