Best4u

Medewerkers
Communicatie
8.5/10

Epoxy bvbArt

Binnen 2 maanden na het tekenen van de overeenkomst een schrijven dat de prijzen nog binnen mijn contract periode 20% !!!!!!! omhoog gaan. Aangegeven dat ik het er niet mee eens ben, contract...

De facturering

Epoxy bvbArt

Tot nu toe goed

Kan er nog niet veel over zeggen, word vervolgd, ze nemen in elk geval wel de moeite om klanten te behouden

B-sec

Had al een website laten bouwen in wordpress maar scoorde zeer slecht bij google.
Nu bij best4u en word regelmatig contact door de juiste klanten.
Ben zeer tevreden.

Site is aanzienlijk verbeterd en is nu veel beter vindbaar.

flores lederwaren

Niet goed, er werden gouden bergen beloofd en er werd maandelijks een behoorlijk bedrag afgeschreven maar niet gepresteerd, op geen enkele manier.

Reactie Best4u:

Dag Flores, dank voor je review. Het is spijtig om te lezen dat het resultaat niet naar verwachting is gebleken. Zoals je weet zijn wij als bureau altijd op zoek naar het beste resultaat voor onze klanten. We hebben hier ook contact over gehad en wilden je daarin tegemoet komen, maar dit aanbod heb je afgeslagen. Mocht je toch nog samen naar mogelijkheden willen kijken voor een oplossing horen wij het graag!

Tafeltennisvereniging SVE

Deze is goed. Het valt me op dat de marketeers zich proactief opstellen en uitvoerig zijn met wat ze doen.

Proactieve houding. Ik krijg regelmatig goede suggesties voor bijvoorbeeld het plaatsen van een link of een stuk tekst.

Watchi

Omdat ik mijn klanten via het internet binnenhaal heb ik Best4u ingeschakeld voor een internet marketing campagne. De resultaten tot nu toe zijn goed en het is duidelijk dat ze weten waar ze mee...

Veel kennis. Er wordt adequaat gehandeld.

Woonwinkel 'n Streepje voor

Ik vind de service van Best4u in één woord geweldig. Op alle punten heeft Best4u aan mijn verwachtingen voldaan. Zowel qua design als qua support. Ik krijg super vriendelijke en zeer snelle service....

Blindeerkoning

De samenwerking met Best4u Internet Marketing was erg prettig. Ondanks veel roulatie in projectleiders en soms wat miscommunicatie, was het uiteindelijke resultaat erg positief.

Kennis van online marketing en het uiteindelijke resultaat

Prominent Online

Op het gebied van online marketing naar tevredenheid samengewerkt aan diverse projecten. Goede communicatie en fijn contact.

Over het algemeen snelle reactie en heldere communicatie.

Dakgoot winkel

Duidelijke manier van projectomschrijving waardoor we goed afgebakende campagnes opzetten.

Ze hebben kwalitatief goede tekstschrijvers voor seo-teksten. Ze hebben 19 teksten geschreven en deze zien er allemaal prima uit.