Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

Circkens

Heel fijn geholpen door jaap

Top

Hennie van Gennip

Snellere levering als de chauffeur kon bellen

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Bestellen gaat eenvoudig. Ik werd gebeld omdat besteld artikel niet voorradig was; werd een beter artikel als alternatief aangeboden voor de bestelde prijs. Leverdatum was sneller dan nodig en... Bestellen gaat eenvoudig. Ik werd gebeld omdat besteld artikel niet voorradig was; werd een beter artikel als alternatief aangeboden voor de bestelde prijs. Leverdatum was sneller dan nodig en verwacht. Chauffeur zou van te voren even bellen, belde echter met onze deurbel om 7:15 uur op vrijdagochtend, dus dat was een positieve verrassing!

Herko de Graaf

Service en goede prijs kwaliteit

Uitstekende service
Nette levering aan huis
Goede kwaliteit product
Scherpe prijs

Mountec ELEKTRO

Bestelling is prima geleverd.

Goed service

Hogendoorn

Tevreden over dit bedrijf

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

goed product goeie levering alleen 2 dagen TE vroeg was dodag afgesproken maar didag stonden de pallets ineens op de stoep.
Was ff lastig omdat ik net thuis kwam en de chauffeur de pallets...
Was ff lastig omdat ik net thuis kwam en de chauffeur de pallets moest omzetten om de stoep vrij te houden.

de boshut

Snelle bezorging

positief

Maurits Kempen

Netjes

Rob

Meten is weten

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Ik heb positieve ervaringen, helpen goed en zoekn een goed alternatief als iets toch niet op voorraad blijkt te zijn. Correcte en snelle levering.

KARIN STULP-TILMAN

BESTRATINGSMARKT.COM VOOR EEN TUIN DIE KWALITEIT BIED

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Het personeel is behulpzaam en vriendelijk

Nico van Gulik

Bestratingsmarkt een ABC-tje

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Wij hebben A kwaliteit betonklinkers besteld van voor een aantrekkelijke prijs .
Prima kwaliteit via Bestratingsmarkt .
Levertijd duurde bij ons 8 dagen maar de stenen werden Keurig op...
Prima kwaliteit via Bestratingsmarkt .
Levertijd duurde bij ons 8 dagen maar de stenen werden Keurig op tijd en netjes afgeleverd . Crescendo !!!