Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

Freriks

Snel geleverd

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Snel geleverd en goede prijzen

Anja Verstappen

Topbedrijf

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Snelle levering, goede communicatie!

Mirjam

Mijn ervaring met Bestratingsmarkt.com uit Heerde was buitengewoon positief. Vanaf het eerste moment dat ik contact opnam voor advies over bestratingsmaterialen, was het duidelijk dat... Mijn ervaring met Bestratingsmarkt.com uit Heerde was buitengewoon positief. Vanaf het eerste moment dat ik contact opnam voor advies over bestratingsmaterialen, was het duidelijk dat klanttevredenheid hier hoog in het vaandel staat. Het personeel was zeer deskundig en hielp me bij het kiezen van de perfecte materialen voor mijn project.

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

De kwaliteit van de materialen die ik heb gekocht, was uitstekend. Ze boden een breed scala aan opties, van klassieke klinkers tot moderne tegels, allemaal van topkwaliteit. Mijn bestelling werd... De kwaliteit van de materialen die ik heb gekocht, was uitstekend. Ze boden een breed scala aan opties, van klassieke klinkers tot moderne tegels, allemaal van topkwaliteit. Mijn bestelling werd snel en op het afgesproken tijdstip geleverd. De levering verliep soepel en de materialen waren zorgvuldig verpaktHun expertise in bestratingsmaterialen was indrukwekkend. Ze hielpen me bij het maken van de juiste keuzes voor mijn project, rekening houdend met zowel esthetiek als functionaliteit. Kortom, mijn ervaring met Bestratingsmarkt.com was zeer positief en ik zou hen zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteitsbestrating en uitstekende service.

Particulier

Makkelijk bestellen

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Prima. Eigen gemaakte bestelfout werd zonder discussie aangepast en teveel betaalde teruggestort. Aflevering keurig volgens afspraak.

Jeroen Splinter

Kan beter

Kan beter

Bizte

Top bedrijf

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Uitstekende service. De informatie die ik kreeg was correct en de hulp die ik kreeg was nuttig

Freya De Saeger

Knappe selectie van kwalitatieve producten

Uitsluitend positief

Warmte Zon - Duurzame energie en verwarming

Bestelling 2 dagen later in huis!

goed

Huub Janssen

Betonplaten

Jeroen Gaarenstroom

Goed bezig

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Alles naar wens en op tijd