Best4u

Best4u Ook benieuwd naar feedback over de webshop Best4u? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company100
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Best4u met 8.6/10. Gebaseerd op 100 ervaringen.
Communicatie
Advies
Medewerkers
Deskundigheid
Resultaat

Zuster Mina
Uitstekend (10/10)
Zuster Mina

Wat ik echt top vind is dat alles zo snel en via een paar klikken geregeld kan worden. Van offerte tot support: alles verloopt heel gemakkelijk. Daarnaast vind ik het een pluspunt dat Narin ondanks de lange afstand gewoon bij ons persoonlijk is langs geweest om e.e.a. te bespreken.

Score voor Best4u:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het traject van mijn nieuwe website bij best4u is perfect verlopen! er werd goed geluisterd, de communicatie verliep soepel en snel en er werd goed meegedacht. inmiddels heb ik de hosting en support ook bij best4u afgenomen omdat het websitetraject gewoon hartstikke goed bevallen is. ik ben tevreden!.

40PlusRelatie
Prima (7/10)
40PlusRelatie

Contact is goed
Het online systeem dat ze gebruiken om statistieken in te zien is erg prettig

Score voor Best4u:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Sinds ongeveer een jaar doet best4u voor ons de online marketing. we zijn zeer positief en de samenwerking is fijn. ze weten goed waar ze mee bezig zijn en zijn daarnaast flexibel.

La Perle d’Anrosey
La Perle d’Anrosey

Bij de opstart van onze campagne een aantal jaren terug was ik verbaasd over de snelheid dat de campagne werd opgestart en de resultaten binnen kwamen. Ze leveren wat ze zeggen dat ze leveren.
Ik ben erg opzoek naar de samenwerking en wil ook graag dingen zelf doen of in eigen hand houden. Die samenwerking is erg goed en prettig

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze campagne loopt al vier seizoenen erg goed bij best4u. er is altijd de juiste strategie uitgestippeld voor onze website en dat gebeurt nog steeds. het contact is altijd erg prettig en we worden serieus genomen als klant ondanks het feit dat best4u in de vier jaar dat we klant zijn erg gegroeid is.

J. van Heeswijk Auto's & Verhuur BV
Prima (7/10)
J. van Heeswijk Auto's & Verhuur BV
Score voor Best4u:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met best4u goed.

BuroPayroll
Goed (8/10)
BuroPayroll

Best4u is zelf ook goed vindbaar wat in mijn ogen belangrijk is wanneer je diensten verkoopt op het gebied van vindbaarheid. Daarnaast zijn ze goed bereikbaar en word ik altijd keurig teruggebeld wanneer ik ze een keer niet kan bereiken.

Score voor Best4u:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Als buropayroll zijn wij zeker positief over best4u. we zijn in mei gestart met de internet marketing campagne en we zien de eerste positieve resultaten. de communicatie is goed en helder en ik word altijd netjes te woord gestaan door hermen.

Multizijn V.O.F.
Matig (5/10)
Multizijn V.O.F.

Het resultaat van een oplevering is prima.
Spoed bereikbaarheid is aanwezig.

Score voor Best4u:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Aan het begin zeer positief om mee te werken. later in het traject zijn er medewerkers geswitched van plek. hierdoor heeft het proces van oplevering vertraging opgelopen. daarnaast mist best4u soms wat pro-activiteit en creativiteit die een klant een zeer positief beeld van de organisatie kan geven. op basis van communicatie meerdere malen tot aan 2 weken geen contact op feedback bijvoorbeeld. dit kan echt niet. benader je klanten...help je klanten...wacht niet politiek af.

Stoffeershop
Stoffeershop

Onze projectleider is altijd goed bereikbaar en reageert snel op onze vragen. Antwoorden zijn altijd duidelijk en helder zonder ingewikkelde termen en taal waar ik niks van begrijp.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Als ik zelf zoek naar onze diensten dan valt het me altijd op hoe hoog we eigenlijk staan in google. best4u heeft ons hier goed in geholpen en mijn twijfels die ik aan het begin had zeker weg genomen. we merken het ook gewoon aan het bezoekersaantal op de website en daarmee is het resultaat zichtbaar en merkbaar.

Showerrent
Showerrent

Ze doen wat ze beloven en maken geen valse beloftes.
De hele omgang is gewoon prettig

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Best4u heeft er voor gezorgd dat we met showerrent.nl hoog in google staan. we behalen mooie resultaten met de internet marketing campagne en hebben daarom simpelweg niks te klagen!.
ik heb weleens vragen omtrent de website maar dan krijg ik altijd de juiste persoon aan de lijn die me goed helpt.

Sophie Zwager Osteopathie
Goed (8/10)
Sophie Zwager Osteopathie

- Telefonisch contact

Score voor Best4u:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het intakeproces en het contact met best4u is prima verlopen. een groot pluspunt van best4u is dat het bedrijf telefonisch te bereiken is. je wordt snel geholpen aan de telefoon.

CJS Woningontruiming
Uitstekend (10/10)
CJS Woningontruiming

- Transparant
- Communicatie
- Het resultaat

Score voor Best4u:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben pas sinds kort klant bij best4u en binnen zeer korte tijd heb ik al uiterst verrassende resultaten behaald met de facebook en adwords campagne! best4u is heel open, er worden geen verwachtingen geschept die ze niet kunnen waarmaken en alles wordt me heel helder uitgelegd. als je kwalitatief goed gevonden wilt worden op het internet (met meer aanvragen/klanten als resultaat), dan is best4u zeker de partij om mee samen te werken!.

Bedrijfsinformatie

Met een groot team van designers, developers en internet marketeers ontwikkelen wij websites, webshops, applicaties en internetmarketing campagnes op maat voor ruim 2500 mkb'ers. Met meerdere vestigingen in Nederland en België zijn wij altijd dichtbij en kunnen wij je voorzien van sensationele service. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte. Jouw online succes begint hier.
Adres
Zaadmarkt 95