Best4u

Medewerkers
Communicatie
8.5/10

THP

Professioneel bedrijf en denken altijd goed mee. De communicatie is goed en ze zoeken altijd naar de beste oplossing!

Korte lijnen en snel resultaat

Music2Party2

Er wordt goed gedacht vanuit de klant, en niet vanuit de organisatie. We hebben vriendelijk en prettig contact. Ze zijn erg begripvol, en hebben een goed inlevingsvermogen.

Moderne vorm van communicatie, vakkundige organisatie.

Wikkelbedrijf Keizer B.V.

In het begin zijn er goede stappen ondernomen om ervoor te zorgen dat de campagne naar tevredenheid liep. Onze huidige projectmanager neemt voldoende tijd voor ons en snapt goed wat we willen.

Er wordt snel gereageerd op mails, de projectmanager begrijpt snel wat je bedoeld. Er wordt niet direct gekeken naar de duurste oplossing, maar naar de beste oplossing.

Advies Groep Duitsland

Vlot, helder en duidelijk. Ze geven goede adviezen voor mijn website.

Directe communicatie met de medewerker is heel fijn.

Australian Import Company

In één woord: zeer betrokken. Ik heb mijn eigen website gebouwd, en zelf het seo pakket vernieuwd, hierdoor ben ik van pagina 1 naar pagina 33768 gedaald. Best4u heeft mij onder de arm gepakt, en na... In één woord: zeer betrokken. Ik heb mijn eigen website gebouwd, en zelf het seo pakket vernieuwd, hierdoor ben ik van pagina 1 naar pagina 33768 gedaald. Best4u heeft mij onder de arm gepakt, en na een maand of vier stond ik weer op de eerste pagina.

Ze geven sterke adviezen, bieden goede ondersteuning, reageren snel op e-mails en ze bieden voldoende hulp.

Prubo Paardenstallen

Onze ervaring met Best4u is hartstikke goed, we hebben een hele fijne samenwerking. Als er iets is dan kunnen we altijd bellen en mailen. Ze geven goed advies, en het wordt snel opgepakt.

Snelle reacties, duidelijke antwoorden, goed advies.

Bos

We hadden gelukkig slechts 3 maanden afgesproken ipv een jaar. De website en webshop werd op advies van Best4u zodanig aangepast dat dat geen probleem kon vormen. Ondanks het ruime budget, in... We hadden gelukkig slechts 3 maanden afgesproken ipv een jaar. De website en webshop werd op advies van Best4u zodanig aangepast dat dat geen probleem kon vormen. Ondanks het ruime budget, in totaal iets meer dan € 4.000,00 in 8 weken werden er geen resultaten geboekt, geen enkele vooruitgang! We hebben om niet nog meer verlies te lijden de samenwerking na 8 weken beeïndigd, wel voor 3 maanden betaald uiteraard.

Reactie Best4u:

Bedankt voor de review. Het is erg jammer om te lezen dat je de samenwerking als niet goed hebt ervaren. Vanaf dag 1 hebben wij ons volledig ingezet voor een beter resultaat. Zoals besproken ging de... Bedankt voor de review. Het is erg jammer om te lezen dat je de samenwerking als niet goed hebt ervaren. Vanaf dag 1 hebben wij ons volledig ingezet voor een beter resultaat. Zoals besproken ging de communicatie echter erg lastig omdat onze adviezen niet werden aangenomen, hierdoor konden wij de nodige verbeteringen niet doorvoeren. Dit heeft dan ook een nadelige invloed op het resultaat. De werkzaamheden van de 3e maand konden wij niet meer uitvoeren doordat ons alle toegang werd ontzegd. Bij Best4u proberen we altijd samen met de klant aan een zo goed mogelijk resultaat te werken, hier hebben we in dit geval niet de kans voor gekregen. Zoals eerder gezegd was het SEO resultaat erg goed en hadden we hier veel verder in kunnen groeien. Mocht je hierover alsnog willen spreken dan horen wij dat graag. Dit hebben we meerdere keren aangeboden, en dit aanbod blijft dan ook staan!

Belle Fleurria

Ben nu jaren lang bij Best4u , had een website de oude versie waar ik goed mee overweg kon, maar ik moest wel een andere website nemen omdat de oude niet meer ondersteunt werd, gezien het... Ben nu jaren lang bij Best4u , had een website de oude versie waar ik goed mee overweg kon, maar ik moest wel een andere website nemen omdat de oude niet meer ondersteunt werd, gezien het prijsverschil ben ik overgestapt naar Premiums (gouden bergen beloven, wel een mooie website, maar totaal geen service of ondersteuning) deze website heb ik weer weggedaan) en ben toch weer bij best4u teruggekomen, het gesprek was prettig en heb een mooie en goede website gekregen . Toen mijn website de lucht in ging waren er wat problemen, die men netjes en goed opgelost hebben

Renate

Zeer prettige samenwerking

open communicatie

Lotus Lingerie

De communicatie met Best4u is erg goed, daarnaast wordt er pro-actief meegedacht met de klant.

De communicatie met de projectmanager en de pro-actieve houding