Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Stella motoren

Best4u heb ik leren kennen als een slagvaardigheid, flexibel en communicatieve partij. Onze samenwerking m.b.t. een nieuwe website voor ons bedrijf is prima verlopen, hoor en wederhoor. Zegt genoeg... Best4u heb ik leren kennen als een slagvaardigheid, flexibel en communicatieve partij. Onze samenwerking m.b.t. een nieuwe website voor ons bedrijf is prima verlopen, hoor en wederhoor. Zegt genoeg dat wij na het afronden van deze opdracht de volgende opdracht al weer klaar staat om er een gezamenlijk succesvol project van te maken.

Snelheid, communicatie, flexibel

dezorgbalie.nl

Het is donderdagmiddag half zes.  Ik zit nog wat te googelen, omdat ik een nieuwe website nodig heb, want ik start binnenkort een nieuwe maaltijdservice voor ouderen.
Min of meer per toeval...
Min of meer per toeval kom ik op de website van Best4u Media, waar mij gevraagd wordt of ik "Razendsnel een nieuwe en voordelige website"  wil hebben.  OK denk ik, dat wil ik wel. Ik druk op de startknop en vul wat vragen in, omdat ik wel benieuwd ben naar deze claim.

Bij het afsluiten van de vragenlijst krijg ik een melding dat ik binnen 15 minuten teruggebeld ga worden.
Het is kwart voor 6. Ik besluit, eigenlijk voor de grap, het licht nog niet uit te doen, nog even niet naar huis te gaan en even af te wachten.
En dan gebeurt het. Om 18 uur gaat de telefoon.

De rest is geschiedenis. Binnen een goeie week heb ik een prachtige website, waar ik heel tevreden over ben. Ofwel: Best4u heeft 100% waargemaakt wat ze beloofden. Zo kan het ook.

Succes met jullie mooie aanpak.

George van Lieshout

Snelheid

Jan-Maarten Elias, Energy Bridge

Zeer snelle en accurate service!

Goed bereikbaar

Summer Fit Academy BV

Het was erg fijn om met jullie samen te werken. Jullie reageren heel snel, wat erg fijn werken is. Wij zijn super blij met het resultaat! Heel erg bedankt voor de snelle service.

Summer...

Summer Fit Academy BV

Snelheid / Kwaliteit

ITHC-inkt en toners

Na een geschil te hebben gehad, toch een goede oplossing aangedragen door Best4you waar ik heel content mee ben..

Ze staan voor hun klanten, ook als je een klacht hebt.

belle-ame.nl

Best4u was mijn steun en toeverlaat tijdens het bouwen van mijn webshop. Ik had dagelijks contact met Edwin en geen één vraag was te veel. Best4u was altijd super vriendelijk en beleefd en heeft een... Best4u was mijn steun en toeverlaat tijdens het bouwen van mijn webshop. Ik had dagelijks contact met Edwin en geen één vraag was te veel. Best4u was altijd super vriendelijk en beleefd en heeft een enorme vakkennis. Edwin mijn projectleider kwam zelf met suggesties hoe iets beter “staat” of wat de functionaliteit van de website verbeterd. De webshop was na aanvraag binnen 10 dagen “live” en dat was mede door het snelle schakelen en de hulp die wij kregen van Edwin. De website is prachtig. Super bedankt Best4u!

Snelheid en Advies

SlowRun Zutphen

Een super vriendelijk, jong en enthousiast team dat nog steeds altijd klaarstaat voor mij.

Snelheid!

Serjon

Top marketing buro

Zeer goede communicatie

Backstage IT B.V.

Goed en snel!

Snelheid van ontwikkelen
Online tool voor aanleveren materiaal.

Albert

Het proces is van A t/m Z soepel en snel verlopen. Wij zijn erg tevreden over het resultaat! Dank hiervoor!

Snelle reactie zowel telefonisch als op whatsapp dat was zeer prettig.