Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

Allround Renovations

Super snel en netjes afgeleverd!

Keurig volgens afspraak!

Samet Tercanlioglu

Een echte Ondernemer met veel kennis!

Perfect

Saïd

Ontspannen

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

We konden op de zaak rustig rondkijken en werden heel duidelijk en goed geholpen. Ik heb mijn zaak wel gevonden voor toekomstige aankopen!.

Hans

Geweldige service

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Na telefonisch contact gevraagd of ze bepaalde klinkers in de showtuin lagen. Dit werd uitgezocht en werden keurig terug gebeld, dat ze er lagen. We zijn in Heerde wezen kijken. Wat een keus. Heel... Na telefonisch contact gevraagd of ze bepaalde klinkers in de showtuin lagen. Dit werd uitgezocht en werden keurig terug gebeld, dat ze er lagen. We zijn in Heerde wezen kijken. Wat een keus. Heel fijn geholpen en de klinkers besteld. Omdat we de klinkers graag snel wilden hebben werd er direct gebeld met de leverancier. Ze waren voldoende op voorraad. Levering ging nog sneller dan besproken. Leverancier belde vrijdags of hij een dag eerder kon leveren. Op de dag van levering half uur van te voren gebeld en stenen afgeleverd voor de deur. Kortom geweldige service van bestratingsmarkt en leverancier Morsinkhof.

Arnold Horde

Een mooi steentje bijgedragen..

Helder en snel

Reint Scholten

Steengoed!

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Goed advies met een passend aanbod

Terwolde

Prima service

Persoonlijke behandeling

Angelo van der Zwan

Toppers

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Goed geïnformeerd en super geholpen

TB

Klinkt klinkers

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Zeer snel geleverd maar hadden wel even kunnen bellen dat het drie dagen eerder gebracht werd dan ik gevraagd had. Nu snap ik wel qua route van een vrachtwagen maar even bellen vind ik dan wel... Zeer snel geleverd maar hadden wel even kunnen bellen dat het drie dagen eerder gebracht werd dan ik gevraagd had. Nu snap ik wel qua route van een vrachtwagen maar even bellen vind ik dan wel wenselijk, niet iedereen zit de hele dag op zijn mail te kijken want die hadden was wel verstuurd

M Bosshard OG

Topstenen!

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Goede en snelle levering. Alles keurig en netjes naar wens