Bestratingsmarkt.com

Bestratingsmarkt.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bestratingsmarkt.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1707
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bestratingsmarkt.com met 9/10. Gebaseerd op 1707 ervaringen.

freddy
freddy

Uw ervaring

ben gelijk geholpen en werd naar mijn wensen geluister en uitgevoerd

zeer snelle levering op verzoek was binnen 2 dagen thuis bezorgt helemaal TOP!!!

Goede klanten service..

Lagerhuis
Lagerhuis

Uw ervaring

super contact veel keuze in showtuin Heerde en super geholpen gasten hebben verstand van zaken en denken goed met je mee.. afspreken wanneer te leveren en onze stratenmaker was ook heel bij met deze partij had zelf ook al vaker met hun gewerkt al met al super verlopen complimenten.

Goud.

Viola ten Berg
Zeer goed (9/10)
Viola ten Berg

Veel keuze op de site.
Scherpe prijzen.
Duidelijke informatie over bestelprocedure.
Snelle levering mogelijk.
Mogelijkheid tot vragen stellen via de chat.

Score voor Bestratingsmarkt.com:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ruime keuze en gemakkelijk te bestellen.

C
Onacceptabel (1/10)
C

Uw ervaring

Stenen online besteld in de showroom waren ze niet aanwezig alles vooruit moeten betalen. Hebben ze deze stenen helemaal niet. Wel een alternatief aangedragen telefonisch omdat er noet over geld gepraat werd maar akkoord gegaan. Blijken de alternatieve stenen ipv 14,95 p/m2 24,00p/m2 te zijn dus of ik ik de rest wilde betalen dus zonder ook maar een tegemoetkoming vanwege het ongemak.
Hele boel maar afgeblazen maar telefonisch zijn ze moeilijk bereikbaar stuur je vervolgens 2 mails krijg je ook geen antwoord nog weer gebeld is diegene van de administratie er weer niet maar als het goed is word het geld teruggestort.
Dus zeker geen goede ervaring al met al. En de niet leverbare stenen blijven gewoon online staan.....lokkertjes?

Score voor Bestratingsmarkt.com:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Erg jammer stenen op site zijn helemaal niet leverbaar.

Bar
Zeer goed (9/10)
Bar

Uw ervaring

Goed meegedacht in de afhandeling van de bestelling. Na bestellen kwam bericht van de leverancier dat de steen uitverkocht was. Een week later bleek door een annulering de steen toch beschikbaar te zijn. We zijn gelijk geïnformeerd en er is mee gedacht hoe een en ander geregeld kon worden. Zeker ook de moeite waard om de winkel te bezoeken, ik vond het daar prettiger uitzoeken dan op de website.

Score voor Bestratingsmarkt.com:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Tevreden over bestellen, meedenken en levering.

antony
antony

Uw ervaring

bij een product wat uitverkocht was snel mail verkeer voor een passende oplossing

Super snel en duidelijk.

Brigette v. Hasselt
Brigette v. Hasselt

Uw ervaring

alles te zien, vriendelijk personeel, koffie! en mooie deal!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Indrukwekkend assortiment in heerde, vriendelijk geholpen en je merkt dat als je ff moet wachten de jongens het goed doen.. super zaakie.

Mehmet
Mehmet

Uw ervaring

Op de afgesproken datum alles netjes geleverd aan huis.

Gewoon goed.

Prima.

Janneke Soeren
Janneke Soeren

Uw ervaring

bij het eerste contact had ik al een goed gevoel dat het na behoren geregeld zou worden. Verwachting is werkelijkheid geworden.. geen op of aanmerkingen alleen maar een compliment uit et zuiden.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mooi, kundig, strak bedrijf.

Bedrijfsinformatie

Bestratingsmarkt.com is een grote onafhankelijke aanbieder van Excluton sierbestrating, bestrating, siertegels, Tuinvisie tuinbestrating, tuintegels en diversen. Dit gehele assortiment tegen de scherpste prijzen op het internet. Tevens beschikken wij over een 2500 m2 showtuin, waar u ten alle tijden een kijkje kunt komen nemen om de sfeer van onze producten te proeven en beleven!
Adres
Kamperzijweg 6