Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

HG van der Zee

Kei goede service

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Alles top geregeld. Duidelijke afspraken. Voor levering netjes gebeld wij zijn over een half uur bij.

Smit

Meedenkend, flexibel, snel

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Uiterst vriendelijk waarbij geen enkele uitdaging teveel is. Wordt in overleg uiterst snel geleverd ook wanneer blijkt dat de bestelling daardoor aangepast dient te worden!

Bestraten

Top

C. Orbons

Tevreden klant

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Op 5 juni een grote bestelling gedaan bij sierbestratingsmarkt.com, op 10 juni werden de producten al thuisbezorgd. Netjes een dag van tevoren hiervan via de mail op de hoogte gebracht en 10 minuten... Op 5 juni een grote bestelling gedaan bij sierbestratingsmarkt.com, op 10 juni werden de producten al thuisbezorgd. Netjes een dag van tevoren hiervan via de mail op de hoogte gebracht en 10 minuten van tevoren gebeld door de chauffeur. Ivm. een tijdelijk geplaatst obstakel voor onze deur was het lossen een uitdaging, maar de chauffeur heeft hard zijn best gedaan om alles op de gewenste plek te krijgen. Van de zware producten klopte alles netjes, er ontbrak echter een worteldoek, via de klantenservice contact opgenomen en hier wordt nog achteraan gegaan. Over de levering zijn wij tevreden, over de kwaliteit van de producten kan ik nog niets zeggen omdat we er nog mee aan de slag moeten gaan. Het ziet er in ieder geval allemaal netjes en stevig uit.

naessens marina

Topfirma

super

GiBa Bouw

Flexibele leverancier

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Bij navraag werd de leverdatum bespoedigt en er werd adequaat gereageerd op de vraag of de levering op een andere locatie kon plaatsvinden.

BLZ Bouw

Prima service en snelle levering

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Voor een werk in Rotterdam twee straat tegels 60 X 120 cm 7 cm dik besteld. Nette prijs, snelle levering en kwalitatief materiaal! Meer dan tevreden. Telefonisch goed bereikbaar en flexibel met... Voor een werk in Rotterdam twee straat tegels 60 X 120 cm 7 cm dik besteld. Nette prijs, snelle levering en kwalitatief materiaal! Meer dan tevreden. Telefonisch goed bereikbaar en flexibel met leveren op de gewenste datum. Zelfs hier in Rotterdam (ver uit de regio)

Jan berghorst

Breed assortiment volop keuze

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Scherp geprijsd en snel geleverd

Leon

Snelle levering en ruim naar boven afgerond,

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

10% meer gekregen, bedankt. Scherpe prijs en snelle levering. Zou fijn zijn in het bestelproces te zien hoeveel er nu exact ontvangt.