Best4u

Medewerkers
Communicatie
8.5/10

Perspectief Utrecht

De samenwerking was echt prettig vanaf het allereerste oriënterende gesprek. Ik voelde me goed begrepen en mijn wensen werden gehoord. Eventuele onduidelijkheden werden snel weggenomen dankzij goede... De samenwerking was echt prettig vanaf het allereerste oriënterende gesprek. Ik voelde me goed begrepen en mijn wensen werden gehoord. Eventuele onduidelijkheden werden snel weggenomen dankzij goede en prettige communicatie. Ik zou Best4u zeker aanbevelen!

- Prettig contact
- Goede communicatie

Perspectief Utrecht

De samenwerking was echt prettig vanaf het allereerste oriënterende gesprek. Ik voelde me goed begrepen en mijn wensen werden gehoord. Waren er onduidelijkheden, dan werden die snel weer weggenomen;... De samenwerking was echt prettig vanaf het allereerste oriënterende gesprek. Ik voelde me goed begrepen en mijn wensen werden gehoord. Waren er onduidelijkheden, dan werden die snel weer weggenomen; de communicatie is super. Ik zou Best4u absoluut aanbevelen!

- Manier van communiceren
- Oplossingsgerichtheid

E. Moesbergen & Zn. B.V.

De medewerkers zijn klantvriendelijk en over het algemeen goed bereikbaar. Onze website moest snel de lucht in en daar is perfect aan meegewerkt.

Klantvriendelijk, behulpzaam, goed bereikbaar

Scheria

De samenwerking verliep prima. Je wordt goed geadviseerd.

Snelle service.

SR training Zakelijk Engels

Ik kan alleen maar zeggen dat ik de bereidheid van de medewerkers helemaal top vind. Ze doen moeite voor je en ze zorgen ervoor dat je tevreden bent met het eindresultaat.

Service
Ze komen afspraken na

Marketingscriptie.nl

Uitstekende ervaringen met Best4U. Ik heb een vast aanspreekpunt (Jordi en Dennis) waar ik zeer positief over ben.
Snelle reacties en wensen worden goed verwerkt.

duidelijke communicatie
denken goed mee

Praktijk Pure Serenity

Ze zijn zeer geduldig en vriendelijk. Ik wilde zeker zijn dat als ik mijn website uit handen geef dat het ook door een goede professionele bedrijf aangenomen zou worden. Een bedrijf die... Ze zijn zeer geduldig en vriendelijk. Ik wilde zeker zijn dat als ik mijn website uit handen geef dat het ook door een goede professionele bedrijf aangenomen zou worden. Een bedrijf die daadwerkelijk doet wat ze zeggen en niet waar je nog meer stress van krijg. En dat is gebleken met Best4u, wat ze zeggen doen ze ook. Ze zijn zeker klantvriendelijk, of je een kleine bedrijf bent of een grote, je krijgt het gevoel dat je er toe doet!

Support is bij Best4u werkelijk snel en uitstekend!

Duresta

Drama van A tm Z. We zijn noodgedwongen naar een andere websitebouwer moeten gaan en hebben een geheel nieuwe website moeten laten bouwen. Ze kunnen er beter Bad4U van maken. Lang wachten, niet... Drama van A tm Z. We zijn noodgedwongen naar een andere websitebouwer moeten gaan en hebben een geheel nieuwe website moeten laten bouwen. Ze kunnen er beter Bad4U van maken. Lang wachten, niet meedenken, slechte communicatie, slechte functionaliteiten, niet volledig werkende website.

Nee, geen sterk punt te benoemen.

Reactie Best4u:

Allereerst zeer vervelend om te horen dat jullie het traject zo hebben ervaren. Wij doen altijd ons best om onze klanten tegemoet te komen in hun wensen en om onze afspraken na te komen. We gaan te... Allereerst zeer vervelend om te horen dat jullie het traject zo hebben ervaren. Wij doen altijd ons best om onze klanten tegemoet te komen in hun wensen en om onze afspraken na te komen. We gaan te werk op basis van aanwijzingen en feedbackpunten van de klant, zo ook bij jullie project. Ook streven we altijd naar transparantie in onze manier van werken zodat de klant op de hoogte is van de status van het project. Onze accountmanager wil jullie verhaal graag horen tijdens een telefonisch gesprek. Hij zal binnenkort contact met jullie opnemen.

Viking Cable

Klantgerichte service en goede communicatie.

Onpaarschoenen.nl

We zijn na een verkeerde keuze bij een website bouwer uitgekomen bij Best4U als partner. Dit is vanaf dag 1 goed bevallen. Onze SEO is goed geoptimaliseerd en heeft daardoor ook hoge posities in... We zijn na een verkeerde keuze bij een website bouwer uitgekomen bij Best4U als partner. Dit is vanaf dag 1 goed bevallen. Onze SEO is goed geoptimaliseerd en heeft daardoor ook hoge posities in Google gekregen. Daarnaast bevalt de Support super goed. Altijd snel en meedenkend stellen ze zich op. Kan niet anders stellen dan dat het voor een Magento shop een perfecte partner is.

- Communicatie
- Support