Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Bestevaer Assurantiën BV

Net als onze eerdere samenwerking met Best4u werden onze wensen t.a.v. de nieuwe website goed, snel én professioneel opgepakt. Grote klasse dus deze samenwerking met hen, wij zijn er erg blij mee,... Net als onze eerdere samenwerking met Best4u werden onze wensen t.a.v. de nieuwe website goed, snel én professioneel opgepakt. Grote klasse dus deze samenwerking met hen, wij zijn er erg blij mee, bedankt Best4u-team!

Snelheid / communicatie

VVDD.nl

De snelheid en het gemak waarmee de website werkt is een verademing ten opzichte van onze oude website.

Snelheid

Dion Penterman - Tuwi

De samenwerking met Best4U heb ik als zeer prettig ervaren. Korte lijnen, flexibel en ook kritisch naar ons als klant. Absolute aanrader!

Snelheid en flexibel

thomassen-transport.nl

Resultaat mag er zijn: een snelle goedwerkende en uitziende website. Project goed opgezet door onze projectleider Tom.

Snelheid!

Bronkhorst Bedrijfskompas

Prettige samenwerking, deskundig team, goede feedback met als een gevolg website die aan de eisen voldoet.

gogorent.nl

Samenwerking is super anders had ik nooit 3 websites laten bouwen.
Ze denken mee en hebben een hele goede service en zeuren niet gewoon klantvriendelijk.

service snelheid klantvriendelijk

Meetmiddelen.eu (Omega)

De klantfocus, het creatieve meedenken, de oplossingsgerichtheid, de korte communicatie lijnen en het snel kunnen schakelen hebben wij als uitermate prettig ervaren. Deze samenwerking heeft ons een... De klantfocus, het creatieve meedenken, de oplossingsgerichtheid, de korte communicatie lijnen en het snel kunnen schakelen hebben wij als uitermate prettig ervaren. Deze samenwerking heeft ons een mooi strak re-design van onze website opgeleverd.

reatieve meedenken, de oplossingsgerichtheid, de korte communicatie lijnen

Oorzaakhoorkliniek.nl

Het proces met de projectleiders van Best4u heb ik als positief ervaren.
Ze reageerden correct, snel en accuraat op mijn vragen / opmerkingen via de mail.

Snelheid / communicatie

Garage Oenen

Blij met de open en transparante samenwerking. Toen eenmaal alles op de rit was ging alles heel snel en ben ik zeker heel tevreden met mijn tweede nieuwe website.

Garageoene.nl &...

Garageoene.nl & Brommobieloene.nl

Snelheid

van den Dungen Mediation

Ik ben tevreden over mijn nieuwe website.
De samenwerking met Best4u Media was prettig en het resultaat is prima.

Resultaat