Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

Joost van de Vrugt

The best of the best

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Duidelijk overzichtelijk en goede prijzen voor de kwaliteit die geleverd word

GJT

Super snelle en goede service

Snelle levering en kwaliteit

Lijkt goed

Freerk te Rietstap

Kan beter !!!!!

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Niet erg geweldig. Producten zijn goed maar service ben ik minder tevreden

particulier

Steengoede levering

prima ervaring

Tjerk

Andere verwachting van zwarte kleur

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Jammer dat in de communicatie en op de site constant werd gerept over zwarte klinkers, terwijl je hier antraciet klinkers voor geleverd krijgt. Nadat ik dit aangaf in de review, kreeg ik als reactie... Jammer dat in de communicatie en op de site constant werd gerept over zwarte klinkers, terwijl je hier antraciet klinkers voor geleverd krijgt. Nadat ik dit aangaf in de review, kreeg ik als reactie dat dit 'gewoon' hetzelfde is in de klinkerwereld. Ik had dit (blijkbaar) moeten weten, maar als particulier ben ik niet op de hoogte van deze codetaal. Inmiddels indirect wel gelijk gekregen want de advertentie is aangepast en hier staat niet meer 'zwart' benoemd. Jammer dat dit niet persoonlijk is gedeeld als tenminste erkenning van de verkeerd gecreëerde verwachtingen in plaats van het verwijt dat ik beter had moeten weten.

Verder zijn de klinkers en tegels prima qua kwaliteit. Deze zijn in overleg keurig op de juiste locatie geleverd.

Sjaak

Van begin tot eind: Top!

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Pluspunten: goede prijs, goede producten en afspraken worden nagekomen. Alles binnen de gestelde termijn bezorgd. De chauffeur heeft alles voor ons op een prima plek afgeleverd (afleveradres is een... Pluspunten: goede prijs, goede producten en afspraken worden nagekomen. Alles binnen de gestelde termijn bezorgd. De chauffeur heeft alles voor ons op een prima plek afgeleverd (afleveradres is een camping en dat is niet echt simpel voor zo'n grote combinatie). Alles samengevat: een prima, betrouwbaar bedrijf. Minpunten: geen!

Mooij

Goede service en afspraak is afspraak!

Top

Jeannet

Super service

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Tijdens het aanleggen van ons terras kwamen we vier tegels te kort. Contact opgenomen met bestratingsmarkt en zij hebben direct contact opgenomen met de leverancier. De tegels konden nog net mee met... Tijdens het aanleggen van ons terras kwamen we vier tegels te kort. Contact opgenomen met bestratingsmarkt en zij hebben direct contact opgenomen met de leverancier. De tegels konden nog net mee met de komende levering en waren 2 dagen later binnen. Zij hebben ze netjes voor me in de auto gelegd waardoor ons terras afgemaakt kon worden.