Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

Kees Mourits

Bestrating oplossing

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

telefonisch contact gehad was een goed oplossend gesprek.

Bosch

Nette snelle levering. Super!!

Nette snelle levering.
Netjes te woord gestaan en op de dag geleverd die afgesproken was!

Arne Reurink

Unieke service, tot ‘s avonds laat bereikbaar en netjes en vlot afgeleverd

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Vlotte levering en zeer goed bereikbaar

Hendrie

Snelle service

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

snelle service en vriendelijk mailcontact

Jaco Corbijn

Stenen succes

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Eenvoudig bestellen, supersnelle levering, aardige chauffeur

Bestelling mei 2021

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Snelle en vriendelijke service. Gevraagd of de stapelblokken z.s.m. geleverd konden worden en bestratingsmarkt heeft toen meteen contact opgenomen met de leverancier. 1 minpunt is dat de blokken bij... Snelle en vriendelijke service. Gevraagd of de stapelblokken z.s.m. geleverd konden worden en bestratingsmarkt heeft toen meteen contact opgenomen met de leverancier. 1 minpunt is dat de blokken bij levering niet (goed?) vastzaten. Hierdoor kreeg ik de stenen deels los i.p.v. op een pallet of stevig vastgebonden. Aangezien de hovenier nog niet begonnen is, heb ik nog niet kunnen zien of de blokken hierdoor zijn beschadigd.

Jk

Bestratingsmarkt.aan te raden .com

Super goed gegaan

Van Aalst

Klantvriendelijk en supervlot

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Getipt door een buurman vanwege zijn keurige pad. Telefonisch besteld door mijn vader en via de mail vlotjes afgehandeld. Snelle levering en onze oprit ziet er weer perfect uit!

Fam. Visser

Ook bij problemen 100% tevreden met de oplossing

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Iets voordelig verkopen hoeft niet zo moeilijk te zijn, maar wanneer er iets niet goed gaat kom je er pas achter hoe klantvriendelijk een bedrijf is. Bij ons is er iets goed fout gegaan waar... Iets voordelig verkopen hoeft niet zo moeilijk te zijn, maar wanneer er iets niet goed gaat kom je er pas achter hoe klantvriendelijk een bedrijf is. Bij ons is er iets goed fout gegaan waar bestratingsmarkt.com overigens niets aan kon doen. Het kleurverschil in de uitgekozen bestrating van Excluton was zo groot met de geleverde stenen dat wij daar erg verdrietig van werden. Excluton wilde nergens van weten omdat de bestrating er al in gelegd was (dat hadden wij niet meten doen). Bestratingsmarkt heeft alle verantwoordelijkheid op zich genomen en met de oplossing zijn wij 100% tevreden. Een hele dikke pluim voor Bestratingsmarkt en een hele koude douche voor Excluton.

N.v.t.

Leuk