Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Brommobiel Utrecht

Ik heb de samenwerking met Best4u tot nu toe als zeer goed ervaren. Het wordt eigenlijk steeds beter, daar zijn de resultaten dan ook naar! Er wordt goed met ons mee gedacht en de projectleider... Ik heb de samenwerking met Best4u tot nu toe als zeer goed ervaren. Het wordt eigenlijk steeds beter, daar zijn de resultaten dan ook naar! Er wordt goed met ons mee gedacht en de projectleider verdiept zich echt in ons vak.

De kundigheid van de medewerkers. Ze geven goede adviezen waar we mee verder kunnen.

Buttons Maken

Mijn ervaring met Best4u is zeer goed. Ik heb steeds meer bezoekers op mijn website, dus ik ben zeer tevreden.

Elke maand een goede update over wat er plaats heeft gevonden. We bespreken ieder maand wat eventuele pijnpunten zijn en wat we kunnen verbeteren. Maar ook wat goed ging natuurlijk! Ook kan ik dan... Elke maand een goede update over wat er plaats heeft gevonden. We bespreken ieder maand wat eventuele pijnpunten zijn en wat we kunnen verbeteren. Maar ook wat goed ging natuurlijk! Ook kan ik dan mijn vragen stellen, waar ik direct een antwoord op krijg waar ik mee verder kan.

My Industrial Interior

Heel persoonlijk contact en ik ben goed geholpen met de SEO. Ondanks het feit dat we pas 3 maanden bezig zijn ben ik al aardig in posities gestegen.

Persoonlijk contact, veel expertise

Erik Wiegers

Ik snap eerlijk gezegd alle positieve reacties niet. Heb een totaal andere ervaring met deze club: nauwelijks tot zeer slehte communicatie, dingen beloven die niet waar te maken blijken en... Ik snap eerlijk gezegd alle positieve reacties niet. Heb een totaal andere ervaring met deze club: nauwelijks tot zeer slehte communicatie, dingen beloven die niet waar te maken blijken en uiteindelijk nul resultaat, maar wel een flink aantal euro's lichter.

Zoals ik al aangaf, nul resultaat.

Reactie Best4u:

Bedankt voor je beoordeling en jammer dat je niet tevreden bent met de samenwerking. Zoals we in een persoonlijk gesprek hebben besproken is de campagne gestart met te hoge verwachtingen en hadden... Bedankt voor je beoordeling en jammer dat je niet tevreden bent met de samenwerking. Zoals we in een persoonlijk gesprek hebben besproken is de campagne gestart met te hoge verwachtingen en hadden we hier eerder op in kunnen spelen. We wensen je veel succes met de onderneming en mochten we je nog kunnen ondersteunen horen we het graag!

SecuurDak

Het contact met de medewerkers verloopt heel goed. Als ik een vraag heb krijg ik snel een reactie waar ik mee verder kan helpen. Daarnaast is het resultaat ook heel goed!

De hele goede campagne

THP

Professioneel bedrijf en denken altijd goed mee. De communicatie is goed en ze zoeken altijd naar de beste oplossing!

Korte lijnen en snel resultaat

Music2Party2

Er wordt goed gedacht vanuit de klant, en niet vanuit de organisatie. We hebben vriendelijk en prettig contact. Ze zijn erg begripvol, en hebben een goed inlevingsvermogen.

Moderne vorm van communicatie, vakkundige organisatie.

Wikkelbedrijf Keizer B.V.

In het begin zijn er goede stappen ondernomen om ervoor te zorgen dat de campagne naar tevredenheid liep. Onze huidige projectmanager neemt voldoende tijd voor ons en snapt goed wat we willen.

Er wordt snel gereageerd op mails, de projectmanager begrijpt snel wat je bedoeld. Er wordt niet direct gekeken naar de duurste oplossing, maar naar de beste oplossing.

Advies Groep Duitsland

Vlot, helder en duidelijk. Ze geven goede adviezen voor mijn website.

Directe communicatie met de medewerker is heel fijn.

Australian Import Company

In één woord: zeer betrokken. Ik heb mijn eigen website gebouwd, en zelf het seo pakket vernieuwd, hierdoor ben ik van pagina 1 naar pagina 33768 gedaald. Best4u heeft mij onder de arm gepakt, en na... In één woord: zeer betrokken. Ik heb mijn eigen website gebouwd, en zelf het seo pakket vernieuwd, hierdoor ben ik van pagina 1 naar pagina 33768 gedaald. Best4u heeft mij onder de arm gepakt, en na een maand of vier stond ik weer op de eerste pagina.

Ze geven sterke adviezen, bieden goede ondersteuning, reageren snel op e-mails en ze bieden voldoende hulp.