Best4u

Medewerkers
Communicatie
8.5/10

Auto Accent Best

Bij Best4u begrijpen ze wat je bedoelt. Ze leveren snelle service. Als je een vraag of een probleem hebt, wordt dit direct opgelost.

Greenpaints

Best4u is een hele sterke partner in online marketing. Er wordt goed met mij meegedacht en ze staan open voor de kleine ondernemer, dat waardeer ik. Mijn contactpersoon stemt graag de prioriteiten... Best4u is een hele sterke partner in online marketing. Er wordt goed met mij meegedacht en ze staan open voor de kleine ondernemer, dat waardeer ik. Mijn contactpersoon stemt graag de prioriteiten met mij af en geeft proactief tips. Ook merk ik dat er zowel technisch als op het gebied van internet marketing veel kennis en kunde in huis is!

- Proactief
- Alle kennis en kunde in huis
- Kwaliteit tegen een marktconform tarief

HMPA

Ik merk dat Best4u uit een jong team bestaat en dat brengt een prettig stuk enthousiasme met zich mee. Daarnaast merk ik dat er veel kennis en ervaring op jullie vakgebied aanwezig is.

Enthousiast, altijd bereid om mij te helpen en ik word regelmatig op de hoogte gehouden

Karin's Health & Wellness

Best4u krijgt van ons een 9,5! Vanaf het begin voelde het goed bij Best4u. Onze contactpersoon maakt er het allerbeste van voor ons. We zijn absoluut hoger in Google gekomen. Alles wordt van tevoren... Best4u krijgt van ons een 9,5! Vanaf het begin voelde het goed bij Best4u. Onze contactpersoon maakt er het allerbeste van voor ons. We zijn absoluut hoger in Google gekomen. Alles wordt van tevoren besproken en om de zoveel weken wordt er nieuw onderhoud aan de website uitgevoerd. Wij zijn erg tevreden!

Zeer deskundig, flexibel en alles wordt van tevoren goed besproken en duidelijk uitgelegd.

Skin Make Up

Naar mijn mening werkt Best4u goed, snel en duidelijk. Het contact is goed en ik sta met veel zoekwoorden op de eerste pagina in Google. Ik krijg dankzij de campagne meer klanten binnen via de... Naar mijn mening werkt Best4u goed, snel en duidelijk. Het contact is goed en ik sta met veel zoekwoorden op de eerste pagina in Google. Ik krijg dankzij de campagne meer klanten binnen via de website, dus ik ben tevreden!

- Duidelijke communicatie
- Ik heb meer klanten dankzij de campagne van Best4u
- Kennismakingsgesprek is persoonlijk face to face

The Colosseum

De Adwords campagne loopt goed en werpt z'n vruchten af! Daar ben ik zeker blij mee. Ook de website ziet er een stuk beter uit en is responsive gemaakt. Alles is naar onze wens aangepast en de... De Adwords campagne loopt goed en werpt z'n vruchten af! Daar ben ik zeker blij mee. Ook de website ziet er een stuk beter uit en is responsive gemaakt. Alles is naar onze wens aangepast en de communicatie verloopt goed.

- De campagne levert absoluut leads op
- Communicatie verloopt goed
- Best4u heeft goed naar onze inbreng geluisterd voor de website

Proeverij de Koekfabriek

Ik werk al enige tijd samen met Best4u en ik ben erg tevreden over de resultaten en de samenwerking. De mensen die er werken zijn leuk en behulpzaam en ze denken echt met je mee om het uiterste... Ik werk al enige tijd samen met Best4u en ik ben erg tevreden over de resultaten en de samenwerking. De mensen die er werken zijn leuk en behulpzaam en ze denken echt met je mee om het uiterste eruit te halen. Samen zorgen we voor meer omzet.

- Zeer prettige communicatie
- Best4u denkt echt met je mee en gaat verder dan de SEO en SEA basis
- We streven samen naar een gezamenlijk doel

Studio 1001

Best4u heeft me heel goed geholpen. De communicatie verloop prettig en je krijgt goed advies, bijvoorbeeld op het gebied van internet marketing. De laatste puntjes worden op dit moment nog op de i... Best4u heeft me heel goed geholpen. De communicatie verloop prettig en je krijgt goed advies, bijvoorbeeld op het gebied van internet marketing. De laatste puntjes worden op dit moment nog op de i gezet en ik heb er alle vertrouwen in dat ik dan helemaal tevreden ben met het resultaat.

- Goede communicatie
- Als je zegt wat je wilt wordt dat ook gedaan

De Lelie Schoonmaakdiensten

Best4u is efficiënt, duidelijk, doelgericht en snel. Mijn vragen worden snel opgepakt, ik krijg duidelijke terugkoppeling en de resultaten die worden behaald met de Internet Marketing campagne zijn... Best4u is efficiënt, duidelijk, doelgericht en snel. Mijn vragen worden snel opgepakt, ik krijg duidelijke terugkoppeling en de resultaten die worden behaald met de Internet Marketing campagne zijn erg goed. Ik ben tevreden!

- Maandelijkse update van optimalisatiewerkzaamheden
- Snelle service
- Pakkende en efficiënte werkwijze

Piepschuimlogo.nl

De samenwerking en het contact met Best4u is goed. De communicatie verloopt voornamelijk via de mail en de nieuwe projectmanager heeft zich netjes voorgesteld.

O.a. dankzij de toegevoegde offertepagina op mijn website komt 95% van de aanvragen via de website binnen. Daarnaast kan ik altijd input aanleveren en ik wordt geïnformeerd over vorderingen.