Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

flores lederwaren

Niet goed, er werden gouden bergen beloofd en er werd maandelijks een behoorlijk bedrag afgeschreven maar niet gepresteerd, op geen enkele manier.

Tafeltennisvereniging SVE

Deze is goed. Het valt me op dat de marketeers zich proactief opstellen en uitvoerig zijn met wat ze doen.

Proactieve houding. Ik krijg regelmatig goede suggesties voor bijvoorbeeld het plaatsen van een link of een stuk tekst.

Watchi

Omdat ik mijn klanten via het internet binnenhaal heb ik Best4u ingeschakeld voor een internet marketing campagne. De resultaten tot nu toe zijn goed en het is duidelijk dat ze weten waar ze mee...

Veel kennis. Er wordt adequaat gehandeld.

Woonwinkel 'n Streepje voor

Ik vind de service van Best4u in één woord geweldig. Op alle punten heeft Best4u aan mijn verwachtingen voldaan. Zowel qua design als qua support. Ik krijg super vriendelijke en zeer snelle service....

Blindeerkoning

De samenwerking met Best4u Internet Marketing was erg prettig. Ondanks veel roulatie in projectleiders en soms wat miscommunicatie, was het uiteindelijke resultaat erg positief.

Kennis van online marketing en het uiteindelijke resultaat

Prominent Online

Op het gebied van online marketing naar tevredenheid samengewerkt aan diverse projecten. Goede communicatie en fijn contact.

Over het algemeen snelle reactie en heldere communicatie.

Dakgoot winkel

Duidelijke manier van projectomschrijving waardoor we goed afgebakende campagnes opzetten.

Ze hebben kwalitatief goede tekstschrijvers voor seo-teksten. Ze hebben 19 teksten geschreven en deze zien er allemaal prima uit.

Kids voor Kinderen

Ze zijn heel pro-actief, en denken met je mee. We spreken wat af met de internet marketeer, ze doen het meteen, en er is meteen resultaat en een snelle terugkoppeling.

De snelheid waarin afspraken worden nagekomen.

Zonnepanelen Xtra

Als ik naar de resultaten kijk die we nu boeken dan merk ik duidelijk een verschil. Voordat we met internet marketing begonnen werkten we met leads. In de tijd dat we met internet marketing zijn...

Ze weten wat ze doen en boeken resultaat.

Jemako

De communicatie met Best4u is erg goed en de resultaten zijn ook goed. Je kan horen dat ze weten waar ze het over hebben, en veel kennis hebben.

Ze hebben verstand van zaken.