Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Mediatorpraktijk Noord Nederland

Wij zijn heel tevreden over Best4u! De verwachtingen zijn waargemaakt: de online marketing heeft ons als mediatorpraktijk behoorlijk veel werk en ook bekendheid opgeleverd.

- Prettig contact.
- Wat er moet gebeuren, gebeurt ook.

Quootz

Mijn SEO en SEA campagnes lopen bij Best4u Internet Marketing en ik ben zeer tevreden over het contact met mijn projectleider Hermen. Hij weet waar hij mee bezig is en dat geeft een goed gevoel. De... Mijn SEO en SEA campagnes lopen bij Best4u Internet Marketing en ik ben zeer tevreden over het contact met mijn projectleider Hermen. Hij weet waar hij mee bezig is en dat geeft een goed gevoel. De campagnes lopen nog niet zo lang, dus ik ben benieuwd naar de resultaten! De communicatie over mijn website, met Best4u Media, mag wel wat persoonlijker.

Deskundige medewerkers

Psychowijs

Best4u is klantvriendelijk en denkt met je mee. Als er snel gehandeld moet worden dan gebeurt dat ook.

- Goed bereikbaar
- Er wordt goed geluisterd naar je wensen

Schoonheidsinstituut Allure

De communicatie met Best4u is heel goed. Ook over het werk dat ze leveren ben ik tevreden. Ik heb veel contact met Bas en Jordi en zij nemen altijd de tijd om mijn vragen te beantwoorden en me... De communicatie met Best4u is heel goed. Ook over het werk dat ze leveren ben ik tevreden. Ik heb veel contact met Bas en Jordi en zij nemen altijd de tijd om mijn vragen te beantwoorden en me verder te helpen.

Goede communicatie!

Social Dog

Mijn website werd helaas niet goed gevonden en had/heb zelf te weinig kennis en tijd om hier zelf mee aan de slag te gaan. Na wat zoeken op Google kwam ik bij best4u uit en zij hebben mij geholpen... Mijn website werd helaas niet goed gevonden en had/heb zelf te weinig kennis en tijd om hier zelf mee aan de slag te gaan. Na wat zoeken op Google kwam ik bij best4u uit en zij hebben mij geholpen om hoger in google te komen. Het eerste half jaar merkte ik eerst niet zo veel maar daarna werden de resultaten steeds beter. Nu krijg ik ook steeds meer serieuze opdrachten binnen van klussen die ik heel leuk vind om te doen.

Het contact met de projectleider is erg prettig. Het is voor mij vaak abracadabra, maar ik wordt altijd vriendelijk en laagdrempelig geholpen met mijn vragen.

Taxi Nijmegen D.T.C.

Ik heb voor Best4u gekozen omdat ze zelf goed vindbaar zijn in Google. Ik heb met meerdere partijen samengewerkt maar vaak bleven de resultaten uit. Het werk van best4u is goed en er worden nu wel... Ik heb voor Best4u gekozen omdat ze zelf goed vindbaar zijn in Google. Ik heb met meerdere partijen samengewerkt maar vaak bleven de resultaten uit. Het werk van best4u is goed en er worden nu wel positieve resultaten behaald.

De opdrachten die ik aan Best4u geef worden goed uitgevoerd, hier ben ik zeker tevreden over.

De Betonboorder

Op dit moment voert Best4u seo voor ons uit. Hierbij geven zij prettig advies en ondersteuning over tactieken. Er wordt goed meegedacht! De resultaten van de campagne zijn prima.

De communicatie is erg goed. Over ideeën die ik zelf aandraag wordt mee gedacht en advies gegeven over dingen waar ik zelf geen ervaring of kennis van heb.

Dutch-Sound, Uw Partner in Totaalverhuur

Ik ben tevreden met mijn website www.dutch-sound.nl! Het proces is goed verlopen, ik ben netjes behandeld en ik ben serieus genomen door Best4u en dat is erg prettig.

Bonte Fotografie

De samenwerking met Best4u tot op heden hartstikke goed. Er wordt meegedacht en er zijn veel mogelijkheden in de optimalisatie.

Het is erg prettig dat binnen een bestaande website veel aanpassingen mogelijk zijn. Ik heb de website ooit zelf gebouwd en het is fijn dat aanpassingen mogelijk zijn zonder een volledig nieuwe... Het is erg prettig dat binnen een bestaande website veel aanpassingen mogelijk zijn. Ik heb de website ooit zelf gebouwd en het is fijn dat aanpassingen mogelijk zijn zonder een volledig nieuwe website te bouwen.

De-Signmaker

Sinds ik ben gestart met de internet marketing campagne bij Best4u is mijn bedrijf gigantisch gegroeid. Best4u is klantgericht en denken mee met de klant zelf. Dit is een service die erbij komt... Sinds ik ben gestart met de internet marketing campagne bij Best4u is mijn bedrijf gigantisch gegroeid. Best4u is klantgericht en denken mee met de klant zelf. Dit is een service die erbij komt naast de positieve resultaten uit de campagne.

Wat jullie doen, doen jullie tot nu toe gewoon goed!