Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Tommy

100% tevreden met de mannen en vrouwen van Best4u.
We brengen al reeds 9 jaar naar volle tevredenheid onze projecten bij ze onder.

Uitbreiden in meer landen. ;)

KvA

Positief. Jong team waar prettig mee samengewerkt kan worden. Daarnaast ook deskundig zodat de juiste resultaten behaald kunnen worden.

Bij het schrijven van teksten tbv linkbuilding worden nog wel eens slordigheidsfoutjes gemaakt

Deze is positief

Meer eigen initiatief bij internetmarketing (voorstellen voor verbetering/aanpassingen op website ed)

De creativiteit van de medewerkers van Best4u wordt door ons erg gewaardeerd, een fijne sparringspartner!

n.v.t.

In een woord: geweldig!

nvt

Storeplay

Zo juist kennisgemaakt als nieuwe medewerker met jullie bedrijf. Fijn gesprek gehad.

Eerste kennismaking, dus op dit moment nog niet.

Jorn Brand - Zutphen Bruist

Binnen Best4u denken ze goed met je mee en verzorgen ze een complete website tot in de puntjes én nog betaalbaar ook! Erg fijn om de 'support-service' te hebben. Voor een zeer laag maandbedrag kun... Binnen Best4u denken ze goed met je mee en verzorgen ze een complete website tot in de puntjes én nog betaalbaar ook! Erg fijn om de 'support-service' te hebben. Voor een zeer laag maandbedrag kun je iedere dag een vraag stellen of een aanpassing doorgeven voor jouw website, meestal is het ook gelijk binnen een paar tellen opgelost. Los hiervan is de communicatie naar de klant toe correct, maar ook informeel en dat wordt door ons als zeer prettig ervaren. Best4u is the best4us!

Niet alles van het intakegesprek is goed doorgekomen, waardoor bij de realisatie van de site nog niet alles naar wens was. Daarna is dit prima opgelost, maar het is wel handig om duidelijk de wensen... Niet alles van het intakegesprek is goed doorgekomen, waardoor bij de realisatie van de site nog niet alles naar wens was. Daarna is dit prima opgelost, maar het is wel handig om duidelijk de wensen van de klanten te noteren in dat gesprek en volledig door te voeren. Daar zou enige ontevredenheid uit voort kunnen komen.

Wiebehandeltmij.nl

Heldere offerte, goed overleg, vriendelijk, betrouwbaar.

Nee