Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

420 Shop

Ik zou mijn ervaring met Best4u beschrijven als zeer goed. Zo kan ik heel goed samenwerken met mijn projectleider én beschikken de medewerkers over veel verstand van zaken.

De medewerkers denken ten alle tijde goed met me mee en zijn proactief

Kinderdagverblijf 'De 7 Dwergen'

Ik heb ervaar mijn samenwerking met Best4u als heel goed. Ik ben dan ook al heel wat jaren klant! Van spijt van deze samenwerking is nog nooit sprake geweest. Ik ben een zeer tevreden klant.

Tussen de bedrijven door worden er snel dingen opgepakt. Stel dat ik wil dat er iets aangepast wordt aan de website, dan wordt deze aanpassing ook snel doorgevoerd. Alle zaken worden direct opgepakt. Daarnaast ontvang ik altijd een goede terugkoppeling van de resultaten. Daar ben ik heel blij mee!

Urban Leather

Ik ervaar de samenwerking met Best4u als zeer persoonlijk. Ik krijg snel reactie en er wordt altijd goed naar me geluisterd. Daarnaast zijn de lijntjes ook nog eens heel kort!

De communicatie is een sterk punt. Ook vind ik het heel handig dat er gebruikt wordt gemaakt van de actielijst. Zo heb ik een duidelijk overzicht van wat er gebeurd is én van wat er nog moet gebeuren. Persoonlijke aandacht voor het project vind ik het meest sterke punt.

Maatwerk Jurist

Prettige en duidelijke samenwerking. Ik kreeg altijd op tijd een rapportage van hoe de zaken er voor stonden.

Duidelijkheid en transparantie. Je krijgt wat je verwacht!

Carent

Mijn ervaring met Best4u is heel goed. De korte lijnen en het vaste aanspreekpunt werken heel prettig! Al onze punten worden snel opgepakt.

Korte lijnen en snel handelen

Tirol Outdoor

Tirol Outdoor
Inmiddels is onze nieuwe website al weer enkele maanden online en begint hier de stress en het sombere gevoel van de afgelopen paar jaar in rap tempo plaats te maken voor...

De Lunchexpert

Waardeloos bedrijf! Een halve ster is nog teveel!

Ze beloven van alles

The Bridal Concepts Company

Ik ben heel tevreden over wat Best4u voor ons doet. Ik heb mijn volle aandacht nodig voor andere belangrijke dingen in mijn bedrijf, en ben onwijs tevreden over het feit dat Best4u mij de...

alle kennis en knowhow op één plek!

My Vintage Boudoir

De lijnen zijn kort, dit vind ik heel fijn. Als ik een vraag heb krijg ik mijn projectleider snel te pakken. De medewerkers zijn zeer kundig, geen moeite is ze te veel.

Alle kennis en knowhow op één plek.

Brommobiel Utrecht

Ik heb de samenwerking met Best4u tot nu toe als zeer goed ervaren. Het wordt eigenlijk steeds beter, daar zijn de resultaten dan ook naar! Er wordt goed met ons mee gedacht en de projectleider...

De kundigheid van de medewerkers. Ze geven goede adviezen waar we mee verder kunnen.