Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

Breitler

Het is pas af met afwatering šŸ‘

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Helder in maat en levering

Maggie

Hier kun je op bouwen

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

alert, snelle levering, keuze, attent

LOGTENBERG

Uitstekend mooie bestrating en snelle levering!

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Duidelijke communicatie met het bestellen en moment van leveren! Bestrating is keurig en snel geleverd!

Louise N

Mooie showopstelling van alle tegels waaruit je kunt kiezen, maakt de keuze niet makkelijker :) Maar weten wel dat we een zeer ruime keuze hadden. Daarom ook een toptegel uitgezocht en stonden...

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Mooi assortiment en ook fysiek aanwezig

Ilene

Bedrijf is goed te bereiken en wordt goed advies gegeven op alle vragen. Levering was super snel en op de juiste plek gezet complimenten naar deze bestratingswinkel

Advies en communicatie

Kuijper

Super slechte afgeleverd

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Het bestellen ging zonder problemen. Alleen toen het werd afgeleverd liep alles mis. De chauffeur dropte alles 100 meter verderop. Zijn argument was dat daar niet met de vrachtwagen kon komen. Er zijn al meerdere vrachtwagens langs de achterzijde gekomen (zelfde formaat) maar de chauffeur wilde van niks weten en zo snel mogelijk lossen. Toen ik de chauffeur hierover aansprak zei hij "Dat krijg je als je via internet besteld, dan moet je maar niet via internet bestellen. Vervolgens laat hij een laag met klinkers los waardoor er meerdere klinkers doormidden braken. Toen ik daar wat van zei kreeg ik de volle laag van de chauffeur. De chauffeur gedroeg zich echt als een hork. Met de webshop had ik geen problemen maar met de transporteur die uitbesteed was wel. Dit was eens en nooit meer.

Sultan ( Paristanbul ) Tas

Niet nadenken , doen

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

chauffeur was super vriendelijk en product super

Stucwerk NO

Hele mooie producten en zeer compleet vergeleken met andere aanbieders waar de prijs uiteindelijk ook nog hoger is. Super Bestratingsmarkt.com!

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Uitgebreid, snel bereikbaar, verstand van materiaal en goed advies, zeer flexibel

Frans Blaauwgeers

Betrouwbaar

meedenken , betrouwbaarheid

Francisca Gritter-Middelbos

Uitstekend geholpen, mooie bestrating voor een mooie prijs!

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Goede prijs kwaliteit verhouding en goed gehlopen,