Nadi Luiten-Modderman

Wij hadden het geluk dat Teun onze fotograaf kon zijn. Naast dat ie zijn vak ontzettend goed verstaat is hij ook nog eens heel prettig in de omgang. Wij zagen nogal op tegen een fotoshoot vanwege... Wij hadden het geluk dat Teun onze fotograaf kon zijn. Naast dat ie zijn vak ontzettend goed verstaat is hij ook nog eens heel prettig in de omgang. Wij zagen nogal op tegen een fotoshoot vanwege het statische en het 'gemaakte' eraan, maar met Teun hebben we ons geen moment ongemakkelijk gevoeld. Alle mogelijke pareltjes op het terrein worden ontdekt en zijn enthousiasme voor het resultaat werkt aanstekelijk! We hadden de dag erna al een voorproefje en in minder dan drie weken een volledige rapportage. Wij zijn heel erg blij met het resultaat. De foto's zijn haarscherp! We kunnen nu gaan nagenieten van deze fantastische dag. Ik kan iedereen aanraden voor Teun te kiezen!

Koen en Bodien

Teun heeft van onze dag echt fan-tas-tische foto's gemaakt! Wij wilde vooral veel spontane foto's en dat is heel goed gelukt. Super fijne samenwerking en wij voelde ons beide direct op ons gemak!... Teun heeft van onze dag echt fan-tas-tische foto's gemaakt! Wij wilde vooral veel spontane foto's en dat is heel goed gelukt. Super fijne samenwerking en wij voelde ons beide direct op ons gemak! Communicatie verliep heel gemakkelijk en vlot. 20Watt fotografie (Teun) is echt een aanrader en dikke vette 10 waard!

José Zwart

Geweldige ervaring, eerst al met de trouwreportage van onze zoon en nu met de fotoshoot van het gezin

Dennis en Jenny de Jong

In de voorbereidingen voor ons huwelijk hebben we wat foto's van Teun op Pinterest gezien. We hebben contact gezocht met Teun en een heel goed kennismakingsgesprek gehad. Door de creativiteit in... In de voorbereidingen voor ons huwelijk hebben we wat foto's van Teun op Pinterest gezien. We hebben contact gezocht met Teun en een heel goed kennismakingsgesprek gehad. Door de creativiteit in zijn foto's voelde het voor ons zo goed dat we Teun hebben gevraagd voor onze bruiloft. Het gevoel bleek volkomen terecht en de hele dag heeft hij prachtige foto's gemaakt. Hij dacht mee met de foto's en kwaliteit. Door een felle zon snel geschakeld in manier van foto's maken.
Ook het album is prachtig geworden. Een absolute aanrader!

Hele prettige samenwerking, alles ging volgens afspraak. Prachtige spontane foto's en een erg mooi foto album.

Martijn

Teun heeft als fotograaf op ons huwelijk een geweldige dag van geweldige foto's voorzien. Hij was onopvallend maar werkelijk overal om de mooiste foto's te schieten. Een prettige manier van werken... Teun heeft als fotograaf op ons huwelijk een geweldige dag van geweldige foto's voorzien. Hij was onopvallend maar werkelijk overal om de mooiste foto's te schieten. Een prettige manier van werken en prettige omgang met goede tips om ons ook te helpen om de beste pose aan te nemen - met de nodige dosis humer ;-)

RM

Dankzij Teun hebben wij een fantastisch trouwalbum, waarmee wij met veel plezier onze trouwdag de rest van ons leven opnieuw kunnen herbeleven! Niet alleen heeft Teun met het op maat gemaakte... Dankzij Teun hebben wij een fantastisch trouwalbum, waarmee wij met veel plezier onze trouwdag de rest van ons leven opnieuw kunnen herbeleven! Niet alleen heeft Teun met het op maat gemaakte trouwalbum een prachtig vakmanschap geleverd, ook op de dag zelf was hij geweldig en gezellig. Teun heeft alle mooie momenten op de dag met de camera vastgelegd, zonder dat ook maar iemand door had dat hij in de buurt was. Ook tijdens stille momenten viel Teun niet op, dit kwam mede doordat z'n camera's geen geluid maakte. Drie dagen na de bruiloft hadden wij al de eerste trouwfoto's in ons bezit. Dit maakte het nagenieten alleen maar leuker. Zowel voor als na deze eerste selectie, ontvingen wij al veel complimenten van onze gasten over Teun. Het trouwalbum heeft Teun helemaal voor ons op maat gemaakt en zelfs persoonlijk thuis afgeleverd! Zoals gezegd zijn wij super trots en blij met het resultaat! We hebben geen enkel verbeterpunt voor Teun, want naast de foto's was zowel zijn communicatie als documentatie vooraf erg prettig, snel en duidelijk. Het is dat wij maar 1 keer in ons leven trouwen, anders hadden we Teun zeker weten weer gebeld.

Amanda

Hele fijne fotograaf
En de foto's zijn geweldig. Hij denkt goed mee. We hebben onwijs veel complimenten gehad over de foto's!

familie Hendriks

We hebben onze ouders een familieshoot cadeau gedaan en dankzij 20Watt fotografie is de missie helemaal geslaagd! Het zijn hele mooie spontane foto`s geworden. De communicatie rond de shoot vonden... We hebben onze ouders een familieshoot cadeau gedaan en dankzij 20Watt fotografie is de missie helemaal geslaagd! Het zijn hele mooie spontane foto`s geworden. De communicatie rond de shoot vonden wij ook erg prettig, duidelijk en snel. De shoot zelf verliep heel ontspannen, mede dankzij de sympathieke fotograaf die ook de kinderen goed wist mee te krijgen.

Charlene en Jim

Wij hebben Teun gevraagd om bij ons thuis een 'Day in the Life' fotoshoot te fotograferen. En de foto's zijn echt fantastisch geworden. Hij heeft onze jongens precies vastgelegd zoals ze zijn.... Wij hebben Teun gevraagd om bij ons thuis een 'Day in the Life' fotoshoot te fotograferen. En de foto's zijn echt fantastisch geworden. Hij heeft onze jongens precies vastgelegd zoals ze zijn. Lekker spelen, eten en naar bed, de dagelijkse dingen eigenlijk. Wat een dierbare herinneringen. Ik kijk met heel veel plezier terug naar dit mooie moment uit ons leven. Dank je wel Teun!