Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Marketingscriptie.nl

Uitstekende ervaringen met Best4U. Ik heb een vast aanspreekpunt (Jordi en Dennis) waar ik zeer positief over ben.
Snelle reacties en wensen worden goed verwerkt.

duidelijke communicatie
denken goed mee

Praktijk Pure Serenity

Ze zijn zeer geduldig en vriendelijk. Ik wilde zeker zijn dat als ik mijn website uit handen geef dat het ook door een goede professionele bedrijf aangenomen zou worden. Een bedrijf die... Ze zijn zeer geduldig en vriendelijk. Ik wilde zeker zijn dat als ik mijn website uit handen geef dat het ook door een goede professionele bedrijf aangenomen zou worden. Een bedrijf die daadwerkelijk doet wat ze zeggen en niet waar je nog meer stress van krijg. En dat is gebleken met Best4u, wat ze zeggen doen ze ook. Ze zijn zeker klantvriendelijk, of je een kleine bedrijf bent of een grote, je krijgt het gevoel dat je er toe doet!

Support is bij Best4u werkelijk snel en uitstekend!

Duresta

Drama van A tm Z. We zijn noodgedwongen naar een andere websitebouwer moeten gaan en hebben een geheel nieuwe website moeten laten bouwen. Ze kunnen er beter Bad4U van maken. Lang wachten, niet... Drama van A tm Z. We zijn noodgedwongen naar een andere websitebouwer moeten gaan en hebben een geheel nieuwe website moeten laten bouwen. Ze kunnen er beter Bad4U van maken. Lang wachten, niet meedenken, slechte communicatie, slechte functionaliteiten, niet volledig werkende website.

Nee, geen sterk punt te benoemen.

Reactie Best4u:

Allereerst zeer vervelend om te horen dat jullie het traject zo hebben ervaren. Wij doen altijd ons best om onze klanten tegemoet te komen in hun wensen en om onze afspraken na te komen. We gaan te... Allereerst zeer vervelend om te horen dat jullie het traject zo hebben ervaren. Wij doen altijd ons best om onze klanten tegemoet te komen in hun wensen en om onze afspraken na te komen. We gaan te werk op basis van aanwijzingen en feedbackpunten van de klant, zo ook bij jullie project. Ook streven we altijd naar transparantie in onze manier van werken zodat de klant op de hoogte is van de status van het project.
Onze accountmanager wil jullie verhaal graag horen tijdens een telefonisch gesprek. Hij zal binnenkort contact met jullie opnemen.

Viking Cable

Klantgerichte service en goede communicatie.

Onpaarschoenen.nl

We zijn na een verkeerde keuze bij een website bouwer uitgekomen bij Best4U als partner. Dit is vanaf dag 1 goed bevallen. Onze SEO is goed geoptimaliseerd en heeft daardoor ook hoge posities in... We zijn na een verkeerde keuze bij een website bouwer uitgekomen bij Best4U als partner. Dit is vanaf dag 1 goed bevallen. Onze SEO is goed geoptimaliseerd en heeft daardoor ook hoge posities in Google gekregen. Daarnaast bevalt de Support super goed. Altijd snel en meedenkend stellen ze zich op. Kan niet anders stellen dan dat het voor een Magento shop een perfecte partner is.

- Communicatie
- Support
- Meedenkend

Sparenti

Best 4 u is een zeer goed professioneel bedrijf

Goed bereikbaar

LoonZorg B.V.

Best4u profileert zich als een deskundige organisatie door snelle afhandeling van vragen en benodigde aanpassingen.

Goede bereikbaarheid en snelle afhandeling

Houtop Professional Food

Wij werken sinds een paar jaar samen met Best4u en hebben uitstekende ervaringen met dit bedrijf.
Men denkt goed mee en doet wat er afgesproken wordt. Heb Best4u inmiddels aan meerdere mensen aanbevolen.

Communicatie - accuratesse - follow-up van afspraken

Villatent

In het begin dachten ze nog echt met me mee, later steeds minder

Firma Roggeveen

Project heeft buitengewoon veel vertraging opgelopen. Slechte miscommunicatie en gebrek aan creativiteit.