Best4u

Medewerkers
Communicatie
8.5/10

Wiggers van Meggelen

Vriendelijk en behulpzaam, veel kennis en ervaring

nee niets aan toe te voegen!

Impact 360

We zijn heel erg tevreden over het eindresultaat!

Iets meer betrokkenheid wellicht. We hadden dan ook wel veel wensen dus het liep een beetje uit de hand qua tijd wat in ons pakket zat. Al met al prima gegaan zo.

Manuel Villena - Nolte Opslag Systemen

Ruim 1 jaar geleden een aanbesteding gedaan voor onze internetstrategie. Van binnen- en buitenlandse websites, marketing, link building tot conversie optimalisatie.
Best4U kwam met een totaal...

we hebben een aantal verbeterpunten gehad die direct zijn opgepakt en veranderd. Leuk was dat zij ook voor ons verbeterpunten hadden en zo maken we elkaar beter.

Tandzorg Capelle

Voor onze tandartspraktijk hebben wij jaren geleden Best4u benaderd voor de SEO campagne. Inmiddels is ook een goede kennis klant geworden bij Best4u, alsmede sinds kort onze tweede...

Rouw NOP

Pro-actief, behulpzaam en professioneel. Best4u heeft voor ons een nieuwe website ontworpen. Grafisch gezien zijn zij met hele goede ideeën en voorstellen gekomen. Wij zijn heel tevreden!

Gloudemans koken en kado

Betrokken met de klant, doen wat ze zeggen.

Interne communicatie mag beter, communicatie met klant is prima

Riwal

Best4U heeft veel specialistische kennis in huis en de medewerkers kunnen hun kennis en gedachten goed onder woorden brengen, waardoor het voor de klant ook begrijpelijk blijft. Ze zijn een fijne...

Auto Joure XL

Geweldige partner voor webdesign en hosting. Snel duidelijk en vooral goed luisteren naar de wensen. Ben meer dan tevreden.

Geen... Ga zo door !

Thermen Holiday

Goede communicatie, goed bereikbaar en er wordt meegedacht (en uitgevoerd) om de online marketing tools te verbeteren. In goed overleg ook het stukje transparantie van SEO en SEA rapportages sterk...

Ik denk dat een stukje input over trends nog wel iets is waar mee echt gescoord zou kunnen worden.

BP Branding

Communicatie loopt goed, strategie wordt na maandelijks overleg goed uitgewerkt.