Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

E-Search

Fijne samenwerking, snel contact en snelle hulp. Waardoor de optimalisaties en tegenvallers snel werden opgelost en mijn website live kom.

Snelheid / Communicatie

Fysio- en manueel therapie van den Bosch

Een erg snelle service en prettige communicatie: De twee kenmerken van onze samenwerking met Best4u.

Onze bestaande website was toe aan een update en het resultaat mag er wezen! Onze site is, dankzij Best4u, erg goed vindbaar en we krijgen veel complimenten van onze cliënten betreffende onze website.

Het prettige is dat wij zelf ook met de site bezig kunnen en dat dit heel prettig en makkelijk werkt. Mochten wij er zelf niet uitkomen, dan hebben wij, al binnen een dag, hulp van Best4u. Dit is fijn want zodoende blijft onze site up-to-date en is helemaal naar onze persoonlijke voorkeuren ingericht.

Best4u, heel erg bedankt! We zijn erg tevreden met het resultaat!

DSI Filters - dsifilters.nl

"Door onze specifieke wensen bleek al snel dat onze website niet standaard maar meer maatwerk zou moeten worden gebouwd. Ook de wens om tijdens het proces de hoeveel content uit te breiden naar... "Door onze specifieke wensen bleek al snel dat onze website niet standaard maar meer maatwerk zou moeten worden gebouwd. Ook de wens om tijdens het proces de hoeveel content uit te breiden naar meerdere pagina's maakte dit alles een groter project dan we in eerste instantie hadden gedacht. Terugkijkend op de samenwerking is het Best4U gelukt om ondanks dit alles de website in een scherpe doorlooptijd naar tevredenheid live te zetten. Het wekelijks persoonlijk contact met de projectmanager over de voortgang heeft hier zeker aan bijgedragen!"

Snelheid, flexibel

missmano

Jullie zijn fantastisch! zeer blij met resultaat en communicatie!

op alle vlakken een dikke 10! service, prijs/kwaliteit, snelheid, communicatie etc
luisteren oor, professioneel etc...kijk niet verder en geef ze een belletje! edwin en arjan bedankt

QMWerkt!

Een hele prettige en professionele samenwerking. Afspraken worden nagekomen en er wordt gewerkt met een slim concept dat een snelle oplevering van een website garandeert. Onze website is in een paar... Een hele prettige en professionele samenwerking. Afspraken worden nagekomen en er wordt gewerkt met een slim concept dat een snelle oplevering van een website garandeert. Onze website is in een paar dagen door Best4U gebouwd.

Een goede voorbereiding van onze zijde in combinatie met het slimme systeem van BestU4 dat je stapsgewijs door het proces loodst en een toegewijde projectmanager, (bedankt Dennis Stevens!) heeft geleid tot een professionele en strakke website waar QMWerkt! de komende tijd weer mee vooruit kan.

Snelheid / organisatie

Stella motoren

Best4u heb ik leren kennen als een slagvaardigheid, flexibel en communicatieve partij. Onze samenwerking m.b.t. een nieuwe website voor ons bedrijf is prima verlopen, hoor en wederhoor. Zegt genoeg... Best4u heb ik leren kennen als een slagvaardigheid, flexibel en communicatieve partij. Onze samenwerking m.b.t. een nieuwe website voor ons bedrijf is prima verlopen, hoor en wederhoor. Zegt genoeg dat wij na het afronden van deze opdracht de volgende opdracht al weer klaar staat om er een gezamenlijk succesvol project van te maken.

Snelheid, communicatie, flexibel

dezorgbalie.nl

Het is donderdagmiddag half zes.  Ik zit nog wat te googelen, omdat ik een nieuwe website nodig heb, want ik start binnenkort een nieuwe maaltijdservice voor ouderen.
Min of meer per toeval...
Min of meer per toeval kom ik op de website van Best4u Media, waar mij gevraagd wordt of ik "Razendsnel een nieuwe en voordelige website"  wil hebben.  OK denk ik, dat wil ik wel. Ik druk op de startknop en vul wat vragen in, omdat ik wel benieuwd ben naar deze claim.

Bij het afsluiten van de vragenlijst krijg ik een melding dat ik binnen 15 minuten teruggebeld ga worden.
Het is kwart voor 6. Ik besluit, eigenlijk voor de grap, het licht nog niet uit te doen, nog even niet naar huis te gaan en even af te wachten.
En dan gebeurt het. Om 18 uur gaat de telefoon.

De rest is geschiedenis. Binnen een goeie week heb ik een prachtige website, waar ik heel tevreden over ben. Ofwel: Best4u heeft 100% waargemaakt wat ze beloofden. Zo kan het ook.

Succes met jullie mooie aanpak.

George van Lieshout

Snelheid

Jan-Maarten Elias, Energy Bridge

Zeer snelle en accurate service!

Goed bereikbaar

Summer Fit Academy BV

Het was erg fijn om met jullie samen te werken. Jullie reageren heel snel, wat erg fijn werken is. Wij zijn super blij met het resultaat! Heel erg bedankt voor de snelle service.

Summer...

Summer Fit Academy BV

Snelheid / Kwaliteit

ITHC-inkt en toners

Na een geschil te hebben gehad, toch een goede oplossing aangedragen door Best4you waar ik heel content mee ben..

Ze staan voor hun klanten, ook als je een klacht hebt.