Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Paddys Fashion Store

Ik heb de samenwerking als erg prettig ervaren. Er wordt snel gereageerd en meegedacht. Ik ben erg blij met mijn nieuwe webshop

Mom Hair Care

Onze webshop is compleet ontwikkeld door Best4u. We zijn super blij met het strakke design, en alle automatiseringen die er voor ons ingesteld zijn! Zo hebben we een volledige koppeling met PostNL!... Onze webshop is compleet ontwikkeld door Best4u. We zijn super blij met het strakke design, en alle automatiseringen die er voor ons ingesteld zijn! Zo hebben we een volledige koppeling met PostNL! Nadat wij de fotografie en content klaar hadden was de site met 4 werkdagen klaar!

Bedankt Best4u!

Snelheid en compleetheid van de shop!

Backstage IT b.v.

Nadat we onze eerste site al erg snel hadden laten bouwen ging het redesign zelfs nog sneller. Binnen 4 werkdagen was deze klaar!
Niet alleen was het ontwikkeltraject sneller. Ook scoren we 99...
Niet alleen was het ontwikkeltraject sneller. Ook scoren we 99 punten in de google pagespeed controle!!

Curo Vastgoed B.V.

Bij Curo Vastgoed hebben we de samenwerking met Best4U vooral ervaren als super snel en volgens afspraak. Er werd goed meegedacht en ook het door ons gewenste design van de website wist Best4U goed... Bij Curo Vastgoed hebben we de samenwerking met Best4U vooral ervaren als super snel en volgens afspraak. Er werd goed meegedacht en ook het door ons gewenste design van de website wist Best4U goed te vertalen.

De communicatie vonden we prettig, wederom viel vooral de snelheid op.

fietsPRO

Het was tijd voor een nieuwe "smoel" voor onze website. Ik had daar wat leuke ideeën voor. De creatieve breinen bij Best4u hebben dat uitgewerkt naar een prachtige website die overzichtelijk is... Het was tijd voor een nieuwe "smoel" voor onze website. Ik had daar wat leuke ideeën voor. De creatieve breinen bij Best4u hebben dat uitgewerkt naar een prachtige website die overzichtelijk is prachtig weergeeft waar wij voor staan! Super tevreden.

creatief en pro actief

VvE-Notulen

Supersnelle service en fijn dat er zo wordt meegedacht, dat geeft vertrouwen!

Snelheid en meedenken!

E-Search

Fijne samenwerking, snel contact en snelle hulp. Waardoor de optimalisaties en tegenvallers snel werden opgelost en mijn website live kom.

Snelheid / Communicatie

Fysio- en manueel therapie van den Bosch

Een erg snelle service en prettige communicatie: De twee kenmerken van onze samenwerking met Best4u.

Onze bestaande website was toe aan een update en het resultaat mag er wezen! Onze site is, dankzij Best4u, erg goed vindbaar en we krijgen veel complimenten van onze cliënten betreffende onze website.

Het prettige is dat wij zelf ook met de site bezig kunnen en dat dit heel prettig en makkelijk werkt. Mochten wij er zelf niet uitkomen, dan hebben wij, al binnen een dag, hulp van Best4u. Dit is fijn want zodoende blijft onze site up-to-date en is helemaal naar onze persoonlijke voorkeuren ingericht.

Best4u, heel erg bedankt! We zijn erg tevreden met het resultaat!

DSI Filters - dsifilters.nl

"Door onze specifieke wensen bleek al snel dat onze website niet standaard maar meer maatwerk zou moeten worden gebouwd. Ook de wens om tijdens het proces de hoeveel content uit te breiden naar... "Door onze specifieke wensen bleek al snel dat onze website niet standaard maar meer maatwerk zou moeten worden gebouwd. Ook de wens om tijdens het proces de hoeveel content uit te breiden naar meerdere pagina's maakte dit alles een groter project dan we in eerste instantie hadden gedacht. Terugkijkend op de samenwerking is het Best4U gelukt om ondanks dit alles de website in een scherpe doorlooptijd naar tevredenheid live te zetten. Het wekelijks persoonlijk contact met de projectmanager over de voortgang heeft hier zeker aan bijgedragen!"

Snelheid, flexibel

missmano

Jullie zijn fantastisch! zeer blij met resultaat en communicatie!

op alle vlakken een dikke 10! service, prijs/kwaliteit, snelheid, communicatie etc
luisteren oor, professioneel etc...kijk niet verder en geef ze een belletje! edwin en arjan bedankt