Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Woefenzo hondenuitlaatservice

Fijne webhosting om mijn site onder te zetten, te laten beheren en met vragen terrecht te kunnen. Altijd snel een reactie terug! En bij vragen om hier en daar wat aan te passen doen ze niet moeilijk

Snelle reacties op vragen

Chris

Oplichters

Afspraken niet nakomen

Reactie Best4u:

Beste Chid Boch.
Wij kunnen u niet vinden in ons klantenbestand. Tevens kunnen wij ons niet herkennen in de genoemde werkwijze.
Graag zouden wij in contact komen om dit samen uit te zoeken....
Beste Chid Boch.
Graag zouden wij in contact komen om dit samen uit te zoeken. Zou u uw telefoonnummer naar ons willen sturen zodat we kunnen bellen? U kunt ons het snelste bereiken op 06 1116 4540.
We horen graag van u.

DDO raamdecoratie

Site is goed opgeleverd

Begin gaat voortvarend van start
Na wat strubbelingen een mooie site

Beauty and Browzshape

Ik vond het een prettige samenwerking met best4u. Ik had gedurende gehele proces met 1 persoon contact over de verloop van zaken. Dit vond ik persoonlijk heel fijn. Pakken feedback snel op. Ik kreeg... Ik vond het een prettige samenwerking met best4u. Ik had gedurende gehele proces met 1 persoon contact over de verloop van zaken. Dit vond ik persoonlijk heel fijn. Pakken feedback snel op. Ik kreeg altijd snelle reacties op mijn mails. Ze doen hun uiterste best om je alles zo goed mogelijk uit te leggen. Ze staan je vriendelijk te woord. Zeker een aanrader.

Samenwerking; Persoonlijk; Uitleg

Beta Career Event

Helpen je met wat je wilt en nemen graag de telefoon op. Al om al prettige samenwerking!

Communicatie, samenwerking

hendriks optiek

Na jarenlange trouwe dienst van mijn oude Best4u website was ik aan een nieuwe toe voor de komende jaren. Na een uitstekende samenwerking is er nu een nieuwe waar ik bijzonder blij mee ben, klasse... Na jarenlange trouwe dienst van mijn oude Best4u website was ik aan een nieuwe toe voor de komende jaren. Na een uitstekende samenwerking is er nu een nieuwe waar ik bijzonder blij mee ben, klasse gedaan mannen.

Samenwerking, communicatie en snelheid

Orthopedagogenpraktijk Apeldoorn

Wat zijn wij blij met onze nieuwe website! De samenwerking met Best4u hebben wij als enorm prettig ervaren. Er is goed geluisterd naar onze wensen en ook vonden we het heel fijn dat er meegedacht... Wat zijn wij blij met onze nieuwe website! De samenwerking met Best4u hebben wij als enorm prettig ervaren. Er is goed geluisterd naar onze wensen en ook vonden we het heel fijn dat er meegedacht werd met ons. We hebben in korte tijd een hele mooie nieuwe website waar we allemaal heel trots op zijn.

Denken mee binnen het project

Schildersbedrijf van Silfhout

Best4u werkt snel en is altijd goed bereikbaar. Ze zijn flexibel, meedenkend en ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe website.

Bereikbaarheid en flexibel

Precise and Wise Juristen

Wat een super klantvriendelijk bedrijf is dit! Edwin heeft mij ook fantastisch geholpen en inderdaad was geen vraag of telefoontje te veel. Ze zijn altijd bereikbaar en behandelen je altijd uiterst... Wat een super klantvriendelijk bedrijf is dit! Edwin heeft mij ook fantastisch geholpen en inderdaad was geen vraag of telefoontje te veel. Ze zijn altijd bereikbaar en behandelen je altijd uiterst professioneel. Het werk wat ze afleveren is ook perfect. Dank jullie wel voor jullie goede service.

Klantgericht, super vriendelijk, goed bereikbaar en snel!

Plumule

As Plumule.nl clocks a month online, I would like to say thank you to Best4umedia team for the hard-work, dedication and tireless effort to answer all my questions! And above all creating this... As Plumule.nl clocks a month online, I would like to say thank you to Best4umedia team for the hard-work, dedication and tireless effort to answer all my questions! And above all creating this beautiful webshop.

Hard working team and dedication!