Martijn

Teun heeft als fotograaf op ons huwelijk een geweldige dag van geweldige foto's voorzien. Hij was onopvallend maar werkelijk overal om de mooiste foto's te schieten. Een prettige manier van werken... Teun heeft als fotograaf op ons huwelijk een geweldige dag van geweldige foto's voorzien. Hij was onopvallend maar werkelijk overal om de mooiste foto's te schieten. Een prettige manier van werken en prettige omgang met goede tips om ons ook te helpen om de beste pose aan te nemen - met de nodige dosis humer ;-)

RM

Dankzij Teun hebben wij een fantastisch trouwalbum, waarmee wij met veel plezier onze trouwdag de rest van ons leven opnieuw kunnen herbeleven! Niet alleen heeft Teun met het op maat gemaakte... Dankzij Teun hebben wij een fantastisch trouwalbum, waarmee wij met veel plezier onze trouwdag de rest van ons leven opnieuw kunnen herbeleven! Niet alleen heeft Teun met het op maat gemaakte trouwalbum een prachtig vakmanschap geleverd, ook op de dag zelf was hij geweldig en gezellig. Teun heeft alle mooie momenten op de dag met de camera vastgelegd, zonder dat ook maar iemand door had dat hij in de buurt was. Ook tijdens stille momenten viel Teun niet op, dit kwam mede doordat z'n camera's geen geluid maakte. Drie dagen na de bruiloft hadden wij al de eerste trouwfoto's in ons bezit. Dit maakte het nagenieten alleen maar leuker. Zowel voor als na deze eerste selectie, ontvingen wij al veel complimenten van onze gasten over Teun. Het trouwalbum heeft Teun helemaal voor ons op maat gemaakt en zelfs persoonlijk thuis afgeleverd! Zoals gezegd zijn wij super trots en blij met het resultaat! We hebben geen enkel verbeterpunt voor Teun, want naast de foto's was zowel zijn communicatie als documentatie vooraf erg prettig, snel en duidelijk. Het is dat wij maar 1 keer in ons leven trouwen, anders hadden we Teun zeker weten weer gebeld.

Amanda

Hele fijne fotograaf
En de foto's zijn geweldig. Hij denkt goed mee. We hebben onwijs veel complimenten gehad over de foto's!

familie Hendriks

We hebben onze ouders een familieshoot cadeau gedaan en dankzij 20Watt fotografie is de missie helemaal geslaagd! Het zijn hele mooie spontane foto`s geworden. De communicatie rond de shoot vonden... We hebben onze ouders een familieshoot cadeau gedaan en dankzij 20Watt fotografie is de missie helemaal geslaagd! Het zijn hele mooie spontane foto`s geworden. De communicatie rond de shoot vonden wij ook erg prettig, duidelijk en snel. De shoot zelf verliep heel ontspannen, mede dankzij de sympathieke fotograaf die ook de kinderen goed wist mee te krijgen.

Charlene en Jim

Wij hebben Teun gevraagd om bij ons thuis een 'Day in the Life' fotoshoot te fotograferen. En de foto's zijn echt fantastisch geworden. Hij heeft onze jongens precies vastgelegd zoals ze zijn.... Wij hebben Teun gevraagd om bij ons thuis een 'Day in the Life' fotoshoot te fotograferen. En de foto's zijn echt fantastisch geworden. Hij heeft onze jongens precies vastgelegd zoals ze zijn. Lekker spelen, eten en naar bed, de dagelijkse dingen eigenlijk. Wat een dierbare herinneringen. Ik kijk met heel veel plezier terug naar dit mooie moment uit ons leven. Dank je wel Teun!

Remi en Esther

Op de site zagen we erg mooie foto’s en een stijl die ons aansprak! Voor onze bruiloft waren we op zoek naar een goede fotograaf. Via het internet kwamen terecht bij 20WattFotografie.
Op de site zagen we erg mooie foto’s en een stijl die ons aansprak!
Bij de kennismaking was er een goede klik en hadden we vertrouwen in Teun zijn werk.
Teun is de hele dag bij onze bruiloft aanwezig geweest en heeft een goed beeld gemaakt van hoe onze dag was!
Hij is onopvallend aanwezig en weet de juiste foto’s vast te leggen.
Ook erg leuk dat er een klein fotoboekje (15x15) door Teun wordt geleverd met de highlights van de dag!
Wij raden Teun zeker aan!

Saskia & Marielle

Teun is enorm leuk en vriendelijk en toch is hij de hele dag niet opvallend geweest. Voor een bruiloft is dat echt ontspannen en dus perfect! Zijn style van fotograferen is lekker ongedwongen. Als... Teun is enorm leuk en vriendelijk en toch is hij de hele dag niet opvallend geweest. Voor een bruiloft is dat echt ontspannen en dus perfect! Zijn style van fotograferen is lekker ongedwongen. Als je van tuttige, stijve ouderwetse foto's houdt moet je NIET bij Teun zijn! Hij heeft alles precies zo uitgevoerd zoals vooraf afgesproken. Wij zijn zo blij dat we per ongeluk bij 20Watt fotografie (Teun) terecht zijn gekomen! Aanrader!

Lex en Helene

Teun is in het contact een echte professional, zonder hierbij in te boeten aan benaderbaarheid, vriendelijkheid en humor. Tijdens de voorbereidingen luisterde hij naar onze wensen en maakte... Teun is in het contact een echte professional, zonder hierbij in te boeten aan benaderbaarheid, vriendelijkheid en humor. Tijdens de voorbereidingen luisterde hij naar onze wensen en maakte duidelijk waar wij aan toe waren. Hij stelde ons op ons gemak.
Tijdens de bruiloft was Teun prettig maar ook op de achtergrond aanwezig. Je merkte hem nauwelijks op en toch maakte hij goed contact met de gasten. Op een prettige manier gaf hij instructies waardoor wij goed en toch spontaan op de foto kwamen. Teun heeft duidelijk passie voor zijn vak, en hij gaat zonder problemen die 'extra mile'

De uiteindelijke foto's zijn van goede kwaliteit en er bleek een groot oog voor detail uit. Wij staan op de foto's zoals we zijn, en we beleefden de dag opnieuw bij het bekijken van de foto's.

Samengevat is Teun een fantastische bruiloftsfotograaf met een passie voor zijn vak, en wij kunnen hem van harte aanbevelen.