Remi en Esther

Op de site zagen we erg mooie foto’s en een stijl die ons aansprak! Voor onze bruiloft waren we op zoek naar een goede fotograaf. Via het internet kwamen terecht bij 20WattFotografie.
Op de site zagen we erg mooie foto’s en een stijl die ons aansprak!
Bij de kennismaking was er een goede klik en hadden we vertrouwen in Teun zijn werk.
Teun is de hele dag bij onze bruiloft aanwezig geweest en heeft een goed beeld gemaakt van hoe onze dag was!
Hij is onopvallend aanwezig en weet de juiste foto’s vast te leggen.
Ook erg leuk dat er een klein fotoboekje (15x15) door Teun wordt geleverd met de highlights van de dag!
Wij raden Teun zeker aan!

Saskia & Marielle

Teun is enorm leuk en vriendelijk en toch is hij de hele dag niet opvallend geweest. Voor een bruiloft is dat echt ontspannen en dus perfect! Zijn style van fotograferen is lekker ongedwongen. Als... Teun is enorm leuk en vriendelijk en toch is hij de hele dag niet opvallend geweest. Voor een bruiloft is dat echt ontspannen en dus perfect! Zijn style van fotograferen is lekker ongedwongen. Als je van tuttige, stijve ouderwetse foto's houdt moet je NIET bij Teun zijn! Hij heeft alles precies zo uitgevoerd zoals vooraf afgesproken. Wij zijn zo blij dat we per ongeluk bij 20Watt fotografie (Teun) terecht zijn gekomen! Aanrader!

Lex en Helene

Teun is in het contact een echte professional, zonder hierbij in te boeten aan benaderbaarheid, vriendelijkheid en humor. Tijdens de voorbereidingen luisterde hij naar onze wensen en maakte... Teun is in het contact een echte professional, zonder hierbij in te boeten aan benaderbaarheid, vriendelijkheid en humor. Tijdens de voorbereidingen luisterde hij naar onze wensen en maakte duidelijk waar wij aan toe waren. Hij stelde ons op ons gemak.
Tijdens de bruiloft was Teun prettig maar ook op de achtergrond aanwezig. Je merkte hem nauwelijks op en toch maakte hij goed contact met de gasten. Op een prettige manier gaf hij instructies waardoor wij goed en toch spontaan op de foto kwamen. Teun heeft duidelijk passie voor zijn vak, en hij gaat zonder problemen die 'extra mile'

De uiteindelijke foto's zijn van goede kwaliteit en er bleek een groot oog voor detail uit. Wij staan op de foto's zoals we zijn, en we beleefden de dag opnieuw bij het bekijken van de foto's.

Samengevat is Teun een fantastische bruiloftsfotograaf met een passie voor zijn vak, en wij kunnen hem van harte aanbevelen.