Informatie
Levering

EV BUSINESS

Altijd alles kunne vinden wat ik nodig had super snelle levering

Martin Meemelink

Snel en goed en netjes verpakt

Cor

Werkt zoals we hoopten. Goede hulpstukken.

Jan de Ruiter

Snelle levering en topspullen

Silvia

Zeer blij met de bestelde producten.
Echt een genot om nu de ramen te lappen!

Giovanny Van den dries

Slecht.
Foto van de 'unger black series' komt niet overeen met de geleverde wisser.
Unger 'power' wissers zijn de slechtste wissers die ik al heb gehad.. zonde van het geld

Reactie BestelUnger.nl:

Beste Giovanny, wat vervelend om te horen dat u nog steeds niet tevreden bent over de nieuwe raamwissers. Uit uw mail begreep ik dat het enkel ging over het feit dat u dacht dat de rail zwart zou... Beste Giovanny, wat vervelend om te horen dat u nog steeds niet tevreden bent over de nieuwe raamwissers. Uit uw mail begreep ik dat het enkel ging over het feit dat u dacht dat de rail zwart zou zijn.. maar dat deze in werkelijkheid van rvs was. Ik kan uw opmerking enigszins begrijpen maar het is puur de lichtval (schaduw) op de product foto waardoor het liniaal iets donkerder lijkt. Het staat u natuurlijk nog steeds vrij de wisser naar ons terug te sturen. Hopelijk volgende keer beter!
Met vriendelijke groet, Jeroen (BestelUnger.nl)

Veronique Vastmans

Snelle service, kwaliteitsvolle producten met fantastisch gebruiksgemak. Ramen wassen is kinderspel.

Reactie BestelUnger.nl:

Hartelijk dank voor de mooie review!
Heel erg fijn dat de producten zo bevallen :)
Met vriendelijke groet, Jeroen (BestelUnger.nl)

Klein Holkenborg

Makkelijke syte om op te bestellen

Decleir- Smeets

Zeer tevreden over onze aankoop van Unger HydroPower Ultra....Was eerste keer en werden goed geholpen door de klantenservice

Van Manen

Meerdere malen inmiddels wat besteld, top producten. 1x wat vergeten en na belletje nog bij 1e bestelling bij gevoegd.