Best4u

Best4u Ook benieuwd naar feedback over de webshop Best4u? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company82
Uitstekend (10/10)
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Best4u met 8.6/10. Gebaseerd op 82 ervaringen.
Communicatie
Advies
Medewerkers
Deskundigheid
Resultaat

Greenpaints
Greenpaints

- Proactief
- Alle kennis en kunde in huis
- Kwaliteit tegen een marktconform tarief

Score voor Best4u:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Best4u is een hele sterke partner in online marketing. er wordt goed met mij meegedacht en ze staan open voor de kleine ondernemer, dat waardeer ik. mijn contactpersoon stemt graag de prioriteiten met mij af en geeft proactief tips. ook merk ik dat er zowel technisch als op het gebied van internet marketing veel kennis en kunde in huis is!.

HMPA
Goed (8/10)
HMPA

Enthousiast, altijd bereid om mij te helpen en ik word regelmatig op de hoogte gehouden

Score voor Best4u:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik merk dat best4u uit een jong team bestaat en dat brengt een prettig stuk enthousiasme met zich mee. daarnaast merk ik dat er veel kennis en ervaring op jullie vakgebied aanwezig is.

Karin's Health & Wellness
Karin's Health & Wellness

Zeer deskundig, flexibel en alles wordt van tevoren goed besproken en duidelijk uitgelegd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Best4u krijgt van ons een 9,5! vanaf het begin voelde het goed bij best4u. onze contactpersoon maakt er het allerbeste van voor ons. we zijn absoluut hoger in google gekomen. alles wordt van tevoren besproken en om de zoveel weken wordt er nieuw onderhoud aan de website uitgevoerd. wij zijn erg tevreden!.

Skin Make Up
Skin Make Up

- Duidelijke communicatie
- Ik heb meer klanten dankzij de campagne van Best4u
- Kennismakingsgesprek is persoonlijk face to face

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Naar mijn mening werkt best4u goed, snel en duidelijk. het contact is goed en ik sta met veel zoekwoorden op de eerste pagina in google. ik krijg dankzij de campagne meer klanten binnen via de website, dus ik ben tevreden!.

The Colosseum
The Colosseum

- De campagne levert absoluut leads op
- Communicatie verloopt goed
- Best4u heeft goed naar onze inbreng geluisterd voor de website

Score voor Best4u:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De adwords campagne loopt goed en werpt z'n vruchten af! daar ben ik zeker blij mee. ook de website ziet er een stuk beter uit en is responsive gemaakt. alles is naar onze wens aangepast en de communicatie verloopt goed.

Proeverij de Koekfabriek
Proeverij de Koekfabriek

- Zeer prettige communicatie
- Best4u denkt echt met je mee en gaat verder dan de SEO en SEA basis
- We streven samen naar een gezamenlijk doel

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik werk al enige tijd samen met best4u en ik ben erg tevreden over de resultaten en de samenwerking. de mensen die er werken zijn leuk en behulpzaam en ze denken echt met je mee om het uiterste eruit te halen. samen zorgen we voor meer omzet.

Studio 1001
Studio 1001

- Goede communicatie
- Als je zegt wat je wilt wordt dat ook gedaan

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Best4u heeft me heel goed geholpen. de communicatie verloop prettig en je krijgt goed advies, bijvoorbeeld op het gebied van internet marketing. de laatste puntjes worden op dit moment nog op de i gezet en ik heb er alle vertrouwen in dat ik dan helemaal tevreden ben met het resultaat.

De Lelie Schoonmaakdiensten
De Lelie Schoonmaakdiensten

- Maandelijkse update van optimalisatiewerkzaamheden
- Snelle service
- Pakkende en efficiënte werkwijze

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Best4u is efficiënt, duidelijk, doelgericht en snel. mijn vragen worden snel opgepakt, ik krijg duidelijke terugkoppeling en de resultaten die worden behaald met de internet marketing campagne zijn erg goed. ik ben tevreden!.

Piepschuimlogo.nl
Goed (8/10)
Piepschuimlogo.nl

O.a. dankzij de toegevoegde offertepagina op mijn website komt 95% van de aanvragen via de website binnen. Daarnaast kan ik altijd input aanleveren en ik wordt geïnformeerd over vorderingen.

Score voor Best4u:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De samenwerking en het contact met best4u is goed. de communicatie verloopt voornamelijk via de mail en de nieuwe projectmanager heeft zich netjes voorgesteld.

Perspectief Utrecht
Perspectief Utrecht

- Prettig contact
- Goede communicatie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De samenwerking was echt prettig vanaf het allereerste oriënterende gesprek. ik voelde me goed begrepen en mijn wensen werden gehoord. eventuele onduidelijkheden werden snel weggenomen dankzij goede en prettige communicatie. ik zou best4u zeker aanbevelen!.

Bedrijfsinformatie

Met een groot team van designers, developers en internet marketeers ontwikkelen wij websites, webshops, applicaties en internetmarketing campagnes op maat voor ruim 2500 mkb'ers. Met meerdere vestigingen in Nederland en België zijn wij altijd dichtbij en kunnen wij je voorzien van sensationele service. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte. Jouw online succes begint hier.
Adres
Zaadmarkt 95