Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Proeverij de Koekfabriek

Ik werk al enige tijd samen met Best4u en ik ben erg tevreden over de resultaten en de samenwerking. De mensen die er werken zijn leuk en behulpzaam en ze denken echt met je mee om het uiterste... Ik werk al enige tijd samen met Best4u en ik ben erg tevreden over de resultaten en de samenwerking. De mensen die er werken zijn leuk en behulpzaam en ze denken echt met je mee om het uiterste eruit te halen. Samen zorgen we voor meer omzet.

Samenwerking, resultaat

Nagelstudio Annet

Zeer tevreden over mijn website gemaakt door Best4U.
Zeer tevreden over mijn website gemaakt door Best4U.
Ook de reacties van mijn klanten zijn altijd zeer positief en zeggen vaak dat de uitstraling van de website de doorslag heeft gegeven om een afspraak te maken bij mijn Nagelstudio.

Vindbaarheid, uitstraling

Piet Vogel

Goed bereikbaar, snel reactie op mail, adequate uitleg, telefonisch erg behulpzaam. Kortom hebben wij een fijne ervaring bij Best4U met het ontwerpen van onze website.

Bereikbaarheid, snelheid

Elis Ligtlee Sports & Lifestyle

Erg mooie website opgeleverd gekregen, helemaal naar mijn wens!

Snelheid van ontwikkeling!

VBR Recruitment

We hebben gekregen waar we op hoopten... nl. : "een moderne, professionele en goedwerkende website !". Dank voor jullie uitstekende service !

Uitstekende service en kwaliteit

Mood Concepts B.V.

Op jaarbasis verzorgen wij veelvuldig (event)websites voor onze relaties. Best4U is daarin uitgegroeid tot onze vaste partner. Als één van de weinigen binnen hun branche kunnen zij voldoen aan de... Op jaarbasis verzorgen wij veelvuldig (event)websites voor onze relaties. Best4U is daarin uitgegroeid tot onze vaste partner. Als één van de weinigen binnen hun branche kunnen zij voldoen aan de vaak korte doorlooptijden. Uiteraard op basis van een gedegen briefing. Ze werken accuraat en efficiënt. Ik kan Best4U van harte aanbevelen!

Snelheid, korte doorlooptijden

Ski-Pro

Voor mijn bedrijf Ski-Pro besloten in de zomer van 2019 over te stappen van een WordPress website naar een Laravel maatwerk website vanwege complex reserveringssysteem. Na vergelijken van diverse... Voor mijn bedrijf Ski-Pro besloten in de zomer van 2019 over te stappen van een WordPress website naar een Laravel maatwerk website vanwege complex reserveringssysteem. Na vergelijken van diverse bureau’s in het hele land gekozen voor Best4U.

In alle fases van het proces - van intake tot bouw en testfase - perfecte, zeer professionele begeleiding gekregen van Jeffrey en Siebe van het tech team van Best4U! Zeer tevreden over het resultaat, responsiviteit van het team gedurende het hele proces en scherpe prijs waarvoor Best4U de complexe opdracht heeft uitgevoerd.

Met Best4U een professionele, strategische partner gevonden voor de lange termijn.

In alle fases van het proces - van intake tot bouw en testfase - perfecte, zeer professionele begeleiding.

Nick

Erg onbeleefde telefonist, die zichzelf erg hoog heeft staan.

Reactie Best4u:

Beste Nick
Beste Nick
Bedankt voor je review. We vinden het bijzonder vervelend dat je dit zo hebt ervaren en dat er niet correct is gecommuniceerd, dat is uiteraard niet onze bedoeling. We hebben geprobeerd in contact te komen om dit met je te bespreken en recht te trekken, helaas zonder resultaat wat wij erg jammer vinden.
Graag zouden we opnieuw met je in contact komen om dit goed af te sluiten, we staan altijd open voor een nieuwe telefonische afspraak. "Wrijving geeft glans" wordt immers wel eens gezegd.
We hopen tot snel!

TVB Kwaliteitsverhuizers

Best4u heeft onze website gemaakt 1 jaar geleden ik schrijf nu pas mijn mening omdat je eerst alles moet aan kijken hoe het verloopt wij zijn dik tevreden klanten van ons zeggen zelf jullie hebben... Best4u heeft onze website gemaakt 1 jaar geleden ik schrijf nu pas mijn mening omdat je eerst alles moet aan kijken hoe het verloopt wij zijn dik tevreden klanten van ons zeggen zelf jullie hebben een mooie website duidelijk alles is snel en makkelijk te vinden onze contact persoon timon van basten beheerd onze website als we wat willen en je belt hem gaat tie gelijk aan de slag onze complimenten groetjes TVB Kwaliteitsverhuizers

bellen is aan de slag aan

De heidewachtelvereniging heeft in samenwerking met de mensen van Best4u een mooie website gekregen. Het resultaat van onder andere open overleg, goede support en snelle reacties op vragen.

communicatie, open overleg, advies