Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

M.Misbah

Goede ervaring

Heel goed

Rietvink

Geduld moet je wel een schone zaak vinden

Ik vond leveringstijd van 6 weken wel erg lang; zit nog te wachten

Gerwin V

Teleurgesteld

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

De eerste ervaring in de winkel was prima, goede uitleg, uitgebreid de tijd genomen en goed geholpen. Helaas bleek de productie een flinke vertraging te hebben, waar we alle begrip voor hebben.... De eerste ervaring in de winkel was prima, goede uitleg, uitgebreid de tijd genomen en goed geholpen. Helaas bleek de productie een flinke vertraging te hebben, waar we alle begrip voor hebben. Echter de service erna ben ik niet over te spreken. Een chauffeur die een kwartier voor de deellevering zich aanmeld, en dan ook nog de verkeerde producten levert. Na diverse whatsapp berichten nog geen reactie van bestratingsweb. Vervolgens naar de winkel gegaan, waarbij beloofd werd dat ze hun uiterste best gingen doen om met de fabrikant tot een financiële compensatie te komen.Dit omdat alles al in de achtertuin is gesjouwd en wij ons neer konden leggen bij de levering van de verkeerde kleur. Ik had zelf maar beter moeten checken werd mij verteld. Na nog een telefoontje zou ik vorige week terug gebeld worden. Helaas, vandaag zelf maar terug gebeld. De verkoop ging goed, maar de service is vervolgens zeer frustrerend. We hadden hoge verwachtingen van dit bedrijf, maar zijn zeer teleurgesteld.

K de Vries

Steengoed

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Super. Snel geregeld, snel bezorgd.

Gouda

Prachtig terras

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

door advies van Bestratingsmarkt.com is mijn terras nog mooier dan we eerst zelf konden voorstellen, heel erg bedankt voor het meewerken en denken

Iris

Hele goede service en snelle levering

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Zoals overlegd uit uitgeleverd super fijn en tevreden!!!

Nusteleijn

Tegels niet kunnen leveren

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

tuintegels besteld, op de website stonden snelle levertijden.
tuintegels besteld, op de website stonden snelle levertijden.
Volgende dag gebeld en toen bleek bij doorvragen dat de tegels waarschijnlijk niet eens geleverd kunnen worden, en al helemaal geen levertijden.
Dus zeer jammer, tip: hou de site up to dat met actuele levertijden

Ron Dronten

Snelste van NL

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Moest snel bestrating hebben, Bestratingsmarkt had de snelste levertijd en heeft dit waar gemaakt blij mee!!!

GA Miers

Gave collectie mooie keuze

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Advies is super verschillende zaken bezocht maar deze blinkt uit zowel on als of line

G d W

Wachtende...