Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Reaxion

Goede service en persoonlijk contact

Stichting Het Dagelijks Bestaan

OK

Jammer dat je tijdens het gehele proces niet een vaste Best4u coƶrdinator als aanspreekpunt hebt en tijdens elke fase van het proces weer met een andere medewerker van doen hebt!

Aron kriek flyboardschool Amsterdam

Prijs verhogend

Kwaliteit prijs verhouding

ISNS

Heel plezierig en prettig contact.

Bij de maatwerk applicaties duurt het iets langer en wordt er iets slordiger te werk gegaan.

Rick

Helaas geen goede ervaring met Best4u. Project heeft veel vertraging opgelopen, veel miscommunicatie, beloofde deadlines zijn niet gehaald. Helaas bleken sommige gewenste punten niet te realiseren... Helaas geen goede ervaring met Best4u. Project heeft veel vertraging opgelopen, veel miscommunicatie, beloofde deadlines zijn niet gehaald. Helaas bleken sommige gewenste punten niet te realiseren die vooraf besproken zijn.

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt!

Borninkhof Mediation

Gemakkelijk, snel en betrokken

Wiggers van Meggelen

Vriendelijk en behulpzaam, veel kennis en ervaring

nee niets aan toe te voegen!

Impact 360

We zijn heel erg tevreden over het eindresultaat!

Iets meer betrokkenheid wellicht. We hadden dan ook wel veel wensen dus het liep een beetje uit de hand qua tijd wat in ons pakket zat. Al met al prima gegaan zo.

Manuel Villena - Nolte Opslag Systemen

Ruim 1 jaar geleden een aanbesteding gedaan voor onze internetstrategie. Van binnen- en buitenlandse websites, marketing, link building tot conversie optimalisatie.
Best4U kwam met een totaal...
Best4U kwam met een totaal ander voorstel dan de andere partijen. Hij kon dit vervolgens uitstekend onderbouwen. Best4U kraakte de andere voorstellen ook niet af. Iedereen heeft zijn eigen 'geloof'.
De eenmalige prijs en maandelijkse vervolgkosten lagen wel duidelijk hoger dan de andere partijen. Dus niet de goedkoopste, maar wat is goedkoop of wat is duur? Het resultaat telt, maar ja, dat weet je pas als je onderweg bent. En tot op de dag van vandaag absoluut geen spijt. Goede afspraken gemaakt omtrent de prestaties en vervolgens gestart.
Zijn inmiddels 14 maanden onderweg en we beginnen met diverse sites enorm te stijgen. Elke week weer!
Ook de conversies nemen fors toe.

We gaan nu dan ook volgende stappen nemen en samen met best4u ook onze internationale sites onder handen nemen. Ook wordt er nu voor een bedrijf de webshops opgestart. We zijn erg benieuwd hoe ze op dat gebied gaan scoren.

Mijn advies is dan ook aan anderen: raak niet verblind op een prijs van 99 euro voor een website! Kijk naar de kwaliteit op lange termijn en ja, dat kost geld. En hiervoor krijg je dan wel de juiste resultaten voor terug.

we hebben een aantal verbeterpunten gehad die direct zijn opgepakt en veranderd. Leuk was dat zij ook voor ons verbeterpunten hadden en zo maken we elkaar beter.

Tandzorg Capelle

Voor onze tandartspraktijk hebben wij jaren geleden Best4u benaderd voor de SEO campagne. Inmiddels is ook een goede kennis klant geworden bij Best4u, alsmede sinds kort onze tweede... Voor onze tandartspraktijk hebben wij jaren geleden Best4u benaderd voor de SEO campagne. Inmiddels is ook een goede kennis klant geworden bij Best4u, alsmede sinds kort onze tweede tandartspraktijk. Al met al: een professioneel bedrijf met een kundig en behulpzaam team.