Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

La Perle d’Anrosey

Onze campagne loopt al vier seizoenen erg goed bij Best4u. Er is altijd de juiste strategie uitgestippeld voor onze website en dat gebeurt nog steeds. Het contact is altijd erg prettig en we worden... Onze campagne loopt al vier seizoenen erg goed bij Best4u. Er is altijd de juiste strategie uitgestippeld voor onze website en dat gebeurt nog steeds. Het contact is altijd erg prettig en we worden serieus genomen als klant ondanks het feit dat Best4u in de vier jaar dat we klant zijn erg gegroeid is.

Bij de opstart van onze campagne een aantal jaren terug was ik verbaasd over de snelheid dat de campagne werd opgestart en de resultaten binnen kwamen. Ze leveren wat ze zeggen dat ze leveren. Bij de opstart van onze campagne een aantal jaren terug was ik verbaasd over de snelheid dat de campagne werd opgestart en de resultaten binnen kwamen. Ze leveren wat ze zeggen dat ze leveren.
Ik ben erg opzoek naar de samenwerking en wil ook graag dingen zelf doen of in eigen hand houden. Die samenwerking is erg goed en prettig

J. van Heeswijk Auto's & Verhuur BV

Mijn ervaring met Best4u goed

BuroPayroll

Als Buropayroll zijn wij zeker positief over Best4u. We zijn in mei gestart met de internet marketing campagne en we zien de eerste positieve resultaten. De communicatie is goed en helder en ik word... Als Buropayroll zijn wij zeker positief over Best4u. We zijn in mei gestart met de internet marketing campagne en we zien de eerste positieve resultaten. De communicatie is goed en helder en ik word altijd netjes te woord gestaan door Hermen.

Best4u is zelf ook goed vindbaar wat in mijn ogen belangrijk is wanneer je diensten verkoopt op het gebied van vindbaarheid. Daarnaast zijn ze goed bereikbaar en word ik altijd keurig teruggebeld... Best4u is zelf ook goed vindbaar wat in mijn ogen belangrijk is wanneer je diensten verkoopt op het gebied van vindbaarheid. Daarnaast zijn ze goed bereikbaar en word ik altijd keurig teruggebeld wanneer ik ze een keer niet kan bereiken.

Multizijn V.O.F.

Aan het begin zeer positief om mee te werken. Later in het traject zijn er medewerkers geswitched van plek. Hierdoor heeft het proces van oplevering vertraging opgelopen. Daarnaast mist Best4U soms... Aan het begin zeer positief om mee te werken. Later in het traject zijn er medewerkers geswitched van plek. Hierdoor heeft het proces van oplevering vertraging opgelopen. Daarnaast mist Best4U soms wat pro-activiteit en creativiteit die een klant een zeer positief beeld van de organisatie kan geven. Op basis van communicatie meerdere malen tot aan 2 weken geen contact op feedback bijvoorbeeld. Dit kan echt niet. Benader je klanten...help je klanten...wacht niet politiek af.

Het resultaat van een oplevering is prima.
Spoed bereikbaarheid is aanwezig.

Stoffeershop

Als ik zelf zoek naar onze diensten dan valt het me altijd op hoe hoog we eigenlijk staan in Google. Best4u heeft ons hier goed in geholpen en mijn twijfels die ik aan het begin had zeker weg... Als ik zelf zoek naar onze diensten dan valt het me altijd op hoe hoog we eigenlijk staan in Google. Best4u heeft ons hier goed in geholpen en mijn twijfels die ik aan het begin had zeker weg genomen. We merken het ook gewoon aan het bezoekersaantal op de website en daarmee is het resultaat zichtbaar en merkbaar.

Onze projectleider is altijd goed bereikbaar en reageert snel op onze vragen. Antwoorden zijn altijd duidelijk en helder zonder ingewikkelde termen en taal waar ik niks van begrijp.

Showerrent

Best4u heeft er voor gezorgd dat we met Showerrent.nl hoog in Google staan. We behalen mooie resultaten met de internet marketing campagne en hebben daarom simpelweg niks te klagen!
Ik heb...
Ik heb weleens vragen omtrent de website maar dan krijg ik altijd de juiste persoon aan de lijn die me goed helpt.

Ze doen wat ze beloven en maken geen valse beloftes.
De hele omgang is gewoon prettig

Sophie Zwager Osteopathie

Het intakeproces en het contact met Best4u is prima verlopen. Een groot pluspunt van Best4u is dat het bedrijf telefonisch te bereiken is. Je wordt snel geholpen aan de telefoon.

- Telefonisch contact

CJS Woningontruiming

Ik ben pas sinds kort klant bij Best4u en binnen zeer korte tijd heb ik al uiterst verrassende resultaten behaald met de Facebook en Adwords campagne! Best4u is heel open, er worden geen... Ik ben pas sinds kort klant bij Best4u en binnen zeer korte tijd heb ik al uiterst verrassende resultaten behaald met de Facebook en Adwords campagne! Best4u is heel open, er worden geen verwachtingen geschept die ze niet kunnen waarmaken en alles wordt me heel helder uitgelegd. Als je kwalitatief goed gevonden wilt worden op het internet (met meer aanvragen/klanten als resultaat), dan is Best4u zeker de partij om mee samen te werken!

- Transparant
- Communicatie
- Het resultaat

De Ware Weddingplanner

Best4u is de belofte die ze deden om mij vanaf begin tot het eind te begeleiden compleet nagekomen. Het is best een proces om zo'n website helemaal naar je zin te krijgen, maar ze hielpen mij met... Best4u is de belofte die ze deden om mij vanaf begin tot het eind te begeleiden compleet nagekomen. Het is best een proces om zo'n website helemaal naar je zin te krijgen, maar ze hielpen mij met engelengeduld. Ik houd van snelle reacties, en bij Best4u krijg je die! Het proces is heel professioneel verlopen, ze zijn al hun beloftes nagekomen.

stadswandelingenzutphen.nl

Omdat er meerdere mensen met de opdracht beziggaan is het wel van belang de afspraken zorgvuldig te formuleren en eventueel vast te leggen.

De ontvangst en het introductiegesprek waren plezierig.