Ema Najetovic

Teun is een prettig persoon. Hij is professioneel en tegelijkertijd plezierig in omgang. Zijn foto’s vinden wij echt waanzinnig mooi. We hebben veel fotografen bekeken en Teun sprak aan vanwege het... Teun is een prettig persoon. Hij is professioneel en tegelijkertijd plezierig in omgang. Zijn foto’s vinden wij echt waanzinnig mooi. We hebben veel fotografen bekeken en Teun sprak aan vanwege het kleurrijke dat zijn foto’s hebben en vanwege de eigenzinnigheid die ze hebben. Teun durft net even andere dingen op de foto te zetten en dat vonden wij heel leuk. Geen stijve portretten, maar sfeer en gevoel vastleggen. We zijn echt super blij met de foto’s!

Jack & Nicoletta

We hebben Teun gekozen als fotograaf voor onze bruiloft. We zijn allebei niet gek om gefotografeerd te worden, maar Teun heeft ons en de gasten op ons gemak gesteld en is ongemerkt aan de slag... We hebben Teun gekozen als fotograaf voor onze bruiloft. We zijn allebei niet gek om gefotografeerd te worden, maar Teun heeft ons en de gasten op ons gemak gesteld en is ongemerkt aan de slag gegaan, waardoor de foto's ook natuurlijk zijn gekomen ipv te poseren ervoor. De foto's zijn super geworden. We zijn erg blij met het resultaat en als het weer zou moeten, zouden nogmaals voor hem kiezen. Dank je wel, Teun! :)

Emmy de Vries

BestDayEver fotografie is een heel fijn bedrijf. Teun (de fotograaf) is de hele dag op onze bruiloft geweest, maar je hebt bijna niet in de gaten dat hij er is. Hij is heel fijn in omgang. De foto's... BestDayEver fotografie is een heel fijn bedrijf. Teun (de fotograaf) is de hele dag op onze bruiloft geweest, maar je hebt bijna niet in de gaten dat hij er is. Hij is heel fijn in omgang. De foto's zijn prachtig, precies zoals de dag was! De gasten zijn gefotografeerd zoals ze ook écht zijn! Mooi om te zien en niets geposeerd. Wij hebben al onze gasten een foto gestuurd van zichzelf en wij hebben alléén maar lovende reacties ontvangen.

Boris

Fantastisch. De stijl van Teun is echt uniek en heeft de mooiste en spontane momenten onwijs goed weten vast te leggen. Deze man weet wat hij doet, en hij is een ninja op locatie (de hele dag overal... Fantastisch. De stijl van Teun is echt uniek en heeft de mooiste en spontane momenten onwijs goed weten vast te leggen. Deze man weet wat hij doet, en hij is een ninja op locatie (de hele dag overal op de beste positie om een foto te maken, zonder dat je dat door had).

Ben je op zoek naar een professional in spontane trouwfotografie, zoek niet verder!!

Aeola

Prachtige foto's

Michelle & Andruin

In onze zoektocht naar de beste bruidsfotograaf voor onze bruiloft op Kasteel de Haar viel ons oog al vrij snel op Teun van BestDayEver Fotografie. De foto's op zijn website waarin hij de vele... In onze zoektocht naar de beste bruidsfotograaf voor onze bruiloft op Kasteel de Haar viel ons oog al vrij snel op Teun van BestDayEver Fotografie. De foto's op zijn website waarin hij de vele spontane momenten van een bruiloft op een mooie manier vastlegde sprak ons erg aan. De vreugde en sfeer straalden van de foto's af en nam ons mee in het geluk van het bruidspaar. Zulke foto's willen we ook, dachten we, maar een goede klik met de fotograaf vinden we net zo belangrijk.

Door een reactie op zijn website achter te laten kwamen we al gauw in contact met Teun die snel een vriendelijk antwoord terugstuurde om een keer kennis te maken. Het blijft spannend om een bruidsfotograaf te kiezen, maar na een leuke kennismaking wisten we het zeker, Teun wordt onze bruidsfotograaf! Hij is gepassioneerd in zijn vak om de mooiste momenten in een bruiloft vast te leggen, is open en duidelijk in zijn communicatie en vriendelijk in omgang waarbij we ons snel op ons gemak voelden bij hem. Daarnaast werkt hij nauw samen met andere collega's in het vak om meerwaarde te creëren voor het bruidspaar en elkaar. Deze collegialiteit vonden we ook erg mooi.

Voor en na onze bruiloft hield Teun ons goed op de hoogte en reageert hij ook snel bij vragen vanuit onze kant. Op de bruiloft mengde Teun zich makkelijk met onze gasten om de vele bijzondere momenten vast te leggen die hij zag. Het eerste voorproefje van de foto's kregen we al heel snel en binnen een maand ook de foto's van de gehele dag. Pas toen zagen we hoeveel mooie foto's Teun had gemaakt met ook vele leuke momenten van onze gasten waar we zelf niet bij waren geweest.

Hierbij willen je nogmaals bedanken Teun voor je vriendelijkheid, je professionaliteit en hoe je bent als persoon: warm, spontaan en liefdevol. We zijn heel blij dat je onze bruidsfotograaf bent geweest. Dankzij jou is onze BestDayEver voor altijd vastgelegd in de vele prachtige foto's die je voor ons hebt gemaakt! We wensen je het allerbeste toe.

Veel liefs,

Michelle & Andruin

Edmee Coops

Teun was afgelopen 25-06-2021 onze trouwfotograaf. De foto's zijn prachtig geworden! Naast het goede eindresultaat is Teun ook een heel aardig persoon die je echt op je gemak stelt.

Charda Timmermans-Houtsma

Teun is een absolute topvent die zo'n mooie dag perfect kan weergeven in een reportage!

Hoogmoed

Fijne samenwerking

Jim & Marloes

First of all, Teun, a massive thank you for the amazing photos! From day one Teun has been great in communicating with us, eventhough we had to communicate from New Zealand and he was just... First of all, Teun, a massive thank you for the amazing photos! From day one Teun has been great in communicating with us, eventhough we had to communicate from New Zealand and he was just incredibly helpful overall. We had a Skype call to discuss our wishes and it was great getting to know him a little, as well as Teun getting to know us as a couple. We immediately knew he was the right photographer as he was really relaxed and easy to talk to. Teun has a way to make you feel comfortable and relaxed, even if you don't really like having your picture taken. We had several of our guests telling us what a great guy our photographer was and asking us how we found him. We have recently received our photos back and couldn't be happier with them (family and friends were also blown away by them)! Every picture shows what a perfect day we had and how much everyone enjoyed themselves.