Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

The Colosseum

De Adwords campagne loopt goed en werpt z'n vruchten af! Daar ben ik zeker blij mee. Ook de website ziet er een stuk beter uit en is responsive gemaakt. Alles is naar onze wens aangepast en de... De Adwords campagne loopt goed en werpt z'n vruchten af! Daar ben ik zeker blij mee. Ook de website ziet er een stuk beter uit en is responsive gemaakt. Alles is naar onze wens aangepast en de communicatie verloopt goed.

- De campagne levert absoluut leads op
- Communicatie verloopt goed
- Best4u heeft goed naar onze inbreng geluisterd voor de website

Proeverij de Koekfabriek

Ik werk al enige tijd samen met Best4u en ik ben erg tevreden over de resultaten en de samenwerking. De mensen die er werken zijn leuk en behulpzaam en ze denken echt met je mee om het uiterste... Ik werk al enige tijd samen met Best4u en ik ben erg tevreden over de resultaten en de samenwerking. De mensen die er werken zijn leuk en behulpzaam en ze denken echt met je mee om het uiterste eruit te halen. Samen zorgen we voor meer omzet.

- Zeer prettige communicatie
- Best4u denkt echt met je mee en gaat verder dan de SEO en SEA basis
- We streven samen naar een gezamenlijk doel

Studio 1001

Best4u heeft me heel goed geholpen. De communicatie verloop prettig en je krijgt goed advies, bijvoorbeeld op het gebied van internet marketing. De laatste puntjes worden op dit moment nog op de i... Best4u heeft me heel goed geholpen. De communicatie verloop prettig en je krijgt goed advies, bijvoorbeeld op het gebied van internet marketing. De laatste puntjes worden op dit moment nog op de i gezet en ik heb er alle vertrouwen in dat ik dan helemaal tevreden ben met het resultaat.

- Goede communicatie
- Als je zegt wat je wilt wordt dat ook gedaan

De Lelie Schoonmaakdiensten

Best4u is efficiënt, duidelijk, doelgericht en snel. Mijn vragen worden snel opgepakt, ik krijg duidelijke terugkoppeling en de resultaten die worden behaald met de Internet Marketing campagne zijn... Best4u is efficiënt, duidelijk, doelgericht en snel. Mijn vragen worden snel opgepakt, ik krijg duidelijke terugkoppeling en de resultaten die worden behaald met de Internet Marketing campagne zijn erg goed. Ik ben tevreden!

- Maandelijkse update van optimalisatiewerkzaamheden
- Snelle service
- Pakkende en efficiënte werkwijze

Piepschuimlogo.nl

De samenwerking en het contact met Best4u is goed. De communicatie verloopt voornamelijk via de mail en de nieuwe projectmanager heeft zich netjes voorgesteld.

O.a. dankzij de toegevoegde offertepagina op mijn website komt 95% van de aanvragen via de website binnen. Daarnaast kan ik altijd input aanleveren en ik wordt geïnformeerd over vorderingen.

Perspectief Utrecht

De samenwerking was echt prettig vanaf het allereerste oriënterende gesprek. Ik voelde me goed begrepen en mijn wensen werden gehoord. Eventuele onduidelijkheden werden snel weggenomen dankzij goede... De samenwerking was echt prettig vanaf het allereerste oriënterende gesprek. Ik voelde me goed begrepen en mijn wensen werden gehoord. Eventuele onduidelijkheden werden snel weggenomen dankzij goede en prettige communicatie. Ik zou Best4u zeker aanbevelen!

- Prettig contact
- Goede communicatie

Perspectief Utrecht

De samenwerking was echt prettig vanaf het allereerste oriënterende gesprek. Ik voelde me goed begrepen en mijn wensen werden gehoord. Waren er onduidelijkheden, dan werden die snel weer weggenomen;... De samenwerking was echt prettig vanaf het allereerste oriënterende gesprek. Ik voelde me goed begrepen en mijn wensen werden gehoord. Waren er onduidelijkheden, dan werden die snel weer weggenomen; de communicatie is super. Ik zou Best4u absoluut aanbevelen!

- Manier van communiceren
- Oplossingsgerichtheid

E. Moesbergen & Zn. B.V.

De medewerkers zijn klantvriendelijk en over het algemeen goed bereikbaar. Onze website moest snel de lucht in en daar is perfect aan meegewerkt.

Klantvriendelijk, behulpzaam, goed bereikbaar

Scheria

De samenwerking verliep prima. Je wordt goed geadviseerd.

Snelle service.

SR training Zakelijk Engels

Ik kan alleen maar zeggen dat ik de bereidheid van de medewerkers helemaal top vind. Ze doen moeite voor je en ze zorgen ervoor dat je tevreden bent met het eindresultaat.

Service
Ze komen afspraken na