Best4u

Resultaat
Advies
Medewerkers
Communicatie

Pim Hutjens Product owner bij het Instituut voor Beeld en Geluid voor www.dutchmediaweek.nl

Onze samenwerking met Best4u stelt ons in staat om met beperkt budget en snel Dutch Media week de online presence te geven die past bij deze event week.

We hebben nu voor 2 edities samen...

We hebben nu voor 2 edities samen gebouwd aan de site. In 2019 vond het event nog vooral fysiek plaats en was de site vooral promotievehikel en programmaboekje.
In de herfst van 2020 zag de wereld er anders uit en hebben we de site omgebouwd tot de plek waar bezoekers een week lang tientallen events virtueel konden bezoeken.
Een groot project waarin we de samenwerking aangingen met een bouwer van een virtual venue en een specialist voor de streaming van live video.
Waarbij Best4u tot het uiterste is gegaan om dit snel en op een zo goed mogelijke manier te integreren in de website. Bezoekers kregen eenvoudig te zien welke events wanneer 'live' waren, deze online zalen waren drempelloos te bezoeken en ze konden van het ene programmaonderdeel naar het andere hoppen.

Pim Hutjens
Product owner bij het Instituut voor Beeld en Geluid voor www.dutchmediaweek.nl

Prijs / Kwaliteit - Snelheid

belle-ame.nl

Best4u was mijn steun en toeverlaat tijdens het bouwen van mijn webshop. Ik had dagelijks contact met Edwin en geen één vraag was te veel. Best4u was altijd super vriendelijk en beleefd en heeft een... Best4u was mijn steun en toeverlaat tijdens het bouwen van mijn webshop. Ik had dagelijks contact met Edwin en geen één vraag was te veel. Best4u was altijd super vriendelijk en beleefd en heeft een enorme vakkennis. Edwin mijn projectleider kwam zelf met suggesties hoe iets beter “staat” of wat de functionaliteit van de website verbeterd. De webshop was na aanvraag binnen 10 dagen “live” en dat was mede door het snelle schakelen en de hulp die wij kregen van Edwin. De website is prachtig. Super bedankt Best4u!

Snelheid en Advies

SlowRun Zutphen

Een super vriendelijk, jong en enthousiast team dat nog steeds altijd klaarstaat voor mij.

Snelheid!

Serjon

Top marketing buro

Zeer goede communicatie

Backstage IT B.V.

Goed en snel!

Snelheid van ontwikkelen
Online tool voor aanleveren materiaal.

Albert

Het proces is van A t/m Z soepel en snel verlopen. Wij zijn erg tevreden over het resultaat! Dank hiervoor!

Snelle reactie zowel telefonisch als op whatsapp dat was zeer prettig.

Proeverij de Koekfabriek

Ik werk al enige tijd samen met Best4u en ik ben erg tevreden over de resultaten en de samenwerking. De mensen die er werken zijn leuk en behulpzaam en ze denken echt met je mee om het uiterste... Ik werk al enige tijd samen met Best4u en ik ben erg tevreden over de resultaten en de samenwerking. De mensen die er werken zijn leuk en behulpzaam en ze denken echt met je mee om het uiterste eruit te halen. Samen zorgen we voor meer omzet.

Samenwerking, resultaat

Nagelstudio Annet

Zeer tevreden over mijn website gemaakt door Best4U.
Zeer tevreden over mijn website gemaakt door Best4U.
Ook de reacties van mijn klanten zijn altijd zeer positief en zeggen vaak dat de uitstraling van de website de doorslag heeft gegeven om een afspraak te maken bij mijn Nagelstudio.

Vindbaarheid, uitstraling

Piet Vogel

Goed bereikbaar, snel reactie op mail, adequate uitleg, telefonisch erg behulpzaam. Kortom hebben wij een fijne ervaring bij Best4U met het ontwerpen van onze website.

Bereikbaarheid, snelheid

Elis Ligtlee Sports & Lifestyle

Erg mooie website opgeleverd gekregen, helemaal naar mijn wens!

Snelheid van ontwikkeling!