Best4u

Best4u Ook benieuwd naar feedback over de webshop Best4u? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company97
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Best4u met 8.6/10. Gebaseerd op 97 ervaringen.
Communicatie

Prima (7/10)
J. van Heeswijk Auto's & Verhuur BV
Score voor Best4u:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met best4u goed.

BuroPayroll
Goed (8/10)
BuroPayroll

Best4u is zelf ook goed vindbaar wat in mijn ogen belangrijk is wanneer je diensten verkoopt op het gebied van vindbaarheid. Daarnaast zijn ze goed bereikbaar en word ik altijd keurig teruggebeld wanneer ik ze een keer niet kan bereiken.

Score voor Best4u:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Als buropayroll zijn wij zeker positief over best4u. we zijn in mei gestart met de internet marketing campagne en we zien de eerste positieve resultaten. de communicatie is goed en helder en ik word altijd netjes te woord gestaan door hermen.

Multizijn V.O.F.
Matig (5/10)
Multizijn V.O.F.

Het resultaat van een oplevering is prima.
Spoed bereikbaarheid is aanwezig.

Score voor Best4u:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Aan het begin zeer positief om mee te werken. later in het traject zijn er medewerkers geswitched van plek. hierdoor heeft het proces van oplevering vertraging opgelopen. daarnaast mist best4u soms wat pro-activiteit en creativiteit die een klant een zeer positief beeld van de organisatie kan geven. op basis van communicatie meerdere malen tot aan 2 weken geen contact op feedback bijvoorbeeld. dit kan echt niet. benader je klanten...help je klanten...wacht niet politiek af.

Stoffeershop
Stoffeershop

Onze projectleider is altijd goed bereikbaar en reageert snel op onze vragen. Antwoorden zijn altijd duidelijk en helder zonder ingewikkelde termen en taal waar ik niks van begrijp.

Score voor Best4u:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Als ik zelf zoek naar onze diensten dan valt het me altijd op hoe hoog we eigenlijk staan in google. best4u heeft ons hier goed in geholpen en mijn twijfels die ik aan het begin had zeker weg genomen. we merken het ook gewoon aan het bezoekersaantal op de website en daarmee is het resultaat zichtbaar en merkbaar.

Showerrent
Showerrent

Ze doen wat ze beloven en maken geen valse beloftes.
De hele omgang is gewoon prettig

Score voor Best4u:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Best4u heeft er voor gezorgd dat we met showerrent.nl hoog in google staan. we behalen mooie resultaten met de internet marketing campagne en hebben daarom simpelweg niks te klagen!.
ik heb weleens vragen omtrent de website maar dan krijg ik altijd de juiste persoon aan de lijn die me goed helpt.

Sophie Zwager Osteopathie
Goed (8/10)
Sophie Zwager Osteopathie

- Telefonisch contact

Score voor Best4u:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het intakeproces en het contact met best4u is prima verlopen. een groot pluspunt van best4u is dat het bedrijf telefonisch te bereiken is. je wordt snel geholpen aan de telefoon.

CJS Woningontruiming
Uitstekend (10/10)
CJS Woningontruiming

- Transparant
- Communicatie
- Het resultaat

Score voor Best4u:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben pas sinds kort klant bij best4u en binnen zeer korte tijd heb ik al uiterst verrassende resultaten behaald met de facebook en adwords campagne! best4u is heel open, er worden geen verwachtingen geschept die ze niet kunnen waarmaken en alles wordt me heel helder uitgelegd. als je kwalitatief goed gevonden wilt worden op het internet (met meer aanvragen/klanten als resultaat), dan is best4u zeker de partij om mee samen te werken!.

De Ware Weddingplanner

Best4u is de belofte die ze deden om mij vanaf begin tot het eind te begeleiden compleet nagekomen. het is best een proces om zo'n website helemaal naar je zin te krijgen, maar ze hielpen mij met engelengeduld. ik houd van snelle reacties, en bij best4u krijg je die! het proces is heel professioneel verlopen, ze zijn al hun beloftes nagekomen..

www.stadswandelingenzutphen.nl
Onvoldoende (4/10)
www.stadswandelingenzutphen.nl

De ontvangst en het introductiegesprek waren plezierig. Maar dan moet je ook doen wat je beloofd.

Reactie Best4u:

Allereerst zeer vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de door ons geleverde diensten. Wij doen altijd ons best om onze klanten tegemoet te komen in hun wensen en om onze afspraken na te komen. Er bestaat (helaas) niet één recept waarmee wij onze klanten hoger in de zoekmachines weten te plaatsen, maar we richten onze werkzaamheden wel optimaal en transparant in. Dat neemt niet weg dat we begrijpen dat je teleurgesteld bent in de resultaten.

Jouw projectleider zoekt op dit moment contact met jou om een eventuele vervolgstap te bespreken, zodat we er uiteindelijk toch voor kunnen zorgen dat we een prettige samenwerking kunnen realiseren.

Score voor Best4u:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Dat viel tegen! er was beloofd mijn website zo te verbeteren dat ik hoger in de zoekmachines zou komen. via links op andere sites zou het aantal bezoekers flink toenemen. niets van dat alles. behoorlijk veel geld (voor mij)uitgegeven, maar nog op dezelfde plek in de zoekmachines. bovendien bleken de beloofde links alleen geplaatst te worden bij een aanvullend abonnement. daarvan was vooraf niets gezegd..
tenslotte: je hebt met diverse personen te doen, die je alleen telefonisch spreekt. een groot bedrijf met veel mensen, maar een zeer geringe prestatie! jammer!.

Uitstekend (10/10)

Goede prijs/kwaliteitsverhouding
Ze doen wat ze beloven

Score voor Best4u:5/5

Bedrijfsinformatie

Met een groot team van designers, developers en internet marketeers ontwikkelen wij websites, webshops, applicaties en internetmarketing campagnes op maat voor ruim 2500 mkb'ers. Met meerdere vestigingen in Nederland en België zijn wij altijd dichtbij en kunnen wij je voorzien van sensationele service. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte. Jouw online succes begint hier.
Adres
Zaadmarkt 95