Best4u

Medewerkers
Deskundigheid
Resultaat

Woonwinkel 'n Streepje voor

Ik vind de service van Best4u in één woord geweldig. Op alle punten heeft Best4u aan mijn verwachtingen voldaan. Zowel qua design als qua support. Ik krijg super vriendelijke en zeer snelle service....

Blindeerkoning

De samenwerking met Best4u Internet Marketing was erg prettig. Ondanks veel roulatie in projectleiders en soms wat miscommunicatie, was het uiteindelijke resultaat erg positief.

Kennis van online marketing en het uiteindelijke resultaat

Prominent Online

Op het gebied van online marketing naar tevredenheid samengewerkt aan diverse projecten. Goede communicatie en fijn contact.

Over het algemeen snelle reactie en heldere communicatie.

Dakgoot winkel

Duidelijke manier van projectomschrijving waardoor we goed afgebakende campagnes opzetten.

Ze hebben kwalitatief goede tekstschrijvers voor seo-teksten. Ze hebben 19 teksten geschreven en deze zien er allemaal prima uit.

Kids voor Kinderen

Ze zijn heel pro-actief, en denken met je mee. We spreken wat af met de internet marketeer, ze doen het meteen, en er is meteen resultaat en een snelle terugkoppeling.

De snelheid waarin afspraken worden nagekomen.

Zonnepanelen Xtra

Als ik naar de resultaten kijk die we nu boeken dan merk ik duidelijk een verschil. Voordat we met internet marketing begonnen werkten we met leads. In de tijd dat we met internet marketing zijn...

Ze weten wat ze doen en boeken resultaat.

Jemako

De communicatie met Best4u is erg goed en de resultaten zijn ook goed. Je kan horen dat ze weten waar ze het over hebben, en veel kennis hebben.

Ze hebben verstand van zaken.

Velthuizen Advocaten

Mijn ervaring met Best4u is heel goed. Ik ben met name tevreden over de communicatie, zowel per e-mail als telefonisch. Er wordt altijd snel actie ondernomen op de vragen die ik stel.

Als we iets nodig hebben, of er moet een kleine aanpassingen gebeuren dan is het binnen 10 min aangepast en krijgen we een mail. Ze ondernemen dus direct actie, en hanteren daarnaast korte lijnen.

038 Woningontruiming

Erg goed contact, ze regelen alles vrij snel, natuurlijk kunnen bepaalde dingen niet zo snel als ik zelf wil, maar in principe is alles vrij snel geregeld.

De resultaten en het advies zijn erg goed. Alles draait bij ons om Google, met betrekking tot bepaalde regio's. We kregen goed advies wat we het beste als eerst konden aanpakken, en wat we het beste in de toekomst kunnen aanpakken. Dit waardeer ik heel erg.

BartN Trainingen

Best4u begon erg enthousiast maar naar het maken van de landingpagina's ging het volledig mis, er werden teksten zonder overleg gebruikt. Termologie die we absoluut niet wilden. Men zou het aanpasen...

Zijn bereid geweest om onze slechte ervaring om te zetten in en veel betere ervaring