Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

VW Air Products

Erg fijne communicatie en netjes op tijd gelost en geleverd

Snelle levering en reacties

Dick Gravekamp

Matig

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Goedkope versie van de stenen, er wordt niet aangegeven dat je bepaalde aansluit middelen nodig hebt bij aco-drains

Jansen

Ontevreden hovenier

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Vooraf contact gehad en het product was voorradig met een levering binnen 5 dagen, ruim 2 weken later na zelf contact op te nemen verneem ik dat het product niet meer geleverd zal worden. €200 te... Vooraf contact gehad en het product was voorradig met een levering binnen 5 dagen, ruim 2 weken later na zelf contact op te nemen verneem ik dat het product niet meer geleverd zal worden. €200 te weinig terugbetaald gekregen en geen materiaal om mee te werken, nu elders opnieuw wachten op levering.

Willem van Heeckeren

Geen geharkt met Bestratingsmark(t)

Goede service netjes afgeleverd

Hjoed & Moarn BV

Klinkende deal

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Vorige week in no-time een bestelling kunnen doen tegen een scherpe prijs en binnen 2 dagen geleverd. Er was regelmatig contact, hetgeen plezierig en adequaat was.

Henk van Olst

Soms zit het mee en soms zit het tegen.

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

De ervaring met Bestratingsmarkt is goed, alleen het percentage kapotte tegels is wel erg hoog. In verschillende tegels zaten op de hoeken haarschuurtjes, de hoeken braken spontaan af.
Van de...
Van de 190 tegels gingen er direct al 15 tegels overstuur
, ze hebben het heel correct verrekend en aangepast. Ik heb er nog weer 100 stuks bij besteld die ik tekort kwam. Ik hoop nu meer geluk te hebben.

Jansen en Partners Belastingadviseurs

Bestratin perfect geleved

goede sevice

v. Aspen

Blij met onze keuze voor Bestratingsmarkt

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Mooi assortiment en goede service, ook nadien super!

Sprangers

Groot assortiment goede prijzen

van der Hoofd

Maandag ochtend top service!

contact en snelheid