Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

Van leeuwen

Goede service

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Sterk in de communicatie en klantvriendelijk

EllyvdK

Supersnelle levering maar nu moeten wij aan de slag

Top

van Schijndel

Perfect!

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Heel goed, makkelijk besteld, goed geleverd.

Danny Stokkentre

Super mooie, snelgeleverde bestrating.

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

De levering was binnen 5 dagen geleverd. We wonen op een pleintje en het was geen enkel probleem voor de chauffeur om de bestrating netjes voor de deur te zetten. De chauffeur was ook erg beleefd.... De levering was binnen 5 dagen geleverd. We wonen op een pleintje en het was geen enkel probleem voor de chauffeur om de bestrating netjes voor de deur te zetten. De chauffeur was ook erg beleefd. Voor deze prijs top kwaliteit en perfecte service. Dikke aanrader!

Horeman

Meedenken en snelle afhandeling

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Geweldig deze mensen moest een drain hebben en had zelf niet aan de afsluit kappen gedacht … mail van hun gekregen ter info en snel als nog meegeleverd..

Richard

Top kwaliteit tegen de scherpste prijs.

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Het contact met Gerrit was zeer prettig. Mooie tegels tegen de scherpste prijs. Ouderwetse service en goede afspraken.

Roy van Coolwijk

Klant vriendelijk bedrijf

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Artikel was helaas vertraagd door leverancier maar goed opgelost door het bedrijf en ze zijn erg klantvriendelijk.

John van der Hoek

Juiste partij met goede prijs/kwaliteit verhouding voor uw bestratingswerkzaamheden

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Top kwaliteit en geleverd conform afspraak. Voorbeeld voor andere

Maat

Snelle service

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Prima service. Via de site is het makkelijk bestellen en eventuele vragen worden telefonisch vriendelijk beantwoord.

Hofman

Uiteindelijk goed gekomen

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Na wat ergernissen omtrent de bestelling had de firma contact opgenomen en hebben we het op kunnen lossen.